Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinulle se ykkösjuttu kumppania "valitessa"?

Vierailija
12.11.2020 |

Mikä on se kriteeri, joka merkkaa sinulle miehessä tai naisessa eniten? Se voi olla luonteeseen liittyvä tai ulkonäköön. Tai vaikka ammatti tms. Mikä sinulle nyt eniten merkkaa.

Omalla kohdallani olen huomannut, että huumorintaju on se juttu, joka tuntuu merkkaavan eniten. Vaikka en ole koskaan kumppania löytänytkään, niin ihastuksiani yhdistää suht samanlainen huumorintaju minun kanssani. On hauska heittää vitsiä jonkun mukavan naisen kanssa, ja kun kuitenkin aika pitkälti suhtaudun tähän mahtavaan elämään omanlaisellani huumorilla, niin ei pystyisi mitenkään olemaan jonkun nirppanokan kanssa, joka ei osaa yhtään nauraa itselleen tai minulle ja huonoille jutuilleni.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen arvomaailma.

Vierailija
2/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa vain yhtä tärkeintä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelutaito. Ja siihenpä se oikeastaan menee se huumorikin.

Vierailija
4/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viihdymme yhdessä.

Vierailija
5/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia, huumorintaju tai kohteliaisuus/ystävällisyys! En osaa valita, mutta joku noista.

Vierailija
6/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikääntietty asia. Kun tapasin mieheni tiesin vaan että hän on SE. Jo ennen kuin oli sanaakaan vaihdettu. Nyt ollaan jo yli 20v oltu yhdessä.

Vierailija
7/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja luotettavuus. Tottakai myös monta muuta asiaa pitää olla kunnossa, mutta en ikinä olisi ilkeän tai epäluotettavan miehen kanssa.

Vierailija
8/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike. Kaikki pidempiaikaiset kumppanini olen valinnut sen perusteella, miten he liikkuvat.

Vierailija
9/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi pelkistää yhteen asiaan.

Vierailija
10/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisuus=uskollisuus, rehellisyys, ei liikaa alkoholia, ei yhtään huumeita

Vierailija
11/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko. Pitää olla uskovainen niin kuin mäkin olen.

Vierailija
12/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että viihdymme yhdessä, että haluamme suhteelta suunnilleen samoja asioita, ja että seksuaaliset mieltymykset sopivat yhteen (olen kinky, joten tämä karsii aika paljon muuten sopivia pois).

Näiden lisäksi on toki paljon muitakin enemmän tai vähemmän tärkeitä juttuja, mutta tässä kysyttiin ykkösjuttua.

Vierailija
13/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet. Ainoa asia, joka on minut saanut tapailua pidemmälle on tunteet miestä kohtaan.

Paperilla hyvä mies ei paljoa lohduta arjessa.

Vierailija
14/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä on vakaus, epävakaita ihmisiä on yllättävän paljon. Sen jälkeen rehellisyys, keskustelutaito ja se huumorintaju on hyvä kriteeri myös. Kiltti ja huomioon ottava täytyy olla. Ammatilla tai koulutuksella ei ole minkäänlaista merkitystä, kuten ei myöskään pituudella tai painolla.

Vierailija
15/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on tärkein, koska tyhmeliinin kanssa ei voi syntyä mitään suhdetta tai edes vetovoimaa.

Terve itsetunto ja -varmuus, se, että tajuaa jotain sosiaalisista säännöistä ja osaa käytöstavat, luotettavuus ja ahkeruus ovat myös tosi tärkeitä.

Tietysti sitten on vielä omaan elämäntyyliin ja -katsomukseen sekä tavoitteisiin liittyviä juttuja, joiden olisi hyvä mätsätä. Oikeanlainen huumorintaju myös.

Vierailija
16/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpula.

Vierailija
17/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen arvomaailma.

Ei näin voi vastata. Aika monella samassa kulttuurissa ja saman ikäisellä on sama arvomaailma. Tapaat tällaisia ihmisiä paljon. Onko kaikki potentiaalisia kumppaneita?

Minuun tekee vaikutuksen läsnäolemisen taito. Tyyneys.

Vierailija
18/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyyden taso. Ei jaksa törppöjä joiden suusta kuuluu "minäminäminä"...eivät ota koskaan toisia ihmisiä huonioon. Kumppneina lähinnä helvetillisiä.

Vierailija
19/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sille kelpaa vain mun ykkösjuttu. Kakkosjuttua en anna.

Vierailija
20/49 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on kivijalka. Sen päälle tulee yhteiset arvot, huumori, yms yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi