Voi prhn, nyt jo varjossa +26. mun piti
tehä pihahommia tänään. Lämmönsietokyky on tosi alhaalla nyt talven jäljiltä, olin 10min ulkona ja jo alkoi ahdistaa...
Kommentit (17)
Miksei koko maailma pyöri mun ympärillä -asenne tympii. Peruutetaan kesä, kun ap ei halua sitä.
Juhannuksen jälkeen päivä lyhenee. Syksy on jo ovella.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:08"]Valivalivali, muuttakaa pohjois- tai etelänavalle. Grönlantikin lienee aluksi hyvä vaihtoehto. Aurinko on mun elämän ehto ja voikun näitä helteitä riittäisi koko kesäksi. Vasta talvella mahikset viellä lämpimämpään.
[/quote] ja sulle saa sanoa "valivalivali, muuta Thaimaahan jos et kestä lunta ja sadetta". Niih, ku sä tykkäät kesästä kukaan ei saa valittaa! Tukehdu hellehattuus.
[/quote]Hei just talvella tuli Thaimaassa lunta ennenkuin täällä eteläsuomessa
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:17"]
On tässä totuttelemista: 2 viikkoa sitten satoi 10 senttiä lunta, viime viikolla tarvitsi pipoa ja hanskoja, 3 päivää sitten oli yöllä pakkasta, nyt mittari näyttää +28 varjossa.
[/quote]
Ihan samaa itsekin tänään ihmettelin. Pitkän kylmän kauden jälkeen elimistö ei vaan ymmärrä äkkihelteitä. Ja sama toisinpäin.
Joillakin näyttää elämän tarkoitus olevan viisastelu ja tappeleminen.
On ihmisiä, joilla on hurjasti matalampi lämmönsietokyky kuin toisilla ja kuuma ahdistaa oikeasti. Onko pakko lytätä ja kettuilla välittömästi...
Joskus oire liittyy MS-tautiin.
Niin että ripaus viisautta omahyväisten auringonpalvojien hellehattuun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:50"]
Saman huomasin kun sauvakävelin tuohon kylälle et liikaa tuli rytkyjä laitettua päälle ja uudehko vyölaukkuki hiersi ikävästi tuulihousujen kans.
[/quote]
Laita kroksit jalkaan äläkä niitä tarralenkkareita, kun jalat tuulettuu niin on helpompaa.
No krokseja ei oo tullu hommattua vaan kenkinä toimi ihan tavalliset moskulat
Valivalivali, muuttakaa pohjois- tai etelänavalle. Grönlantikin lienee aluksi hyvä vaihtoehto. Aurinko on mun elämän ehto ja voikun näitä helteitä riittäisi koko kesäksi. Vasta talvella mahikset viellä lämpimämpään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:08"]Valivalivali, muuttakaa pohjois- tai etelänavalle. Grönlantikin lienee aluksi hyvä vaihtoehto. Aurinko on mun elämän ehto ja voikun näitä helteitä riittäisi koko kesäksi. Vasta talvella mahikset viellä lämpimämpään.
[/quote] ja sulle saa sanoa "valivalivali, muuta Thaimaahan jos et kestä lunta ja sadetta". Niih, ku sä tykkäät kesästä kukaan ei saa valittaa! Tukehdu hellehattuus.
On tässä totuttelemista: 2 viikkoa sitten satoi 10 senttiä lunta, viime viikolla tarvitsi pipoa ja hanskoja, 3 päivää sitten oli yöllä pakkasta, nyt mittari näyttää +28 varjossa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:10"]
[/quote]
Saa sanoa:). Thaimaa ei kyllä mun mieleen, maailmassa on niin paljon muitakin lämpöisiä paikkoja. Myös ihmisten suhteen. Mukavaa kesää ja asennetta tosiasioiden edessä:).
Älä mene sinne varjoon jos siellä on niin kuuma.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:22"]
Älä mene sinne varjoon jos siellä on niin kuuma.
[/quote]
Ok. Mä valitsen sitten alkuun pihan aurinkoisimman nurkan, jos uskot että se auttaa.
ap
Onhan se nyt tosi kurjaa, että tulee kesä....
Hattu päähän ja vettä kannuun. Kyllä se siitä.
Saman huomasin kun sauvakävelin tuohon kylälle et liikaa tuli rytkyjä laitettua päälle ja uudehko vyölaukkuki hiersi ikävästi tuulihousujen kans.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:31"]
Onhan se nyt tosi kurjaa, että tulee kesä....
[/quote]
No mun mielestä on! Sais jo tulla syksy.