Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

19 vuotias tyttäreni ei käyttäydy sukunsa maineen mukaisesti.

Vierailija
09.03.2014 |

Korvat täynnä erilaisia lävistyksiä (hirveintä on 5mm venytys!!) meikkinä violetti huulipuna ym, käyttää goottivaatteita, (pitkiä hameita, mekkoja. Korsetteja) luojan kiitos ei huorahtavasti meikkaa/pukeudu. Mutta goottikin on kauhistus! Lisäksi on tatuoinut selkänsä täyteen!! Jätän tytön perinnöttä. Isänsä ei tunnu ymmärtävän, pikemminkin ihailee että tytär on "rohkeasti erilainen" :(:(:( vanhempanikin ovat järkyttyneitä ja mietin, mitä olen kasvatuksessa möhlinyt. Onneksi sisarukset eivät ole menetettyjä tapauksia. :(:(:(:( Se musta tukka ja vitivalkoinen ihokin tyttärelläni... Hrrr..

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:35"]

Korvat täynnä erilaisia lävistyksiä (hirveintä on 5mm venytys!!) meikkinä violetti huulipuna ym, käyttää goottivaatteita, (pitkiä hameita, mekkoja. Korsetteja) luojan kiitos ei huorahtavasti meikkaa/pukeudu. Mutta goottikin on kauhistus! Lisäksi on tatuoinut selkänsä täyteen!! Jätän tytön perinnöttä. Isänsä ei tunnu ymmärtävän, pikemminkin ihailee että tytär on "rohkeasti erilainen" :(:(:( vanhempanikin ovat järkyttyneitä ja mietin, mitä olen kasvatuksessa möhlinyt. Onneksi sisarukset eivät ole menetettyjä tapauksia. :(:(:(:( Se musta tukka ja vitivalkoinen ihokin tyttärelläni... Hrrr..

[/quote]

Joskus hyvienkin perheiden lapsesta voi tulla wt. Se on hirvittävä häpeä, mutta asialle ei mahda mitään. Teinin muuttuessa wt:ksi kasvattaisin lapsen, mutta vaatisin häntä muuttamaan omilleen HETI lukion (tai pahempaa:ammattikoulun) jälkeen ja Katkaisisin pysyvästi kaiken yhteydenpidon. Onneksi lapseni suunnittelevat lukioon menemistä ja uraa lakimiehenä/ekonomina molemmat.

Vierailija
42/59 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:55"]Mikä Porvoon maineikas suku mahtaa olla kyseessä?

[/quote]asumme kylläkin Helsingissä.. Ja kyllä hän mieheni lapsi on, pettäjät ovat ihmis-saastaa.. Ap

[/quote]

Miksi sukusi ei ole sinua kouluttanut? Et osaa edes kirjoittaa! Sukusi häpeää sinua aivan varmasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella huono äiti, ja tuollainen äiti ei lapsiaan ansaitse. Voi olla, että tyttäresi ei ole saanut tarpeeksi huomiota lapsena, ja näin vanhempana hakee huomiota. Jos näin on, olette möhlineet, ja vanhemmilla on petrattavaa. Tuo voi olla myös kapinointia teitä kohtaan, sillä suhtaudutte erilaisuuteen noin surkeasti. Jos olisin sukua, häpeäisin perhettänne SINUN TAKIASI. Ryhdistäydy akka. En tajua miten voit puhua lapsistasi noin. Tytär varmasti vihaa sinua. Goottityyli on upea, ja on hienoa että tyttäresi ilmaisee itseään, vaikka perhe siihen suhtautuukin noin lapsellisesti. Voi olla, että tuo on vain vaihe, ja goottitytöstä kuoriutuukin tyylikäs nainen. Miten vaan, tyttäresi hän silti on. Sinun täytyy olla typerä nainen, jos et tajua kuinka onnekas olet, kun sinulla on perhe. Arvostaisit sitä. Tyttäresi ei ole mikäön ruma ankanpoikanen.

Vierailija
44/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun ap koittaa ihan apinan raivolla esittää hienoa ihmistä mutta kirjoittaa ihan päin persettä helpoimmatkin sanat. Lisäksi tuo :( :( :( :( viljely ei anna kuvaa sivistyneestä ihmisestä.

Ensi kerralla parempi provo. Kiitos.

