Tähdet, tähdet
Mitä mieltä? Ensimmäisessä jaksossa aiheena hip hop.
Kommentit (60)
Sillanpäässä on parasta se, että hän jos kuka osaa nauraa itselleen. Kadehdin tuota taitoa. Jari on viihdyttäjä koko sielustaan, rakastaa olla lavalla ja yrittää ylittää omat rajansa. Suomessa sellaisia ei ole kovin montaa.
Tän ohjelman parissa saa ainakin nauraa! Aivan huippua. Ehkä joku tango jakso ei ole näin viihdyttävä, mutta tällainen aloitus on kyllä mahtava! Sopivasti huumorilla tehty.
Siltsu oli mieletön, palvon! Ftw!
Olli ja Jari ollu ihan parhaat. Mutta tuo Leppilampi, voi luoja en tiedä miksi,mutta en voi vaan sietää sitä!
1. Sillanpää 2. Stig 3. Irina
Kuka saisi tippua: Laura Pyrrö, Vicky tai Timo Rautiainen.
Ylivoimaisesti ärsyttävin koko ohjelmassa on Maria Veitola.
Rautiainen on aivan ihana, säälitti vähän kun näytti olevan niin nolona. Oli niin kova meno, että meinas housutki tippua jalasta! Ajattelin, että keskittyy riimeihin niin täysillä, että pitää silmiä kiinni.
Sillanpää, Irina ja Olli Herman ehdottomasti parhaat. Diandra pääsi aika lähelle noita, mutta jotain jäi uupumaan. Muut sitten selkeästi huonompia. Pyrrölle kunniamaininta kappaleesta. Stig oli aika pettymys, miten tasapaksua, heittäytyminen puuttui kokonaan. Vicky veti rokkia alusta loppuun, hiphoppia ei juuri erottanut. Rautainen yritti, mutta aika kehnoksi jäi, hiphop ei vaan ole hänen juttunsa.
On siinä kyllä muilla hommaa lyödä Sillanpään voiton eteen kapulaa, niin vakuuttava oli tuo Jarin eka veto :)
Vickyn englanti.... vai oliko se englantia!
Iso pettymys oli koko ohjelma.
Hiphop on vaikea laji. Olisi rehellisempää, jos tuomarit antaisivat kunnollisen palautteen, mutta nyt on ilmeisesti annettu ohje, että kehua pitää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:10"]
Vickyn englanti.... vai oliko se englantia!
Iso pettymys oli koko ohjelma.
Hiphop on vaikea laji. Olisi rehellisempää, jos tuomarit antaisivat kunnollisen palautteen, mutta nyt on ilmeisesti annettu ohje, että kehua pitää.
[/quote]
No eihän tarkoitus ole, että kaikki vetäisivät täydellistä hiphopia, vaan että kaikki yrittävät ja tulee viihdyttävä ohjelma. Siinä onnistuttiin aika hyvin tänään.
Huippu ohjelma.
Pitkästä aikaa semmosta ohjelmaa että katsoin alusta loppuun :)
Ohjelmassa on kyllä potentiaalia, mutta tää hiphop on todella vaikea laji, ja se vähän näkyi. Mutta katson ensi viikollakin, sillon on ehkä helpompi artistien heittäytyä, kun on vähän enemmän kosketuspintaa omaan osaamiseen. Ja vaikken Jari Sillanpään musiikista välitä, niin tuo esiintymisen ilo ja heittäytymiskyky on silti ihan mahtavaa:)
Ja Leppilampi ei oikein toiminut. En tiedä, että eikö vain sovi tällaiseen ohjelmaan, vai oliko huono päivä, yleensä hän on juontajana kuitenkin melko tasavahva, vaikken hänestä itse hirveästi pidäkään.
Hei kakkoselta tuli samaan aikaan "viidakon verenhimoiset vaeltajat", katsoin mielummin sitä. Ihan huippuohjelma, tosin ei ötökkäkammoisille! Noi lauluohjelmat on niiiiin nähty...
Ihana ohjelma. Ja mun mielestä on ihan huippua, ettei tuolla ole todellakaan huippu-super-bling-bling -julkkiksia, vaan ihan erilainen tarjonta. Harvemmin innostun musaohjelmista, mutta tää kolahti paremmin ku joku kökkö vain elämää tai voice of finland. Vielä ku sais vanhan kunnon bumtsibumin takas telkkariin, niin olisin onnellinen :)
Mä tykkäsin! Kaikista muista paitsi Leppilammesta.. Se ei ennen ole ärsyttänyt mua, mutta nyt jotenkin ei vain sopinut tohon.. No, ehkä tää tästä. Mua kiinnostaa kyllä just tällanen, että tutut laulajat kokeilevat muita tyylejä. Kaikki erilaiset kykykilpailut alkavat olla jo niin nähtyjä.
Ihana Olli Herman! Ja tosiaan Bumtsi Bum! takaisin! :)
Jari Sillanpää on kyllä lyömätön kuningas. Todella lahjakas. Livenä nähnyt muutaman kerran ja painaa menemään sata lasissa koko ajan. Rakastettava veijari.
Diandra oli positiivinen yllätys, toki Didistä olen aina pitänyt.
Irina oli parempi kuin omissa biiseissään, hänestä tulisi hyvä r&b laulaja.
Ihana Jartsa! On se vaan lahjakas, ihan mahtava tyyppi.