Minkälaisiin kenkiin ja sukkikseen yhdistäisit tämän neulemekon?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:53"]
100% akryylia näyttää siltä, etten yhdistäisi tuota yhtään mihinkään... Mutta jos katsotaan pelkkää ulkonäköä, niin jotkut viininpunaiset sukkahousut ja mustat nilkkurit voisi olla kiva.
[/quote]Hyi mikä wt-tyyli. Nauran sulle.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:53"]
100% akryylia näyttää siltä, etten yhdistäisi tuota yhtään mihinkään... Mutta jos katsotaan pelkkää ulkonäköä, niin jotkut viininpunaiset sukkahousut ja mustat nilkkurit voisi olla kiva.
[/quote]Hyi mikä wt-tyyli. Nauran sulle.
[/quote]
Naura toki.
2
Näyttää aika lyhyeltä, joten mustat paksut 100 den sukkahousut ja mustat nilkkurit.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:56"]
Näyttää aika lyhyeltä, joten mustat paksut 100 den sukkahousut ja mustat nilkkurit.
[/quote]Mautonta ja tylsää. Ei ole sinuakaan tyylitajulla siunattu. Voi voi.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:58"]
[/quote]
Ehkä sitten valistat meitä tyylitajuttomia ja kerrot oman mielipiteesi.
Itse pidin tuon tyyppisiä tavallisia neulemekkoja odotusaikana legginssien kanssa ja nyt en oikein osaa käyttää niitä ei raskaana. Tuntuu kuin kulkisin pelkässä paidassa, vaikka pituus on periaatteessa sama.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:58"]
[/quote]
Ok, kiitos mielipiteestäsi. En koskaan ostaisi tuota akryylipaitaa, jota neulemekoksi kutsutaan. Ja koska olen tylsä, keski-ikäinen ihminen, en haluaisi esitellä reisiäni ohuissa sukkahousuissa, enkä ainakaan värillisissä.
Mun mielestä tuo mekko ei sovi saappaiden, tennareiden, eikä korkkareiden kanssa. Ehkä maiharit tai biker buutsit voisivat käydä tyylillisesti. Mutta en ole käyttänyt Doc Martensejani 2000-luvulla, joten laittaisin siis nilkkurit.
Tässähän ei kysytty mitään muista asusteista. Niissä saisi mielellään olla väriä.
Kerropa nyt miten saat tuosta mekosta tyylikkään ja mielenkiintoisen?
Oho, olenpa saanut hyökkääviä kommentteja..ja kuitenkin kyse makuasioista joista ei mielestäni edes voi kiistellä..
No, mulla ilmestyi tuo kys vaatekappale tänään postin tuomasta paketista ja se on tosi kiva päällä, himmeästi hohtavaa neulosta ja ei nuole ihoa eikä ole plörölörökään vana kauniisti ja suorasti laskeutuva neulemekko jossa pituus meikäläisen kohdalla lähes polviin saakka.
Ihan 100 denierin mustia sukkiksia en tuohon laittaisi koska a. on jo kevät, b. kinttuni kestävät läpikuultavuuttakin ja c. mekon ollessa paksuhkoa materiaalia sukkikset 100 denierisinä tekisi hieman tunkkaisen ja raskaan vaikutelman.
Kenkiä joista valita olisi pohjemittaiset bikerbootsit, Vagabondin kiiltonahkaiset maiharit, korolliset nahkanilkkurit, saappaat ja uudet nahkanilkkurit joiden lyhyehkö varsi mustaa "pitsiä".
ap
Niin ja Conversen tossuja olisi mustat ja siniset ja valkoiset mutta ne ei mielestä ni käy tuohon. Ja ihan arkikäyttöön tuo neulemekko tuli, ei juhlaan tms joten siitä ei tarvitse herneitä reikään imeä.
ap
12 lisää vielä, että asusteita eli leveä vyö ja vyöhön sopiva huivi tai kaulakoru:)
vaikka tällaiset sukkikset.
http://thingsbright.com/bright-things-colorful-button-tights/
nämähän voi tehdä vaikka itse.
Kengät jotkut perusmustat korkkarinilkkurit.
Voi vitsi, nuo on ihan mahtavat :)) mustiin sukkiksiin tehtynä mustan mekon kanssa tosi mageet:D voisin hyvinkin pitää;)
ap *mutta minusta ne ei tällaiseen neulemekkoon sovi vaan sileäpintaiseen vastaavaan*
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 16:07"]
vaikka tällaiset sukkikset.
http://thingsbright.com/bright-things-colorful-button-tights/
nämähän voi tehdä vaikka itse.
Kengät jotkut perusmustat korkkarinilkkurit.
[/quote]
Mekko on sellainen reipas ylisuuri neulepaita tyylinen. Laittaisin mustat nilkkurit. Ei mitään kapeakorkoisia vaan jotkut reilut. Sitten tosiaan jotkut räväkät legginsit tai paksut sukkahousut. Väri varmaan voisi olla mistä ikinä tykkääkin. Nuo nappisukkikset olisi mahtavat. Neulemekko näkyy varmaan läpi eli alle jotain. sitten iso olkalaukku. Koululaukun tyylinen.
Käy siihen varmaan kapeat joustavat farkutkin.
itseäni kiehtoo niittinilkkurit, mutta niiden kanssa laittaisin hillitympää legginssiä.
Tuo ei ole minun tyyliseni. Silti voin arvostaa toisten tyyliä. Siitä saa kivan ja monikäyttöisen arkiasun.
Laittaisin jotkut värikkäät sukkikset, koska toi on tommonen ankea musta säkki. Ehkä joku iso kaulakoru.
Laittaisin tummansiniset (tiukat) farkut ja mustat tai harmaat korolliset nilkkurit. Liian lyhyt mekoksi minun makuuni, tunikana siis pitäisin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:03"]
Laittaisin tummansiniset (tiukat) farkut ja mustat tai harmaat korolliset nilkkurit. Liian lyhyt mekoksi minun makuuni, tunikana siis pitäisin.
[/quote] Mita vikaa on tuossa kuvassa? Ammattilainenhan sen on styylannut. En kylla mitaan paksuja sukkahousuja tai legginseja laittaisi, johan tulisi kokomusta hautajaisasu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 18:03"]
[/quote] Mita vikaa on tuossa kuvassa? Ammattilainenhan sen on styylannut. En kylla mitaan paksuja sukkahousuja tai legginseja laittaisi, johan tulisi kokomusta hautajaisasu.
[/quote
No jos minulta kysyt (jonka kommenttia lainasit), niin näyttää siltä, kuin mallilta olisi unohtunut housut kotiin. Varsinkin istuessa näyttäisi aika törkeältä. Mutta makuasioitahan nämä.
Itse laittaisin mustat sukkikset, EI läpikuultavia, on niin kamalat kenen vaan jalassa ja saa jalat näyttämään paksummilta kun on.
Kengiksi valitsisin mustat kiilakorkonilkkurit, ei mitään liian siroa, tasapainottamaan neuletta.
Tai sitten sama style kun mallilla, ilman sukkiksia, ja kivat nilkkurit.