Jos olisit koira, tahtoisitko puhtaan ja raikkaan pyyhkeen
Kommentit (18)
Tärkeintä on olla niiden seurakoirienne kanssa. Ja ne haluavat myös olla koiria, tehdä koirien juttuja.
Aloin melkeen itkemään kun niin koskettava aloitus :D olen kyllä raskaana..
Sen, mikä haisee omalle emännälle.
Vain ilkeät ihmiset voivat tarjota vanhalle tiskirätille haisevaa pyyhettä koiralle.
Ap, mulle on aivan sama. Tai oikeastaan ne haisevat on herkullisempia. Mun emäntä laittoi mulle omasta mielestään ihanan pedin, oli patja päällystetty sisustukseen sopivalla kankaalla ja vaikka mitä. Se oli herkullista! Muija pulttas oikein huolella kun innoissani revin sen patjan tuhannen pillun päreiksi ja lopulta nukuin uupuneena paljaalla sängyllä... Jotenkin meidän intressit ei kohtaa, mutta sellasia ne ihmiset on..
T. Bella
Bella, mitä emäntäsi sanoi tekemäsi sotkun nähtyään?
Mun koira rakastaa mun pyykkimyttyä, joka aina kertyy makuuhuoneen nurkkaan. Aina se menee yöksi sen päälle nukkumaan. :)
tiskirätti.. tiskirätti.. nam nam nam!
Jos olisin koira niin mulle olisi pääasia että saisin olla laumani kanssa paikkani tietäen, olisi paljon rakkautta yhteistoimintaa, kivoja kunnon lenkkejä, paljon istioloa ja ulkona puuhaamista. Saisin juosta ja haukkua, leikkiä, hyppiä, kieriä mudassa, kaivella kuoppia, saisin joka päivä paljon hellyyttä ja hyvää ruokaan niin paljon kuin haluaisin ei mitään pelkkiä nappuloita ja puuroa vaan kaikkea hyvää raakaa lihaa ja kunnon luita. Mulle ei puettaisi kaikenlaisia hörhöjä päälle, ky teni muistettaisi leikata ja joku harjaisi välillä. Eikä ihana omistaja laittaisi minua häkkiin eikä mitään kauheita haukunestopantoja, minähän osaan vain haukkua ja sitä haluan tehdä. Hän myös tarkkailee minua ja vie lääkäriin jos on tarvetta, on muistanut minut vakuuttaa ja opettanut kunnolliset käytöstavat ja osaa koirien kieltäkin ja minulla olisi monia koirakavereita joiden kanssa saan painia oppiakseni sosiaaliseksi. Eikä mua turhaan pestäis kaiken aikaa ei ainakaan millään hilsettä tuottavalla aineella, se kutisee kurjasti. Ja on mulla monta petiä ja huopia joiden päällä on kiva köllötellä, eniten tykkään melkein maata rappusilla ja katsella maailman menoa. En pahastu jos mua joskus pyyhitään vanhalla pyyhkeellä, tiedän että isäntäni rakastaa mua silti, kun rapsuttaa korvan takaa ja puhuu mukavia. Se on parasta etten joudu olemaan yksin missään kivikylän kopissa hiljaa päivät pitkät nuutuneena. Omistajani rakastaa minua niin paljon että olemme aina yhdessä, se on parasta koiranelämää se. Eikä mua kukaan lyö eikä lapset kiusaa, meille on opetettu molemminpuolinen kunnioitus. En vaadi muuta ja siitä hyvästä antaisin henkeni omistajani puolesta, olen onnellinen koira joka juuri tuli kymmenen kilometrin lenkiltä omistajan kanssa ja vielä piipahtelen pihalla kuuntelemassa illan ääniä ja pissalla muutaman kerran, nyt otan pikku nokoset omistajan jalkojen juuressa. Tämä se vasta on koiran elämää, toivon että kaikilla koirilla olisi yhtä hyvä olla!
Koirat syö paskaakin, joten tiskirätti sopii niille. Kissalle antaisin puhtaan pyyhkeen.
Koirat tykkää kieriskellä kaikenlaisissa pahoissa hajuissa, joten ehkä haiseva pyyhe ei haittaa. Meillä on ollut koiria, jotka ovat heti pesun jälkeen kierineet ensimmäisessä mätäojassa, johon ovat päässeet. Käsittääkseni metsästysviettiset koirat peittävät näin omaa hajuaan, jolloin saalis ei haista koiraa eli vaaraa.
Varmaan moni seurakoira kuitenkin haluaisi puhtaan pyyhkeen. Jos ei halua lähteä sateella ulos, kastella ja liata turkkiaan, tuskin likainen pyyhekään miellyttää. :)
Tiskirätti varmaan ois parempi, siltähän se märkä koirakin haisee.