Kahvi on nautintoaine, ei ruokajuoma. Joten sen kanssa nautitaan vain makeaa.
Hyvin oudolta tuntuisi kahvin seuraksi vaikka lohipiiras. KALAA ja kahvia... Makea kuuluu yhteen kahvin kanssa.
Kommentit (60)
Jouluateriallakin ruokajuomaksi kahvia.
Makuasioista ei voi kiistellä. Pätee myös tähän alotukseen.
Suako lihapasteijan kera naattia kahveeta jouluna? Vae sanonko emännälle, että hakkeepi maittoo.
Meillä tuodaan vesi ruokajuomaksi pöytään kuumana vedenkeittimessä, kun kuuma ruokajuoma on näköjään haluttua.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta kahvin kanssa voi nauttia vaikka hernekeittoa, jos se jollekin niin maistuu.
Nautin hernekeiton kyllä enemmin kurrin ja näkkileivän keran. Muuten kahvin kanssa voi hyvinkin syödä voileipää. Jos joku tekee esimerkiksi retkieväät ja laittaa kahvin termospulloon, niin sen kanssa voi hyvinkin tehdä mieli jotain suolaista kuten ruisleipää kinkulla tai juustolla.
Kuumaa juomaa ruuan kanssa... en ymmärrä.
Kahvi on hyvää pizzan kanssa. Myös banaani on sopiva kahvileiväksi.
Kiinalainen kaverini juo aina lämmintä kiinalaista teetä ruuan kanssa. Minäkin olen alkanut tehdä niin. Hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Makuasioista ei voi kiistellä. Pätee myös tähän alotukseen.
Faktoista ei voi kiistellä.
Aloittaja voi ruiskuttaa hunajaa takapuoleensa ja imeä sen sieltä sitten kahvin kanssa. Siinä makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ruokajuomaksi on vesi, kai sekin pitää tarjoilla keitettynä.
Repesin 😂😂
Mutta ruokahan on nautintoa ja kaikki suolainen myös. En pidä makeasta, joten minulle sokeriset jutut ei ole nautintoaineita ollenkaan.
Poltetaanko tupakkaakin ruuan kanssa jos kahvi on ruokajuoma?
"Alkuruuaksi ottaisin etanoita, pääruuaksi tuo kuha."
- Kiitos, mitä otatte ruokajuomaksi?
"Kahvi mustana."
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Jossain retkellä voi olla eri juttu. Kahvi ja ruisleipä vaan käy aika huonosti yhteen.
Miten niin? Yleensä en syö kahvin kanssa mitään, mutta joskus jopa sipsejä.
Miksi lanssa makeaa? Kahviin ku laitetaan kanelia, suolaa ja pippuria