Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siistitte pimppikarvoituksen ennen synnytystä?

Vierailija
09.03.2014 |

En enää edes uskalla ajella sieltä, koska ison mahan vuoksi en näe mitä teen!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:21"]

En mitenkään

[/quote]

No oletpas siisti nainen :(

[/quote]

Olen todella siisti. Pesin huolella ennen kun lähdin sairaalan ja pesen muutenkin päivittäin. Mitäs epäsiistiä on puhtaissa karvoissa?

[/quote]Etkö tunne käsisuihkun käyttöä?

Vierailija
42/66 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:11"]

Yks jalka tuoliin ja menoksi, vaikka olikin isomaha, huolehdin itsestäni aina.! Osa naisellisuutta. En näe seksikkäänä eikä siistinä karvojen kasvatusta.

[/quote]

Huolehdit itsestäsi? 

[/quote] AINA ! Sua vissiin harmittaa ku et itse huolehdi itsestä! Osaat kasvattaa puskia vaan:) ja uskottelet itsellesi että miehesi tykkää siitä!

[/quote]

Ei ole kukaan MIES ollut tykkäämättä, vaikka luomuhaarat ovatkin. Niitä pumpattava-Barbara-miehiä ei varmaan kukaan kaipaakaan. Naiset ja tytöt ovat erikseen.

Kätilöt kyllä synnytyksessä poistaa, jos joku karva on väärässä paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:09"]

Heheh. Tunnen miehen jota alkoi lopulta ärsyttää se että vaimo ei koskaan siistinyt karvoitustaan. Vaimo halusi olla """luonnollinen""". Joo-o. Löytyi uusi nainen, joka osasi huolehtia itsestään.

Harva mies tykkää naisten kainalokarvoista, säärikarvoista, hoitamattomista majavista.

[/quote]

Mutta minäpä tunnen miehen joka rakastaa luomunaisia, nimittäin itseni. Minä olen seurustelikumppaneilleni seurustelun alussa sanonut (siis niille jotka jotain hitlerin viiksiä, posliineja, tai muita kammotuksia ovat viritelleet), että pidän luomusta. Yhtä lukuunottamatta kaikki naiset ovat ottaneet tiedon ilolla vastaan. Toki tämä yksikin seivaamisen jätti (mitenkään painostamatta), koska minusta niin kovasti tykkäsi.

Kainalokarvoja naiset ei oikein mielellään jätä ajelematta, vaikka olen kertonut, että mielestäni ne on kiihottavat. Jokainen tietysi tekee sheivaamisistaan päätöksensä itse, mutta täys posliinia minunkaan ei ole pakko katsella. Se kun näyttää niin kammottavalla, on kuin kynitty pakastebroileri ja kalun työntäminen sellaiseen mahdotonta, koska yksinkertaisesti seisokki lerpahtaa moisen kammotuksen edessä.

No parempaan suuntaan ollaan menossa,  kuten tämä taannoinen brittitutkimuskin kertoo  http://www.iltalehti.fi/nainen/2013111917739714_na.shtml

t. hairylover

Vierailija
44/66 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään.

Vierailija
45/66 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:39"]

Kyllä ainakin Naistenklinikalla hoitaja ajaa ne ennen synnytyksen käynnistämistä jollain karvahöylällä lyhyemmiksi. Kaksi lasta olen Naistenklinikalla synnyttänyt ja kummallakin kerralla sama juttu.

[/quote]

Ei kyllä nykyään, ehkä joskus ennen.

Vierailija
46/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sokeroinnissa.

Vierailija
47/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

Vierailija
48/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään

[/quote]

Vierailija
49/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajelee.

Vierailija
50/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää siistiä ennen synnytystä? Tuoko se jotain lisäarvoa synnytykseen?

Vierailija
51/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan osaa auttaa?

Vierailija
52/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siistinyt mitenkään kun aavistelin että keisarinleikkaukseen päädytään kuten tapahtuikin. Ei siksi koska minä halusin vaan vauvalla alkoi oleen hätä. Kaikki meni hyvin. Kiitos.

Vierailija
53/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, kolme lasta on synnyttänyt ihan luonnonkauniina. Ei se persus synnyttäessä ole kovin söpöläinen muutenkaan ja koska en silloin ajatellut hurmata ketään, en kätilöitä, en miestäni, en mahdollista lääkäriäkään, en tehnyt alapään tureikolle mitään. Ja tiedätkös, meillä on mieheni kanssa seksiä yhä vieläkin! Ja kukaan ei pyörtynyt tureikkoni nähtyään, ei edes tuhahtanut. Jostakin syystä mulla oli aina parempaa tekemistä kuin alapään karvojen muotoilu ja miettiminen.

Vierailija
54/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäarvoa synnytykseen??? En voi käsittää näitä epänaisellisia tapauksia jotka ihan vilpittömästi ihmettelevät sitä että kaikki eivät ole samanlaisia hoitamattomia tursakkeita kuin he.

Vierailija
55/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin kiireelliseen sektioon ihan yllättäen ja oli paitsi ryijy jalkojen välissä, myös sääret ajamatta. Oikeesti hävetti vaikka kaipa hoitohenkilökunta on kaiken nähnyttä.

Vierailija
56/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajeli sattumalta muutama viikko ennen synnytystä. 

Vierailija
57/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:22"]

En mitenkään

[/quote]

[/quote]

Olen todella siisti. Pesin huolella ennen kun lähdin sairaalan ja pesen muutenkin päivittäin. Mitäs epäsiistiä on puhtaissa karvoissa?

Vierailija
58/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:26"]

Miksi pitää siistiä ennen synnytystä? Tuoko se jotain lisäarvoa synnytykseen?

[/quote]

Ei, mutta minä ainakin olen tottunut ja tunnen oloni mukavemmaksi siistityssä karvoituksessa. Esimerkiksi menkkojen aikaan on kivaa, kun ei veri tartu karvoihin, ja on siistimpi olo (joo joo, todellisuudessa on hygieenisempää olla luonnontilassa mutta tämä on vain tunne). Kenenkään ei tietenkään ole pakko sitä tehdä.

Vierailija
59/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin karvainen, että luonnontilassa kyse olisi jo hygieniariskistä. Sheivaan näppituntumalta, ihan sama miltä näyttä , kunhan enimmät karvat lähtevät.

Vierailija
60/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ajettava on joka viikko, tai taas on pöheikkö.

14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän