Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni kaikista seksitoiveistani.

Vierailija
08.03.2014 |

On ollut aivan ihana naistenpäivä ja olemme jutelleet kaikesta mahdollisesta. Lopulta homma riistäytyi iloksemme käsistä ja kerroin sanoin kaikesta mahdollisesta seksielämääni, elämäämme, liittyvästä.

Jutteletteko te muutkin avoimesti vai jääkö paljon arvailujen varaan? En edes usko, että kaikki ihmiset tuntevat edes omaa kehoaan kunnolla saati sitten partnerin, mikä tietysti vaikuttaa kaikkeen. Ja paljon ollaan tänään myös naurettu. Entä te muut? Vielä ehtii - antakaa miehillenne sanallinen seksilahja! Heh, heh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa en osannut puhua seksistä, joten päätin uudessa suhteessa toimia ihan päinvastoin. Olen ihan ekasta kerrasta lähtien kertonut, mitä haluan ja mitä en, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Samoin olen kysellyt mieheltä.

Vierailija
2/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin se tarttee tehdäkin, sillä ei muuten mistään mitään kunnollista tule. Mutta kaikki eivät luultavasti ole tarpeeksi rohkeita ja osa on ihan ujojakin.

Vierailija
4/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan, mutta oikeasti toi olisi tarttenut tehdä jo aikoja sitten. Kuulostammeko kuin uudelta pariskunnalta tai teineiltä? Jos niin niin ei se mitään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
5/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette kuulosta teineiltä vaan tyypillisiltä... jotka ovat vuosia missanneet näistä asioista, hyvää jatkoa, toivottavasti toimii vielä tämän päivän jälkeenkin.

Vierailija
6/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan alusta alkaen puhuttu näistä ja edelleen puhutaan kun puhuttavaa on. Oon aina pitäny sitä itsestään selvänä, näköjään Se ei ole.