Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan rumilla ihmisillä helpompaa?

Vierailija
10.03.2014 |

Jos niiltä ei vaadita yhtä paljon, saavat olla rauhassa hiljaisia hiirulaisia jne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:12"]

miesystävät (...),oma lapsiki

[/quote]

Arvaapas, saako ruma mies naisystäviä, puhumattakaan lapsista? Ja silti vain naisten ulkonäköpaineet otetaan vakavasti. Jostain mitättömästä palkkaerosta jauhetaan kyllästymiseen asti, mutta elämän kenties kaikista tärkeintä asiaa, eli rakkautta, ei huomioida miesten näkökulmasta mitenkään, vaikka puntit ovat totaalisen epätasapainossa. Haukutaan vain lassukaksi.

Vierailija
22/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:43"]

Nuorena varmasti vaikeampaa, mutta voisiko vanhetessa se olla helpompaa, monet kauniit naiset sekoavat vanhempana, koska se itsetunto on ollut vain sitä kauneutta, ei tietysti kaikki, mutta monet.

[/quote]

Jep. On täällä av:lla näkynyt ketjuja, joissa kauniit valittavat heti yhdestä rypystä, ja "rupsahtamisesta" 3-kymppisenä. Itse ei rumana koe tuollaista. Toisaalta on aika rankkaa havaita näin yli 4-kymppisenä, että nyt nuoruus on tosiaan ohi eikä enää mitään toivoakaan ole siitä, että voisi edes yhden päivän kokea olevansa nätti.

16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Arvaapas, saako ruma mies naisystäviä, puhumattakaan lapsista? Ja silti vain naisten ulkonäköpaineet otetaan vakavasti. Jostain mitättömästä palkkaerosta jauhetaan kyllästymiseen asti, mutta elämän kenties kaikista tärkeintä asiaa, eli rakkautta, ei huomioida miesten näkökulmasta mitenkään, vaikka puntit ovat totaalisen epätasapainossa. Haukutaan vain lassukaksi.

[/quote]

Jos sinulle kelpaa itsellesi ruma nainen niin ei ole mitään ongelmaa saada naista eikä haukuta lassukaksi. Sinulle vaan ei ruma nainen kelpaa, eihän? 

Itse olen todella ruma nainen ja aikoinani sain itselleni miehen vain oleskeluluvan tarjoamalla.

Vierailija
24/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:06"]

Jos niiltä ei vaadita yhtä paljon, saavat olla rauhassa hiljaisia hiirulaisia jne.

[/quote]hiljaiset hiirulaiset = rumia? en ymmärtänyt aloituksesta mitään.

Vierailija
25/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:18"]

No ei kyllä tasan ole. Olen itse melkoisen ruma nainen ja olen siitä saanut kärsiä aika paljon. Suurin ongelma on se, ettei ole miestä löytynyt ollenkaan. Ja kyllähän monet ihmiset suhtautuu rumaan jotenkin nuivemmin kuin kauniiseen muutenkin. 

Ja miten niin ei vaadita yhtä paljon? Kyllä ainakin töissä vaaditaan ihan sama panos olipa ruma tai kaunis?

[/quote]

Mistä sen tietää mistä nuivuus johtuu? Mullekin ollaan tosi nuivia usein, mutta en pidä itseäni rumana.

[/quote]

Kyllä minulla on vaan tullut käsitys, että ensikohtaamisella kauniimmat saa usein positiivisempaa huomiota. On ollut kavereina ja työkavereina kauniita naisia, ja varsinkin miehet kyllä käyttäytyvät ihan eri lailla, hymyilevästi ja kohteliaasti heille, kun taas minä ruma nainen olen vain joku ämmänplötiskä jolle ei tarvi muuta kuin töksäyttää asiansa, sen näköisenä että toivottavasti tuo lehmä on edes osaava...

Vierailija
26/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena varmasti vaikeampaa, mutta voisiko vanhetessa se olla helpompaa, monet kauniit naiset sekoavat vanhempana, koska se itsetunto on ollut vain sitä kauneutta, ei tietysti kaikki, mutta monet.

[/quote]

Joo, minä ainakin nautin, kun tiedän, että kaikki tuntemani kauniit naiset aivan takuuvarmasti eivät ole enää yhtä kauniita kuin 30 vuotta sitten. :D Ja mikä määrä aikaa ja rahaa ja kipua kuluukaan heillä siihen, kun he epätoivoisesti yrittävät pitää kiinni nuoruudestaaan ja kauneudestaan, mutta painovoima tulee ja vie, ei voi mitään. Minä puolestani toivotan tervetulleeksi niin vaihdevuodet kuin muun vanhenemisen, minulla on kivaa. :)

Ja vahingonilo, se todellakin on parasta iloa, niin kuin sanonta kuuluu. :) :)

Vierailija
27/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapas, saako ruma mies naisystäviä, puhumattakaan lapsista?

[/quote]

Oletkos kokeillut, mitä yhtä ruma nainen sinulle sanoisi? Vai kiinnostaako sinuakin vain ne kauniit naiset, joita hingut, mutta et saa?

Vierailija
28/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapas, saako ruma mies naisystäviä 

[/quote]

Arvaapas saako ruma mies kauniita naisystäviä, rumista en ole kiinnostunut?

Kas näin, korjasin :)

Vierailija
29/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kauniit kokevat kai myös enemmän ahdistelua yms. ja ainakin monilla kauniilla naisilla, joita itse tunnen, on ihan kamalat alistajamiehet, jotka halveksivat niitä naisiaan, en tiedä mistä se johtuu, uskaltaako nuo narsistipossut helpommin lähestyä kauniita naisia.

[/quote]

Ja paremmin säilyy hengissä vanhuuteen saakka, kun ei ole kaunis. Kauniilla naisilla on tapana saada ristikseen pakkomielteisiä miehiä, jotka sekoavat ja stalkkaavat ensin ja sitten tappavat, kun nainen ei osoitakaan heihin mitään kiinnostusta. Niin maailmalla kuin varmasti meilläkin.

Vierailija
30/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luokittelen itseni rumaksi ihmiseksi. Minua on aina haukuttu aivan korkeakoulutasoa myöten rumaksi. Miehet ovat olleet kohteliaasti vaiti mutta joka paikasta on löytynyt tyttöjä ja naisia jotka löytävät minusta vain virheitä virheiden päälle.

Onneksi nykyään kotona viihtyvä ruma lukutoukkakin voi saada miehen internetin avulla. Sain miehekseni komean viikingin jossa silmä lepää päivästä päivään. Hän arvostaa minussa henkisiä avujani sekä sitä, että olen kotikissa. Suureksi ihmeeksi olemme saaneet vielä kaksi kaunista lastakin.

Kauppareissuilla huomaan kyllä naisten arvioivat katseet ja jotkut jäävät aivan avoimesti tollottamaan meitä. Taidamme olla epäsuhtainen pari? Koomisinta on se, että jotkut naiset ovat minulle kateellisia miehestäni. Heillähän on loppupelissä ollut suurempi sauma iskeä mieheni kun ulkomuoto on kunnossa eikä ole tällainen ruma hissukka.

Vierailija
31/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

Jos sinulle kelpaa itsellesi ruma nainen niin ei ole mitään ongelmaa saada naista eikä haukuta lassukaksi. Sinulle vaan ei ruma nainen kelpaa, eihän? 

[/quote]

Ongelma on se, että minunkin ikäluokassani on noin 1,06 miestä jokaista naista kohti. Niinpä miehiä on liikaa ja naisia vastaavasti liian vähän. Siksi on ymmärrettävää, että lainaamallani rumiluksellakin on vyöllä reilu satsi miesystäviä (oikein monikossa) ja lapsiakin. Naisilla tuolit eivät vaan lopu kesken. Paitsi tietysti niillä, joiden pitää saada komea ja isokullinen brittimies.

Vierailija
32/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:04"]

Ongelma on se, että minunkin ikäluokassani on noin 1,06 miestä jokaista naista kohti. Niinpä miehiä on liikaa ja naisia vastaavasti liian vähän. Siksi on ymmärrettävää, että lainaamallani rumiluksellakin on vyöllä reilu satsi miesystäviä (oikein monikossa) ja lapsiakin. Naisilla tuolit eivät vaan lopu kesken. Paitsi tietysti niillä, joiden pitää saada komea ja isokullinen brittimies.

[/quote]

Puhut niin rumasti naisista, että ihmettele vaan mikset saa naisia. Taitaa se rumuus olla enimmäkseen sisäistä.

Jos et vihaisi naisia, saattaisit joskus löytääkin jonkun, josta välittää ja tunne olisi molemminpuolinen, mutta koska ajatusmaailmasi on tuollainen naisten suhteen, niin tuskin onnistut.

Rakastat miehiä, ja vihaat naisia, voisit varmaan löytää jonkun ratkaisun miesrakkaudesta.

Ja ihan vaan tiedoksi, tuon ruman asenteesi naisia kohtaan vaistoaa kyllä tapaamasi naiset myös...

Vierailija
33/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:06"]

[/quote]

Jep. On täällä av:lla näkynyt ketjuja, joissa kauniit valittavat heti yhdestä rypystä, ja "rupsahtamisesta" 3-kymppisenä. Itse ei rumana koe tuollaista. Toisaalta on aika rankkaa havaita näin yli 4-kymppisenä, että nyt nuoruus on tosiaan ohi eikä enää mitään toivoakaan ole siitä, että voisi edes yhden päivän kokea olevansa nätti.

16

[/quote]

No on sinulla ankeaa, minäkin olen nelikymppinen ja tunnen itseni edelleen nätiksi melkein joka päivä. Ja olen siis ollut aina kauniina pidetty.

Ei kai se iän kertyminen tarkoita välittömästi rumuutta? Omituinen ajatus.

Vierailija
34/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:28"]

Arvaapas, saako ruma mies naisystäviä 

[/quote]

Arvaapas saako ruma mies kauniita naisystäviä, rumista en ole kiinnostunut?

Kas näin, korjasin :)

[/quote]

Meinaatko tosiaan, että monetkin miehet ihan vain kranttuuttaan runkkailevat yksin vuodesta toiseen, tilailevat käytettyjä pikkuhousuja ja ottavat "haha jätkä ei saa naista"-haukut hymy huulilla vastaan?

Vierailija
35/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös, että rumia miehiä on enemmän, kuin rumia naisia. Myöskin miehenä tuo liikunta-aspektikin on loppupeleissä hieman kaksipiippuinen juttu, helposti tulee ruman lisäksi vielä pelottavan ja "pahan" näköinen, vaikkei luonne olisikaan yhtään tälläinen.

Mutta siis: "Kauneus on katoavaista, rumuus on ikuista".

Vierailija
36/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka joskus pohti, onko köyhillä helpompaa? Asuis kato vaan jossain lähiössä, eikä tarvis pohtia jotain autoja ja sijoituksia ym.

Vierailija
37/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:06"]

[/quote]

16

[/quote]

No on sinulla ankeaa, minäkin olen nelikymppinen ja tunnen itseni edelleen nätiksi melkein joka päivä. Ja olen siis ollut aina kauniina pidetty.

Ei kai se iän kertyminen tarkoita välittömästi rumuutta? Omituinen ajatus.

[/quote]

Niin, sinä et olekaan ruma ja saat olla onnellinen elämästäsi. Minua ei ole koskaan pidetty kauniina. Tuntemattomatkin tulevat kadulla huomauttamaan kuinka pilaan maiseman.

Sitäpaitsi en minä ole väittänyt, että ikä tarkoittaa rumuutta. Totesin vaan, että monet kauniit ihmiset ovat tällä palstalla niin kirjoittaneet, ts. kauhistelleet heti kun posliininkauniiseen ihoonsa saavat pienen naururypyn. Minusta se on hassua. Olisivat onnellisia, että ovat olleet edes 30 vuotta elämästään kauniita. Joillekin muille ei suoda päivääkään.

Vierailija
38/38 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

34: Mikä sun pointtisi oikein oli? Halusit vain tulla kertomaan, että et ymmärrä miksi rumilla on vaikeaa, kun itse olet kaunis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme