Paljonko on mielestänne hyvä paino 173 centtiselle?
Tällä hetkellä olen sotanorsun mitoissa. Laihduttanut nyt viikon.
Kommentit (28)
Mä mietin jotain painoa 60-65 välillä. Mutta oisko joku 55-58 parempi? Haluan olla laiha. ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:25"]~ 50 kg ± 2
[/quote]
Oikeestiko? Painoindeksi tolla painolla olisi noin 17. Onko se liian laiha vai hyvä? ap
Olen tuon pituinen ja painan 78kg,olisi kiva jos painaisin 70kg. Jokunen vuosi sitten painoin 67kg ja se ei oikein sopinut minulle...
Max. 45 kg. Kaikki tykkää, kun nainen on luuta ja nahkaa!
Terkuin aito av-mamma 179/31
Itse olen tuon pituine ja painan 60-63kg ja oikein tyytyväinen. Yhtään laihempi en enää haluaisi olla, vähän muotoja sentään:)
Itse on 168/58 ja sopivasti hoikka. Sulle painoksi joku 64kg...
Olen 172cm ja mulle sopiva paino on 61-62kg. Nyt oon vuoden verran painanut 64kg enkä tunnu pääsevän millään tuohon normipainooni (normaalipainon rajoissa on aika vaikeaa saada 2-3kg pois vaikka söisi kuinka terveellisesti). Ei viittis koko vaatekaappia laittaa uusiksi, joten tavoittelen tosissaan tuota kesävaatteilleni sopivaa painoa.
Mä olen hieman pitempi, 175cm. Painan 62kg, oon ihan tyytyväinen tähän, jos menee alle 60, alan näyttää vähän turhan aneemiselta ja aiemmin 68kg painaessani olin vähän pullukan näköinen. Ehkä 60-65kg olisi hyvä? Riippuu toki ruumiinrakenteesta paljon.
Joo, ehkä se on 60-65 on sitten hyvä eli on hurrrrja pudotus edessä. ap
Älkää täältä kyselkö, saatte kuitenkin sairaita vastauksia. Noudattakaa ennemmin virallista linjaa, jonka mukaan paino on normaali jos BMI on 20-25. Googlettamalla löytyy useita helppoja BMI-laskureita.
Riippuu tosi paljon ruumiinrakenteesta ja lihasten määrästä jne. Uskoisin että joku 67-70 kiloa olisi ensi alkuun ainakin sopiva paino, sitten voi miettiä miltä näyttää ja tuntuu, pitäisikö muutama kilo siitä vielä tiristää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:25"]~ 50 kg ± 2
[/quote]
Oikeestiko? Painoindeksi tolla painolla olisi noin 17. Onko se liian laiha vai hyvä? ap
[/quote]
BMI 17 ei ole ihan normaalia. Sen painoisia löytyy mm. syömishäiriöosastoilta. Toki on joitain harvinaisia poikkeuksia, jotka geneettisesti on näin laihoja vaikka söisivät mitä, mutta jos sitä ei ole luonnostaan, ei siihen kannata pyrkiä.
BMI:t eivät täsmää useinkaan. Niissä ei otetan huomioon pituutta eikä ruumiinrakennetta. Ja eihän ne sovellu esim. kasvuikäiselle tai jos on kuntourheilija, fitnessharrastaja tms.
Ja 'laiha' tarkoittaa sairasta ja alipainoista, miksi kukaan haluaisi olla sellainen?
Eihän kukaan tykkää laihasta kahvistakaan...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 13:52"]
BMI:t eivät täsmää useinkaan. Niissä ei otetan huomioon pituutta eikä ruumiinrakennetta. Ja eihän ne sovellu esim. kasvuikäiselle tai jos on kuntourheilija, fitnessharrastaja tms.
Ja 'laiha' tarkoittaa sairasta ja alipainoista, miksi kukaan haluaisi olla sellainen?
Eihän kukaan tykkää laihasta kahvistakaan...
[/quote]
Tottakai ne ottaa huomioon pituuden. Sehän nimenomaan laskee painon ja pituuden suhteen.
Juu kertokaas. Olen nimittäin saman pituinen kuin ap :D