Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb:ssä elämäänsä ihanaksi koko ajan mainostava

Vierailija
08.03.2014 |

on nyt sitten sairastunut ja syynä on stressi?

Olisiko helpompaa jos ei koittaisi pitää kulisseja jossain facebookin puolella?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:54"]Ap:ta on helppo ymmärtää. Joitain kommentteja lukiessa taas säälittää. Suomalaiset osaa kyllä iloita ja arvostaa elämäänsä, vaikka teidät onkin aivopesty uskomaan muuta.

Ai niin ja muuten, aniharvoin ihmiset ovat kateellisia. Jos se omasta mielestäsi tuntuu yleiseltä, katso peiliin.

[/quote]

"Aniharvoin ihmiset ovat kateellisia" . Salli mun nauraa....

Vierailija
22/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:35"]Onneksi ne ei stressiperäisesti sairastu joiden elämä on yhtä paskaa ja "vittu mä nauran sinä päivänä kun saan kostetuksi" ja koko fb-kirjoittelu heijastelee vaan täydellistä elämän angstia. Se on todellista ja rentoa ja sairastuttamatonta. Ni.

[/quote]

Niinpä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ystävällesi palvelus ja poista hänet kavereistasi. Itse en ainakaan kavereihini haluaisi ilkeitä kyräilijöitä, jotka ottaisivat herneen nenään jokaisesta kommentistani.

Vierailija
24/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kyseinen fb-kaveri mitään kulisseja pyrkii pitämään yllä jos hän on kertonut sairastumisestaan ja stressistään. Miksi fb-kaverin sairaus herättää sinussa vahingoniloa?

Vierailija
25/26 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun itse olen laittanut jotain ikävistä asioista, kukaan ei kommentoi. Ei kukaan kai sitten jaksa lukea sellaista.

FB on vain sellainen mainospaikka, yksi mainosta tuotteitaan, toinen elämäänsä ja itseään.

Vierailija
26/26 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuskin vie energiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi