Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Pois tieltä idiootti!” – kauppojen myyjät joutuneet koronaraivon kohteeksi, maskit pahentaneet törkeää käytöstä

Vierailija
13.11.2020 |

Iltalehteen yhteyttä ottanut kokenut suuren ketjun kaupanalan työntekijä kertoo, että huonosta käytöksestä on tullut ilmiö, joka jatkaa kiihtymistään.

– Asiakkaat soittavat suutaan ja käyttäytyvät todella epäkohteliaasti. Ihmetyttää, miten ilkeitä ihmiset osaavat olla, myyjä kertoo.

Hän kertoo kokemuksistaan nimettömänä aiheen arkaluontoisuuden vuoksi.

Hänen mukaansa myyjiin kohdistuva epäasiallinen käytös on lisääntynyt etenkin maskisuosituksen jälkeen.

– Ihmisten on helpompi olla ilkeitä myyjille, kun heillä on maski naamalla. Maski toimii ikään kuin naamarina, jonka taakse voi piiloutua ja huudella helpommin.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paha livenä! Itse irtisanouduin aspa työstä. 12 vuoden jälkeen tuli masennus, maailmantuskaa ja uupumus. Romahdin täysin ihmisenä. Joulun aikana puolisoni joutui hoitaa asioita kun sain aina työpäivän jälkeen massiivisia paniikkikohtauksia.

Olin alkanut näkee painjajaisia ihmisistä ja aloin vihaamaan elämäni. Nyt 2v työttömänä ja iso taakka pudonnut pois.

Ihmisten ilkeys on jotain aivan sanoinkuvaamatonta. Nyt elän pienen ihmisen elämä eristätyneenä kaikesta.

Jotenkin alkanut vihamaan tätä negatiivista kansa! Olen niin pettynyt ja kyllästynyt, ennen vanhaa kunnioitin meitä ja pidin Suomi sivistyneenä maana. Oikein katellisena seuraan kuinka muualla saa käyttäytyä hyvin eikä kukaan sulle ittuile ja sulle ollaan kivoja.

Mielenterveys menee niin huonoksi Suomessa aina jostain syystä!

Vierailija
102/104 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottelen aina mulkvisteille iloisella äänellä siunattua viikon jatkoa. Moni meneekin sitten hiljaiseksi... 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla varmaan korona-aika alkaa käymään ylipäänsä mielenterveyden päälle ja paha olo sitten purkautuu erilaisin tavoin.

Eikö näillä ihmisillä muuten ole vaikeuksia elämässään? 

"Sinun karanteenisi on minun arkeni"

Vierailija
104/104 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti kirjoitti:

Itse huomannut, että monet joilla on maski eivät desinfioi käsiään kaupassa!

Minä desinfioin mennen tullen autossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme