Tähdet, tähdet
Mitä mieltä? Ensimmäisessä jaksossa aiheena hip hop.
Kommentit (60)
Meikä ainakin lähtis Rautiaisen kanssa ;D
Aika jännä kun Suomessa on pula juontajista. Eikö Leppilampi voi jo itse kieltäytyä rooleista, jos tarjotaan....? Liika on liikaa ja on niin imelä mies. Yäks. Ohjelma muuten hyvä. Olli ja Jari mun suosikit. Ollista tulee super julkkis tän ohjelman ansiosta. Tuomarit on kerrankin hyvät. Kivaa vaihtelua.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 20:05"]
Aika jännä kun Suomessa on pula juontajista. Eikö Leppilampi voi jo itse kieltäytyä rooleista, jos tarjotaan....? Liika on liikaa ja on niin imelä mies. Yäks. Ohjelma muuten hyvä. Olli ja Jari mun suosikit. Ollista tulee super julkkis tän ohjelman ansiosta. Tuomarit on kerrankin hyvät. Kivaa vaihtelua.
[/quote]
No kuten suurin osa meistä muistakin, Leppilampikin tarvitsee rahaa elääkseen, miksi siis kieltäytysi hyvästä työpaikasta?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:23"]
Oon nähny yhden hyvän roolin Leppilammelta: Kimmossa Rönni. Eli on siinä potentiaalia näyttelijänäkin, roolit vaan ollu semmosia samanlaisia lällyjä aina.
[/quote]
Leppilampi teki hienon roolisuorituksen myös Härmä-elokuvassa :)
Rautiainen olisi todella kiva ollut näähdä vielä jatkossa, ainakin ooppera-jaksossa.
Mutta mitä hemmettiä se nettijatkot juttu?
Stiga ja Irina ovat hauskoja. Laura Pyrrö on hauska kun uusi naama tässä genressä. Jos pe se vaikka pärjäis siinä oopperassa? :)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 12:42"]
Höh, Rautiainen tippui... Kauhulla odotan ensviikkoa, aiheena ooppera. Diandra ehkä ainut kellä ääni riittääis. Vaikka vissiin se ooppera on melko taitolaji.
[/quote]
Ai että Lauralla ei riitä ääni oopperaan? ;D
Olisi ollut mukava nähdä kaikki esiintyjät loppuun asti. Sopisi tähän formaattiin paremmin kuin pudottaminen.Äänestys olisi voinut jatkua koko kauden ajan ja lopuksi olisi voittanut se, joka parhaiten pystyy muuntumaan eri tyyleihin. Näin olisi saatu myös äänestysrahoja, joita tuolla formaatilla selvästi kalastellaan.
Samaa mieltä, että tässä kisassa olisi ollut enemmän kuin kohdallaan, että kaikki olisi pysyneet koko kisan. Ja lopussa voittaja yhteensä tulleilla äänillä. Se olisi ollut paljon parempi! Koska hyväkin voi tippua huonona päivänä ja toisaalta lopussa aika tylsää kun on vaan niin vähän porukkaa.
Mutta tänään oopperajaksossa Didi oli aivan huikea samoin Jari, Laurasta nyt puhumattakaan. Irina yllätti positiivisesti samoin Viki. Ollista en tykkää ihan kauheesti. Stig on ihku mutta oli silti oikein, että putosi, koska oli huonoin tänään.
Ja vielä jatkan. Että Leppilampi on ihan ok, mutta Maria on kyllä hassu tuomari. Ei ihan iske sen jutut mulle, mutta ei ole kauheimmasta päästä joten menettelee. Mutta vähänkö tänään se oopperan taiteellinen johtaja antoi itsestään lämpimän, sydämellisen, luovan ja aivan ihanan vaikutelman. Hän oli aivan uskomattoman hyvä tsemppari laulajille.
Ensi viikolla Didi varmasti vahvoilla kun on soulia. Ja Viki varmaan kanssa.
Ärsyttää kun tätä ohjelmaa kaikki rinnastaneet tuohon Vain elämää sarjaan. Formaatti on täysin erilainen. Itse en voinut sietää sitä parkumista ja egoismia ja ylitsevuotavaa halailua yms, mitä tuo sarja oli pullollaan. Tämä paljon parempi, koska laittaa laulajat ammatillisesti koville ja saa arvostamaan erilaisen genren vaikeutta hyvillekin laulajille.
Lähestulkoon kaikki, joiden kanssa olen ohjelmasta keskustellut (sekä myös tuntemattomat Twitterissä ja keskustelupalstoilla) ovat olleet sitä mieltä, että ohjelma olisi niin paljon parempi ja viihdyttävämpi, jos ketään artisteista ei tiputettaisi. Kanava voisi tosiaan kerätä niitä äänestysrahoja ihan viikottainkin ja lopussa (joko koko ohjelmasarjan tai sitten jokaisen jakson lopussa) sitten paljastettaisiin kuka oli tietyn musiikkityylin paras taitaja ja/tai viimeisessä jaksossa valittaisiin se tähtien tähti. Olisi paljon mielenkiintoisempaa seurata jokaisen artistin tulkintoja eri tyylilajeista. Tiputtaminen laskee tunnelmaa ja viihdearvo kärsii. Tässä oopperajaksossakin pohdiskelin, miten Timo Rautiainen olisi pärjännyt Oopperan kummituksena yms. :D
Jos ohjelmasta tulee toinen tuotantokausi, toivon todella, että palaute on mennyt perille ja seuraava artistijoukko saa jatkaa täysilukuisena loppuun saakka.
Maikkarilla olisi voinut olla tässä hieno ja viihdyttävä ohjelmaformaatti, jos pääosassa olisivat saaneet olla esiintyjät, muuntautumiskyky ja musiikki.Nyt tuo pudottaminen (äänestysrahastus)tuntuu olevan pääosassa.
Höh, Rautiainen tippui... Kauhulla odotan ensviikkoa, aiheena ooppera. Diandra ehkä ainut kellä ääni riittääis. Vaikka vissiin se ooppera on melko taitolaji.
Jatkuu taas! Aiheena tänään ooppera. Jotenkin tuntuu, että Stig on seuraava joka tippuu.
Stig on ihan huippu! Sen takia jaksaa kattoa koko ohjelmaa. Aika tylsä jotenkin muuten.
Huh, kyllä meinas tippa tulla linssiin, kun Laura Pyrrö niin kauniisti lauloi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:08"]
Huh, kyllä meinas tippa tulla linssiin, kun Laura Pyrrö niin kauniisti lauloi.
[/quote]
Ai meinas... mä täällä itkin puroja... :)
Oon nähny yhden hyvän roolin Leppilammelta: Kimmossa Rönni. Eli on siinä potentiaalia näyttelijänäkin, roolit vaan ollu semmosia samanlaisia lällyjä aina.
Irina on ihan sikahyvä! Viime viikolla ja tänään, aivan mahtava!