Olen 19-vuotias nainen ja raskaana 42v miehelle. Kysyttävää?
Vastailen hetken ennen nukkumaanmenoa ja vielä huomisaamuna jos tarvitsee.
Kommentit (32)
miehesi jää eläkkeelle samana päivänä kun lapsi pääsee ripille.
kiihotutko dementtisistä miehistä?
Seurusteletteko?
Rakastatko häntä?
Oliko lapsi toivottu?
Olet jo niin usein näistä samoista ikäerojutuista kirjoitellut, että enää ei ole mitään kysyttävää. Mutta ihan kiva tarina tänään, mitäs huomenna ajattelit kysellä?
Avoliitosssa. Rakastan. Lapsi on toivottu ja suunniteltu.
Hui, ei kysyttävää. Minä läksin 19 vuotiaana au-pariksi Lontooseen. Olen nyt 42 v ja naimisissa 41 v miehen kanssa. Todella todella pitkä aika tullut elettyä ja koettua vuosien 19-42 välisenä aikana!
Ps. 19 v iässä olisin huolinut korkeintaan kolme vuotta itseäni vanhemman miehen.
Hyi helvetti. Olen 42v mies ja vanhin tyttäreni on 19v. Vastenmilinen ajatus, että minulle olisi tulossa lapsi tyttären ikätoverin kanssa.
Vaikka tuo on lain mukaan ok, niin mielestäni omien lastensa ikäisiin sekaantuminen on aina pedofiliaa.
No mitä vikaa on olla selvästi vanhemman miehen kanssa?
Otan osaa.
Tein itse joskus vuonna keppi ja kivi lapsen 17-vuotiaana 23-vuotiaan miehen kanssa, ja kun tulin parin vuoden päästä järkiini, hän tuntui vanhalta ukolta.
Ei ole kysyttävää. Onnea teille! Ikä on joissakin ihmisissä vain numeroita :)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:06"]Mieheni ajaa työkseen bussia.[/quote]tapasitteko koulumatkalla?
Mitäpä pitäisi kysyä? Sama ikäero oli meilläkin ja 2 lasta saimme, jos rakastat, mitä väliä muilla??
Mies on saattanut ajaa minun koulukyytejä joskus, mutta suhde sai alkunsa kun tavattiin baarissa.
Samat fiilikset itsekin odotan että oma aviomieheni syntyisi.
Minkälaiset kiksit saat pappaikäisen seurasta?
Mitä vikaa sussa on?
Sullahan jää elämä elämättä.
17 voi itse testata 20-25-vuotiaan. Huomaa mitä huonoja puolia niissä on.
Onko sulla tiukka pinppi? Mahtuisiko sinne kolme sormea?