Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vahingon" tekeminen

Vierailija
08.03.2014 |

Olen kokenut olevani valmis äidiksi jo kauan, mutta mies ei halua "vielä" lapsia. Lapsista ollaan juteltu ja minä olen jo parhaat päiväni nähnyt. Meillä on ehkäisynä käytössä kondomi ja mies ottaa välillä ilman ja laittaa vasta sitten kondomin päälle.

Mies kyllä tajuaa, että tässä on riskinsä. En ole tullut raskaaksi, vaikka on tehnyt tuota tietoisesti ovulaation aikaan. Sanoo, että hyväksyy sen, jos lapsi on tullakseen. Monta vuotta on tästä asiasta puhuttu, mutta aina tuntuu olevan jokin este, minkä vuoksi "ei ole valmis". Mies on ollut alusta alkaen tietoinen mitä haluan ja sanoi haluavansa sitä itsekin. Yhdessäolomme on kaksinumeroinen luku, ettei voi puhua enää mistään ensimmäisten vuosien alkuhuumista. 

Mitä voisin itse tehdä tämän "vahingon" edesauttamisessa? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ukolle, että nyt tehdään se lapsi. Jos ukko sanoo että ei vielä niin panet sen vaihtoon. Ei sillon ole niitä sun kanssa koskaan tekemässä. Vahinkoa en kannata, asiat kannattaa puhua suoraan.

Vierailija
2/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuun reikiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tätä "ei vielä" jo ties kuinka monta vuotta.. Se on sitten yksin lapsettomana loppuelämä.. Ei ole muita, jotka ovat sykähdyttäneet ja alkaa olla myöhäistä enää käydä läpi uudestaan suhteen rakentamista ja siitä lasten hankkimista. ap.

Vierailija
4/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on paljaalla sisällä, purista reisillä, äläkä päästä irti :)

Vierailija
5/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua, joten joko tyydyt siihen tai vaihdat miestä.

Vierailija
6/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi selvästi tuhlaa sinun aikaasi. Tahallaan odotuttaa ja pitää epätietoisuudessa. Teepä sinä samoin miehellesi ja tuhlaa hänen aikaansa - ala etsiä uutta miestä joka haluaa jälkikasvua. Kun tulet raskaaksi, jätä tämä nykyinen vaikeilijamiehesi ja ilmoita että "minua tarvitaan nyt jo muualla, sinulla oli tilaisuutesi ja jätit sen käyttämättä. Se on hei hei ukkoseni!"

Vierailija
7/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelisi ja ottaa riskiä? ap.

Vierailija
8/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep. Meillä vasta 6v yhdessäoloa, mutta ärsyttää täälläkin tuo miehen "ei vielä" kommentti. Ihan kuin sille olisi olemassa joku täydellinen hetki jolloin tulee valaistus että "Nyt olen valmis, kaikki on kunnossa tätä varten". Ajattelen niin, että aina ollaan uuden äärellä ja sekös jännittää kumpaakin osapuolta. Onkohan se vaan pelkoa siitä tulevasta muutoksesta? Paineita ottaa vastuu myös muista kuin itsestä.

Vierailija
9/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sama täälläkin. Odotellaan sitä täydellistä hetkeä tai "vahinkoa", joka saa tulla. ap.

Vierailija
10/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä kurjemmalta se vieläpä tuntuu, kun tietää, että kuukautiset alkavat huomenna tai alkuviikosta. En usko, että vahinkoa tulee tapahtumaan avittamatta - jos edes silloinkaan. ap.

Vierailija
11/11 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele se ja piilota kaikki kortsut ja sano kun se hakee niitä että on tosi epätodennäköistä tulla kerrasta raskaaksi, monet joutuu yrittää monta vuotta! Että tää kerta, eletään riskillä ;) Epäilen, että paljaalta vetelyn kynnys laskee huomattavasti kun menee sen ensimmäisen kerran loppuun. Aloitatte "varmoista päivistä" ja sit jossain vaiheessa etenette epävarmoihin päiviin.

Mulla mies oli sitä mieltä, että lapsi saa tulla jos tulen raskaaksi ja ettei se olisi katastrofi, päinvastoin, mutta silti "ei vielä". Käytettiin ensin keskeytettyä yhdyntää ja sitten epäkeskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä ja sitten epävarmoja päiviä. Eikä tuo kriittisessä vaiheessa reisillä puristaminen oo mitenkään huono konsti, riippuu toki miehen mieltymyksistä! ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi