Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain isorintaista, nyt elämä on pilalla

Vierailija
08.03.2014 |

Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.

Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti muut asiat ratkaisevat parisuhteessa, mutta kyllä seksi isorintaisen naisen kanssa on ihan omaa luokkaansa. Joskus palaa mieleeni nuoruudenrakkautteni ja hänen muhkeat kannunsa. Se on taakse jäänyttä aikaa ja elämää, mutta muistoissani nuo valtavat rinnat hölskyvät ikuisesti.

Vierailija
42/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kaikki ovat hoikkia jättitissejä luonnostaan. Sanokaa nyt vielä etteivät ne roiku.

Mutta sitten asiaan. Mä olin joskus suht isorintainen, kolmen lapsen jälkeen mulle jäi enää patalaput. Kuppi pieneni E:stä C:hen. Ja nää aloitukset tuntuu joka kerta pahoilta, etenkin kun oma mieheni myös kuolaa isoja rintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:54"]

G-kuppi ja ei ihan mahdu kämmeneen, ei nämä kovin isot ole.

[/quote]

Mulla on b eikä mahdu kämmeneen, että tuo on aika epämääräisesti sanottu. Pienet kädet.

Vierailija
44/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60G on sama kuin 90A. Eli pikkutisutbon

Vierailija
45/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:50"]

[/quote]

bonbon

Vierailija
46/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:35"]

Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.

Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?

[/quote]

Pidän tosi paljon isorintaisista naisista. Mutta asia pitäisi ajatella kokonaisuutena, onhan se luonnotonta jos naisen rinnat painaa kolmanneksen naisen painostaM50+.

Vierailija
47/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut. t. 70DD [/quote] Ei nuo ole edes isot :D [/quote] Riittävän isot. Ei liian. Kuitenkin olen koko ikäni kuullut kommentteja rintojeni koosta ja on vaikea löytää hyvin istuvia puseroita vaikka olen hoikka. [/quote]Mulla 75E ja ihan mahtuu oman kämmenen sisään. Hävettää näin pienet. Ja kymmeniä liivejä tolla koolla aina liiviliikkeestä myyjän kanssa valittu.

[/quote]

75E ei mahdu kämmenesi sisälle, paitsi jos sulla on pesäpalloräpyläM50+.

Vierailija
48/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:42"]

Kuuleppas hömpsä,

sun on tarkoitus kiihottua silloin kun nenäsi edessä on paljas römpsä,

ei silloin kun näet jonkun random vaatetetun naisen jossain kaupungilla.

[/quote]

Naisten harhakuvitelmia ..

Miehet ovat visuaalisia. Uskokaa jo. 

[/quote]

Riittää visuaalisuudeksi kun näet sen paljaan römpsän.

[/quote]

Miksi ihanasta ja kauniista asiasta pitää puhua niinkin rumalla sanalla kuin römpsä? 

[/quote]

Näin miespuolisena kysynkin miten rintojen koko lasketaan?, rinnan ympärysmitta, päältä vaakamitta, vai mitenkä?

Vierailija
49/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:50"]

[/quote]

ei muuten ole sama asia. mieti nyt vähän.

Vierailija
50/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:50"]

[/quote]

ei muuten ole sama asia. mieti nyt vähän.
[/quote]

Ei ole sama asia, mutta volyymiltaan ne on suunnilleen saman kokoiset. Eli sopivat molemmat samankokoisiin kämmeniin samalla tavalla:) Eräs exäni luonnehti, että parhaat rinnat on sellaiset käteen sopivat. Joo, ei mun lollot kyllä mahdu normaalin suomalaisen miehen käteen mitenkään päin:D Omalla miehellä on isot kädet ja kahdella kämmenellä pystyy yhden tissini niukin naukin peittämään. Eikä kokoni kuitenkaan ole kuin 90F suurimmassa osassa liivejä. Mutta painaahan nämä tietty jonkin verran. Kerran eräs fysiatri arveli, että noin 15 desiä olisi yhden rinnan tilavuus. Kyllä niitä paljon isompiakin vaan vastaan tulee silti. Ja tiedoksi kaikille, että ei kukaan nuorena jo suuret rinnat saanut pysty sitä painovoimaa kumoamaan:) Kun rinnat on suuret ja raskaat, roikkuuhan ne.

N32v

Vierailija
51/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä yks desi...

Vierailija
52/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää odottaa, että pienet/normit rinnat tulevat jälleen muotiin, sitten Ap:kin kiihottuu niistä. Jättirinnoista kukaan ei ole koko ihmishistorian aikana välittänyt, kunnes Amerikkaan iski 50-luvulla villitys, joka sitten levisi muuallekin länteen. Länsimaiden ulkopuolella lähinnä naureskellaan lännen miehille, jotka kuolaavat tissejä kuin mitkäkin vauvat.

Vierailija
53/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano kans ekalla kerralla että on kyllä pikkasen eri asia, kun aiemmin kokeillu vaan kakkosnelosta.

t. N22, E80-85

Vierailija
54/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:05"]

Mun mies sano kans ekalla kerralla että on kyllä pikkasen eri asia, kun aiemmin kokeillu vaan kakkosnelosta.

t. N22, E80-85

[/quote]

Höylä höylä, hole.

Vierailija
55/63 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 21:05"]

t. N22, E80-85

[/quote]

Miehesi on kokeillut aiemmin vain lankkua?

- Näsä Viisas ingenjör

Vierailija
56/63 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onksul rahaja?

Vierailija
57/63 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas hömpsä,

sun on tarkoitus kiihottua silloin kun nenäsi edessä on paljas römpsä,

ei silloin kun näet jonkun random vaatetetun naisen jossain kaupungilla.

Olis kyllä aika surullista, jos mun mies ei kiihottuis mitenkään muuten kuin mun levittäessäni jalat, alasti..

Vierailija
58/63 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen provo on vuodelta 2014, lisäksi kopioitu Suomi24:n puolelta tästä keskustelusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12139217/miksi-uskovaiset-vastustavat-es…

Älkää tuhlatko aikaanne näihin.

Vierailija
59/63 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koko 75F, ei mitkään luonnottoman suuret tosiaankaan, mutta oikein hyvän kokoiset, rakastan tissejäni ja niin rakastaa mieskin :) Kun joskus vanhempana tai lasten jälkeen alkavat roikkumaan, aion mennä kohotusleikkaukseen, koska no, miksi ei?

Vierailija
60/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla ei ole tota ongelmaa koska olen tissien lisäksi myös pyllymies. Eli jos kadulla ei tissit lennä silmien eteen niin aina voi ne perät tarkistaa. Onneksi omalla vaimolla on 75E niin ei tarvi ilman jäädä ja vaimokin tykkää isosta munastani.

Iso on kaunis

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi