Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän päivän hyvä tekosi?

Vierailija
09.03.2014 |

Omani. Tarjosin yösijan velalle. Lainasin parasta takkiani, kun hän lähti kaupungille tapaamaan ystäviään. Korjasin talteen hänen tavarat, jotka menisivät lasteni käsissä muuten rikki. Korjasin vieraspedin pois olohuoneen lattialta ja aamupala-astiat ja murut sen vierestä, kun vela ei ehtinyt, vaikka illalal sanoinkin, että heräisi sen verran aikaisin, että ehtisi. Laitoin hänen suihkun jälkeen märän pyyhkeensä mytystä tuolilta kuivumaan.  Varaan ruokaa valmiiksi, jonka hän voi illalla myöhään lämmittää, kun tulee taas yökylään. En laita enempää velaketjuja, jos moni laittaa hyviä tekojaan tähän ketjuun. Teen hyvän teon itselleni ja en passaa tätä velaa tämän koommin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koira kakkasi joidenkin toisten kikkareiden viereen - keräsin kaikki pois
- olen siivonnut rauhakseen koko päivän
- olen syönyt terveellisesti, vaikka välillä suklaanhimo meinaa nousta!

Vierailija
22/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut elää vaan itselleni, luin viikon hesarit, söin elistä suklaakakkua muun ohella, siivosin, kävelin kauppaan, olen netissä, juon kahvia, soitin parit puhelut, sain tekstiviestejä ja vastasin. Laiskottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ystävättärelle pitkän mailin . Sellaisen hyvän henkisen, kannustavan. Hänellä ollut rankkaa viime aikoina.

Vierailija
24/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein melkein koko yön valvoneena kaksi taaperoani neljän kilsan päähän bussilla uimahalliin. Olihan sitä iloa mukava katsoa. :)

Vierailija
25/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua ap tuo velana oleminen liittyy siihen et sun ystävä passauttaa suo? *palmface*

Tuletko perustelemaan!

Vierailija
26/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä ap tuohon toimenpiteeseen niin ei tarvitse olla synnyttämättömille naisille katkera  http://www.cityklinikka.fi/palvelut/muut-palvelut/intimalase-laserhoito-emattimen-kirstykseen/

Vierailija
27/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot ei ole mennyt koko päivä lapsiin, eikä mieheenkään! Eikä suuremmin heilläkään minuun tai toisiinsa. Ja ollaan oltu KOKO päivä kotona yhdessä. Kiva päivä.

Vierailija
28/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kädestä kuolevaa vanhusta.

Vierailija
29/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpäs oli visainen kysymys. Ehkä tämä lasketaan: olen ollut ihan mukava täällä av:lla ja muualla netissä tänään.

Vierailija
30/30 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaankin tarkoitti, että tuo vela ei huolehdi edes itsestään. Perheen äidillä on riittävästi töitä lasten hoidossakin, joten vela saisi siivota edes ne omat jälkensä. Kyllä minä pyrkisin olemaan vieraana vaivattomampi. Ja kerta olisin saanut yösijan, en tapaisi vain muita tuttujani, vaan viettäisin pari tuntia aikaa myös isäntäperheen kanssa. Olkoonkin, että en pitäisi lasten seurasta. Jos isäntäperhe ei miellytä on parempi maksaa hotellihuone kuin olla töykeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi