Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua kutsua ketään kylään

Vierailija
10.03.2014 |

Koska tarjoomusten järjestäminen rasittaa niin paljon, etenkin jos vieras itse tarjoaa aina jotain itse tehtyä. Vihaan leipomista, olen siinä huono, enkä halua nähdä vaivaajonkun epäterveeellisen llihotusruuan eteen enkä siksi, että vieraille pitäis olla tarjottavia. En myöskään halua ostaa tarjottavia, sekin on ylimääräistä vaivaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole pakko kutsua, problem soved.

Jos haluat kuitenkin tavata tuttujasi joskus, niin tarjoa jossain aschanilla kahvit.

Vierailija
22/23 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:08"]

Mua rasittaa jo ajatuskin tarjottavien miettimisestä. Enkä haluaisi itse syödä sokeria. Ja vieraat jotka itse leipovat, paheksuvat kuitenkin kaupasta ostettua.

Ap

[/quote]

No siinähän paheksuvat. Kutsu sellaisia ihmisiä, joiden kanssa olet ystävä, niin ei tarvitse miettiä paheksuntaa.

[/quote]

Mulla ei käynyt mielessäkään, että joku paheksuisi kaupan keksiä tai pakastepulliani.

Suorittavat kulissikotiäidit ja luokkatietoiset rouvat kavereina?

[/quote]

Meillä miehen mummon puheista on usein rivien välistä luettavissa paheksuntaa "liian valmiina" ostetuista tarjottavista. Mielestäni nykypäivänä aika vanhanaikaista olettaa, että kaikki valmistettaisi alusta alkaen itse. Kas kun ei sentään oleta, että mieheni kävisi metsästämässä lihat pöytään. Miehen puolella mielestäni muutenkin suht jäykkiä vanhanaikaisia sukulaisia. Hiukan katkeruutta havaittavissa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap.n tunteen, mutta ostan kyllä jotain, kalliiksi vaan tulee jos tulee monena iltana porukkaa, ja siivoominen on yks mitä mietin vaikka sitten ku tavarat kerätty niin ihan siistiä sitten onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän