Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaas nyt kunnon vinkit laihdutuksen loppuun.Olen

Vierailija
09.03.2014 |

Tavoite on laiduttaa 5 kiloa. Painoin 61, jota painoin puolisen vuotta. Sitä ennen olen painanut aina 54-58 kiloa. Paras paino minulle on 56. Nyt en meinaa päästä siihen millään. Syön älyttömän terveellisesti ja määrällisesti paljon. Kaloreita tulee vain 800. Normaalikulutukseni on 1300. Miten nämä viimiset kaksi kiloa lähtevät. Olen nyt reilun 2 kk laihduttanut ja saanut kolme kiloa pois.

Nyt junnaa 58 kilossa jo toista viikkoa. Kaksi viikkoa sitten kävi vähän alle. Kokeilin syödä reilummin, paino oli heti yli 59. Eli ei toiminut mikään aineenvaihdunnan herättääjuhlatkaan. Sitä paitsi suoli toimii koko ajan ihan normaalisti.

Nyt olen taas 58 paikkeilla kahden viikon kituuttamisen jälkeen. Nyt pitäisi saada kaksi kiloa pois. Aikaa on kolme kuukautta. Pitää mahtua viime kesänä ostamiini mekkoihin.

Vinkkejä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltäsi Topimax-resepti päänsäryn estoon.

Amerikkalainen Qsiva tullee tännekin myyntiin viidessä vuodessa.

Vierailija
2/4 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni ei ole kipeä. Olen muutenkin terve ja kaikki on kunnossa. Mitään oireita laihdutuksesta ei tule. Johtuneeko sitten siitä, etten laidu.

Ei kellää olisi kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa vastata asiallisesti???

Vierailija
4/4 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on yksinkertainen konsti: ratsastus, ratsastus ja ratsastus, eli sinä duunaat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän