Mitä voi sanoja käytät ku hermostut?
- voi kakka
Kommentit (26)
Voi helvetti, voi perse, helvetin kuustoista, voi jumalauta, voi paska, voi perseensuti.
Jos lapset kuulolla: voi kökkö, voi sköggö, voi kökkeli, voi nokka, voi rähmä, voi räkä, voi itku.
Voi vittu/perse(enreikä)/paska/muna/perrrkele...
ei kovin omaperäistä.
En ole kovin ylpeä näistä... :/
Voi Jeesuksen perse. Voi vitunvitunvittu. Voi vitun kyrpänaama. Voi kyrvänpätkä. Voi helevetinperkele.
Jos töissä niin useimmiten voi perrrrrsilja ja voi vit----ja
useimmiten voi helvetin perkeleen perse!
ainiin ja jumalauta tulee sanoista jumala auta, joten uskovaiselle oikeinkin hyvä kirosana :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 20:56"]
Voi helvetti, voi perse, helvetin kuustoista, voi jumalauta, voi paska, voi perseensuti.
Jos lapset kuulolla: voi kökkö, voi sköggö, voi kökkeli, voi nokka, voi rähmä, voi räkä, voi itku.
[/quote] Mulla myös nuo K-16 sanat ovat aika samat K-7 sanat ovat jotakin voi venäjä, voi pieru ja voi pska. E nättiä, mutta auttaa! :)
Joku jo kirjoittikin aikaisemmin ,että rumia nää .... Oikeesti voisikohan sitä kehittää itseään kielellisesti kauniimpaan suuntaan.:)