Vierailija
45/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitte sitten necropostauksena valita juuri kaikkein selvimmän provon? onnittelut, hyvin te vedätte.

Vierailija
46/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleen on varmasti syytä ! Toivo ettei hän vehtaa mamujen kanssa ! Voisitte saada julkisuutta, mutta ehkä sellaista mitä ette haluaisi! Mustaa nahkasikaria tarjotaan paljon julkkis sukujen nuorille naisille. Vaikka täysikäinen saa itse valita seuransa ja pukeutumisensa. 

Vierailija
47/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokkaan suvun jäsen kirjoittaa "kuppaiseen" ammattikouluun? Just. Yleensä en porvoota heittele, mut sisäinen sössölogini sanoo samaa kuin joku muukin tuolla: huonostipa ymmärtäisi äitikään tässä oman sukunsa perintöä jos siis oikea olisi. Kuulostaa wannabeltä paljon enemmän kuik vanhalta rahalta.

Vierailija
48/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä provo. Ei kai kukaan oikeasti usko tätä.

Vierailija
49/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaltaisesi arvokas henkilö kirjoittaa wt-palstalle :D

Vierailija
50/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin minä, mutta olen vasta 16v! :D Ja toisessa silmässä punainen piilari, toisessa musta. Hiukset punamustat ja korsetti lähes 24/7 /,, Läväreitä naama ja korvat täynnä, muuallakin kropassa muutama. Ja silti olen luokkani "hikari" :D

Vierailija
51/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:39"]Millainen maine sun suvulla on?
[/quote]sukumme on varakas, emme hyväksy huumeita, normaalista poikkeavaa pukeutumistyyliä, hyväksymme ulkomaalaiset juuri ja juuri. Korkeintaan palvelijoina voi kotona pitää jos meiltä töitä halutaan. Sukumme on aina ollut arvokas ja voimakkaasti alakulttuureja vastaan. Ap
[/quote]

Tyttäresi on näköjään kertakaikkiaan eri maata. Fiksumpi kuin koko suku yhteensä xD

Vierailija
52/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä tuttaville ja sukulaisille että olitte aikoinaan lapsettomuushoidoissa ja käytitte lainamunasoluja, joten tyttö ei ole biologisesti sinun, tarjosit vaan kohdun ja kasvatit. Siitä huono käytös, huonot geenit.

Vierailija
53/59 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:35"]

Ihankuin minä, mutta olen vasta 16v! :D Ja toisessa silmässä punainen piilari, toisessa musta. Hiukset punamustat ja korsetti lähes 24/7 /,, Läväreitä naama ja korvat täynnä, muuallakin kropassa muutama. Ja silti olen luokkani "hikari" :D

[/quote] Pakko sanoa teinien äitinä, että et istuisi mun ruokapöydässä jos olisit tyttäreni.

Vierailija
54/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ajatellu miltä sun tyttärestä tuntuu jos se saa selville et oot kirjottanu siit jotain tälläst

Vierailija
55/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä...vähän niin kuin meidän itse keksimä hieno suku tai vielä paremmin miehen suku...ollaan näitä uushienojasukuja! Ja ihan itse ollaan keksitty että ollaan parempia kuin muut ihmiset

Vierailija
56/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:55"]

Äiti on aina sataprosenttisen varma mutta isät voi olla "vääriä" isiä.

[/quote]

Voiko näin tyhmä olla? Ällistelen usein sitä, että palstalla ei eroteta sarkasmia. Tämä komentti löi laudalta kaikki.

Vierailija
57/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap varma, että hänen isänsa on hänen isänsä? Entä isovanhemmat? Kyllä tuollaisten kauhistuksien kuin tyttärellä on, niin täytyy periytyä jostain kauempaa.

Vierailija
58/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:39"]Rohkeasti erilainen? Mitä erilaista on rumissa läväreissä nykyään?
[/quote]meidän suvussamme ei kellään niitä ole. Nyt kun tyttäreni uhmaa tätä, mies ihailee. Ap
[/quote]
Paska provo, mut jos ei olis, niin toivottavasti miehes jättää sut ja ottaa tyttärensä mukanaan. Oot ihmispaska.

Vierailija
59/59 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla niin hyvästä suvusta ja lukenu niin paljon että pääki on pehmennyt ainoa järkevä teidän perheessä taitaa olla miehesi.