Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siistitte pimppikarvoituksen ennen synnytystä?

Vierailija
09.03.2014 |

En enää edes uskalla ajella sieltä, koska ison mahan vuoksi en näe mitä teen!

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En juuri ajele alapään karvoitusta muutenkaan. Neljä lasta olen onnistuneesti synnyttänyt näin. :)

Vierailija
2/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla lapsivedet menivät aamulla noustuani sängystä, paljon ennen laskettua aikaa. Ja tilanne kehittyi siitä erittäin kriittiseksi päätyen hätäsektioon. En ollut todellakaan osannut tai ehtinyt (tai pystynyt) valmistautua mitenkään. Ei ollut priimapikkuhousut tai edes housut jalassa, vaan likainen ja lapsivetinen vanha froteepyyhe lantion ympärillä, kun ambulanssissa mentiin. Ei ollut hiukset puhtaana, ei edes hampaat pestynä. Karvat alapäässä ja säärissä eivät olleet katseenkestävässä kuosissa, mutta sitä ehdin ajatella vasta parin viikon päästä.

Toista synnytystä varten ajelin säärikarvat epilaattorilla pari päivää ennen suunniteltua sektiota, edellisiltana siistin bikinirajan "sokkona" (kun mahan yli ei nähnyt). Eli alapään karvoitus sai suosiolla olla sellainen luonnollinen, mutta ei pikkuhousujen reunojen yli tursuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:26"]

Miksi pitää siistiä ennen synnytystä? Tuoko se jotain lisäarvoa synnytykseen?

[/quote]

Eihän se itse synnytykseen tuo lisäarvoa mutta sen jälkeen kun sulta on perse revennyt sekä todennäköisesti leikattu vielä epparikin niin on kätilölle ja sulle helpompaa kun ommellessa sua ei lanka takerru karvoihisi:)

Vierailija
4/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:16"]

[/quote]

Eihän se itse synnytykseen tuo lisäarvoa mutta sen jälkeen kun sulta on perse revennyt sekä todennäköisesti leikattu vielä epparikin niin on kätilölle ja sulle helpompaa kun ommellessa sua ei lanka takerru karvoihisi:)

[/quote]

Eiköhän kätilöllä ole välineet karvojen poistoon, jos ne haittaavat ompelua.

Vierailija
5/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi ajella kun Veetilläkin voi ottaa? Käy helposti, vaikka ei alapäähän mahan takia hyvin näekään.

Vierailija
6/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala uhka toisille se että muut huolehtivat ulkonäöstään ja siisteydestään.

Vierailija
7/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin avulla.

Vierailija
8/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:49"]

Kamala uhka toisille se että muut huolehtivat ulkonäöstään ja siisteydestään.

[/quote]

Ajatella. Onneksi kukaan ei koskaan koe uhkana luonnontilaista karvoitusta.

Vierailija
9/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Vasta synnytyksen jälkeen luin tältä palstalta,että synnytykseen pitäisi sheivata. Kai ne neuvolassa olisi sanonut jos sheivaus on pakollinen. Mulla ne rapsutti jollain hiekkapaperilla siitä kohtaa mistä oli tarvis.

Vierailija
10/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:47"]

Voi luoja tätä av:tä! Alapään karvoituksesta ei saa sanoa mitään ilman, että mammat hyökkää tanner täristen julistamaan oman tapansa paremmuutta. Kun tämänkään ketjun ap ei kysynyt "siistiäkö karvoitus vai ei" tai "onko hygieenistä ajella karvat", vaan "miten siistitte karvoituksen"...

[/quote]

Naulan kantaan. Olen aina ihmetellyt, millainen luetun ymmärtämisen kyky joillakin mammoille oikein on.

Vierailija
11/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:16"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän kätilöllä ole välineet karvojen poistoon, jos ne haittaavat ompelua.

[/quote]

Onhan ne helpompi ajaa ennen synnytystä kun ne eivät ole vielä tahmaiset verestä:D

Vierailija
12/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä av:tä! Alapään karvoituksesta ei saa sanoa mitään ilman, että mammat hyökkää tanner täristen julistamaan oman tapansa paremmuutta. Kun tämänkään ketjun ap ei kysynyt "siistiäkö karvoitus vai ei" tai "onko hygieenistä ajella karvat", vaan "miten siistitte karvoituksen"...

[/quote]

Se on turhaa. Onneksi jopa keskiverto av-mamma vielä tajuaa sen. Ettei nämä ketjut taas ole aapisia nuorille, jotka sitten luulee tästä lähin maailman tappiin, että "kun kaikki muutkin ajelee karvat synnytykseen. Oonko outo jos mä en" jne.

Vierailija
13/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jalka tuoliin ja menoksi, vaikka olikin isomaha, huolehdin itsestäni aina.! Osa naisellisuutta. En näe seksikkäänä eikä siistinä karvojen kasvatusta.

Vierailija
14/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Se on turhaa. Onneksi jopa keskiverto av-mamma vielä tajuaa sen. Ettei nämä ketjut taas ole aapisia nuorille, jotka sitten luulee tästä lähin maailman tappiin, että "kun kaikki muutkin ajelee karvat synnytykseen. Oonko outo jos mä en" jne.

[/quote]

Vähän niinkuin tälleen: 

En mitenkään. Vasta synnytyksen jälkeen luin tältä palstalta,että synnytykseen pitäisi sheivata. Kai ne neuvolassa olisi sanonut jos sheivaus on pakollinen. Mulla ne rapsutti jollain hiekkapaperilla siitä kohtaa mistä oli tarvis.

Ja kohta oot todella outo, jos kerroit, että et ymmärtänyt ajella. Kun miksi?

Vierailija
15/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:11"]

Yks jalka tuoliin ja menoksi, vaikka olikin isomaha, huolehdin itsestäni aina.! Osa naisellisuutta. En näe seksikkäänä eikä siistinä karvojen kasvatusta.

[/quote]

Huolehdit itsestäsi? 

Vierailija
16/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 19:28"]

En mitenkään, kolme lasta on synnyttänyt ihan luonnonkauniina. Ei se persus synnyttäessä ole kovin söpöläinen muutenkaan ja koska en silloin ajatellut hurmata ketään, en kätilöitä, en miestäni, en mahdollista lääkäriäkään, en tehnyt alapään tureikolle mitään. Ja tiedätkös, meillä on mieheni kanssa seksiä yhä vieläkin! Ja kukaan ei pyörtynyt tureikkoni nähtyään, ei edes tuhahtanut. Jostakin syystä mulla oli aina parempaa tekemistä kuin alapään karvojen muotoilu ja miettiminen.

[/quote]

Huippunainen! Aiheesta hieman poiketen on muuten upea sana toi pimppi.

Tavoista poiketen: T:mies.

Vierailija
17/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Huolehdit itsestäsi? 

[/quote] AINA ! Sua vissiin harmittaa ku et itse huolehdi itsestä! Osaat kasvattaa puskia vaan:) ja uskottelet itsellesi että miehesi tykkää siitä!

Vierailija
18/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Huolehdit itsestäsi? 

[/quote] AINA ! Sua vissiin harmittaa ku et itse huolehdi itsestä! Osaat kasvattaa puskia vaan:) ja uskottelet itsellesi että miehesi tykkää siitä!

[/quote]

Mun mielestä itsestä huolehtimiseen ei kuulu alapään ajelu, mutta saat ihan vapaasti luulla, että se kuuluu olla kaikilla niin. Mun mies tykkää karvoista sitäpaitsi. Jopa enemmän kuin minä. 

Vierailija
19/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittele sinä vaan, että joudut sheivaamaan ja veivaamaan ja kutsu sitä "itsestä huolehtimiseksi"!

39

Vierailija
20/66 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:11"]

[/quote] Seksikkyyteni oli kyllä viimeisin asia mitä mietin kun änkesin lapsiani maailmaan. Ja ei se alapää ole kovin seksikkään näköinen synnyttäessä muutenkaan, oli sitten pöheikkö tai tarkalleen siistiksi ajettu. Mieheni ei myös ottanut mitään persuskuvia, onko teillä muilla sellaisia "täältä se meidän Liisa on nyt tulossa, päälaki näkyy jo!" - kuvia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän