Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä All Inclusive hotellia suosittelet Gran Canarialta.

Vierailija
08.03.2014 |

Siinä kysymys. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunwing Arguineguin oli ihan kiva.

Vierailija
2/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuota hotellia katselin tässä, olisi AI mahdollisuus ja altaatkin lämmitetty + 25. Kertoisitko enemmän kokemuksiasi hotellista. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen tässä. No altaiden vesi oli minusta viileää, vaikka olivatkin lämmitetyt. Meillä ei ollut all inclusiveä, tykkäsimme käydä arguineguinissä syömässä. Sinne oli ihan kävelymatka (n. 1 km) hotellilta. Söimme pari kertaa kyllä sitä AI safkaa ja ihan hyvää oli. Hotelli oli ihan siisti, tosin huoneessamme oli torakoita mutta missäpä niitä ei olisi. Menisin ihan mielelläni silti uudestaankin! Kokemukseni ovat 3 vuoden takaa, toivottavasti vesi on nykyisin lämpimämpää!

Vierailija
4/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut 8 kertaa kanarialla ja ikinä en ole torakoita edes nähnyt.

Vierailija
5/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:16"]

mä olen ollut 8 kertaa kanarialla ja ikinä en ole torakoita edes nähnyt.

[/quote]

Sama täällä, tosin käyntejä vain 5. En kyllä menisi hotelliin, jossa niitä on...

Vierailija
6/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin siitä, ketkä ovat menossa ja milloin.

Vierailija
7/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen resunnut lähi-idässäkin ja en ole torakkaan törmännyt ja en ole todellakaan yöpynyt viiden tähden hotellissa.

Vierailija
8/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taurito Princess (Playa Taurito) oli ainakin pari vuotta sitten kaikin tavoin hyvä. Ruoka, palvelut, ranta, huone - ei moitteen sijaan missään Jostain syystä hotellissa ei ollut muita suomalaisia, vaikka vietimme siellä hiihtolomaviikon ison matkanjärjestäjän pakettimatkalla.

Vierailija
9/9 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No torakoita on kaikissa subtrooppisissa ja trooppisissa alueissa, kaikissa rakennuksissa ja aina. Riippuen siitä, koska myrkyttäjä on käynyt, niitä voi yöllä nähdä esim. kylppärissä eikä se riipu hotellin hygieniasta tai muusta tasosta mitenkään. Jos on juuri myrkytetty niin sitten ei välttämättä tule asuntoon, mutta rakenteissa ne ovat. Jos on paljon, niin sitten kannattaa sanoa respassa, jos 1-2 niin kannattaa ne liiskata ja unohtaa koko juttu. Se on se hinta, mikä lämmöstä on maksettava...