Mikä on sinulle se ykkösjuttu kumppania "valitessa"?
Mikä on se kriteeri, joka merkkaa sinulle miehessä tai naisessa eniten? Se voi olla luonteeseen liittyvä tai ulkonäköön. Tai vaikka ammatti tms. Mikä sinulle nyt eniten merkkaa.
Omalla kohdallani olen huomannut, että huumorintaju on se juttu, joka tuntuu merkkaavan eniten. Vaikka en ole koskaan kumppania löytänytkään, niin ihastuksiani yhdistää suht samanlainen huumorintaju minun kanssani. On hauska heittää vitsiä jonkun mukavan naisen kanssa, ja kun kuitenkin aika pitkälti suhtaudun tähän mahtavaan elämään omanlaisellani huumorilla, niin ei pystyisi mitenkään olemaan jonkun nirppanokan kanssa, joka ei osaa yhtään nauraa itselleen tai minulle ja huonoille jutuilleni.
Terveisin Naispelko27
Kommentit (49)
Olemus. Se että on saman henkinen, kuin minä.
Kemiat kohtaavat eli suomeksi paksu lompakko.
rehellinen nainen kirjoitti:
Mietitkö koskaan, miten säälittävää on trollata naisten palstalla naisena esiintyen, vaikka olet mies?
Kemia, puhuessa ja yhdessä toimiessa vaikka töissä pitää syntyä ja tuntea molemminpuolinen vetovoima. Enhän minä ketään yksipuolisesti voi valita.
Kunnollisuus ja kiltteys. Sellaisen miehen myös löysin ja olen onnellinen hänen kanssaan.
Että tiedän pystyväni arvostamaan häntä. Hän arvostaa minua.
Että juttu lentää puolin ja toisin.
Jos ettisin kumppanii, nii kiltteys ja ystävällisyys o ne tärkeimmät asiat. :) Mut koska te ootte tappanu ton kiltti-sanan, nii laitetaa mukava tilalle. Et kiitti vaan. :D Jos ei oo mukava ja ystävälline, nii luulen, et olis aika vaikeeta olla tiimi. M25
Hoikkuus.
Ei silti pelkällä hoikkuudella pitkälle pötkitä.
Silta vaikka pullea olisi kuinka täydellinen niin ei kiitos. Ennemmin tinkaan jostain muusta
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi pelkistää yhteen asiaan.
Ei niin. Se on se kokonaisuus. Joissain vaan on sitä jotakin! Vaikka joku täyttäisi ”paperilla” kaikki vaaditut kriteerit, voi silti olla ettei kyseinen henkilö sytytä yhtään, ja sitten toisaalta sellaine joka on aivan erilainen kuin listatut toiveet onkin aivan ihana!
Ottaa suihin ja perseeseen mukisematta. Ei sylje vaan nielee kaiken hymyillen
Vierailija kirjoitti:
rehellinen nainen kirjoitti:
Mietitkö koskaan, miten säälittävää on trollata naisten palstalla naisena esiintyen, vaikka olet mies?
Tarkoitatko, että vain ja ainoastaan nainen voi valita kumppanin taloudellisista syistä?
Ikävä kyllä ite oon tullu niin pinnalliseksi oltuani tosi pitkään naisen kanssa, joka ei vartaloltaa miellyttänyt minua ollenkaan, että seuraavan kerran jos jonkun kans alan kimppaan niin ehdoton ykkösvaatimus on hyvä kroppa ja siitä huolen pitäminen! Jos tällaista en saa, niin olen vaikka yksin koko lopun elämäni.
Kyllä se minulle on kemia - henkinen ja fyysinen vetovoima. Se on oikeastaan ainoa varsinainen kriteeri.
Ei mikään. Sitä on vain ajautunut olemaan jonkun kanssa.