Sain isorintaista, nyt elämä on pilalla
Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.
Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.
t. 70DD
[/quote]
Ei nuo ole edes isot :D
[/quote]
Mauttoman isot ne on joka tapauksessa. En voi ymmärtää miten joku voi pitää ämpäreitä seksikkäinä.
[/quote]
Ai että ihan mauttoman isot :D normaalin kokoiset tissit nuo on, et taida tietää miltä tuo koko edes näyttää oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:35"]
Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.
Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?
[/quote]
Pokaa se isorintainen, keltä sait seksiä.
[/quote]
Se oli netissä vain elokuvassa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.
t. 70DD
[/quote]
[/quote]
Mauttoman isot ne on joka tapauksessa. En voi ymmärtää miten joku voi pitää ämpäreitä seksikkäinä.
[/quote]
Tässä vähän kuvaa D-DD tisseistä
https://bfcidade.files.wordpress.com/2010/04/real-dd-breasts1.jpg
Ja tuossa ympärys tuumissa eli 32 vastaa kokoa 70. Nuo eivät ole isoja nähneetkään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:45"]
Yleinen mielipiteeni miehenä on se, että kokonaisuus ratkasee, eikä tissien koolla oo väliä jos on muuten hyvä paketti. Mutta mun salainen mielipide on just tämä että kyllä ne oikeesti isot rinnat on ihan älyttömän hypnoottiset ja herkullisen lollot. En tietenkään ääneen tätä sano mut tilanne on varmaan sama naisen kanssa joka on saanut isoa miestä.
[/quote]
Ei ole sama tilanne. Iso mies sattui eikä mitenkään päin ollut kivaa.
[/quote]
No mä oon sen isomunasen miehen vaimo ja täytyy sanoo, et ei se sisään pääse ihan tosta vaan, jos haluu. Tarvii esileikin. Ja joutunu opettelee esileikin et saa mut kiimaseks. Se se vasta ihan parasta kun ite saa eka hyväilyä, suuseksiä, orkut. Sit se tulee sisään varovasti ja pikkuhiljaa nopeuttaen- taas orkut. Kestää tosi pitkään ja kun tulee niin tuntuu mahassa asti. Kylne exät oli ihan toista. Eikä isomunanen mies ruinaa kakkosta, kun sen mielestä se sattuu ja on ihan kitkanen vaikka ois liukjaria. Kokeiltu on. Ikinä ei tulis mieleenkään pettää.
Kuuleppas hömpsä,
sun on tarkoitus kiihottua silloin kun nenäsi edessä on paljas römpsä,
ei silloin kun näet jonkun random vaatetetun naisen jossain kaupungilla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:42"]
Kuuleppas hömpsä,
[/quote]
Naisten harhakuvitelmia ..
Miehet ovat visuaalisia. Uskokaa jo.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:45"]
Kuuleppas hömpsä,
[/quote]
[/quote]
Riittää visuaalisuudeksi kun näet sen paljaan römpsän.
LÄhe Ulvilaan kysyy Pipsalta voisko se olla sun kaa. Sillä on hirmu isot lollot.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:47"]
Kuuleppas hömpsä,
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ihanasta ja kauniista asiasta pitää puhua niinkin rumalla sanalla kuin römpsä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.
t. 70DD
[/quote]
[/quote]
Riittävän isot. Ei liian. Kuitenkin olen koko ikäni kuullut kommentteja rintojeni koosta ja on vaikea löytää hyvin istuvia puseroita vaikka olen hoikka.
[/quote]Mulla 75E ja ihan mahtuu oman kämmenen sisään. Hävettää näin pienet. Ja kymmeniä liivejä tolla koolla aina liiviliikkeestä myyjän kanssa valittu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:35"]
[/quote]
On käynyt
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:47"]
Kuuleppas hömpsä,
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ihanasta ja kauniista asiasta pitää puhua niinkin rumalla sanalla kuin römpsä?
[/quote]
Römpsä rimmaa.
G-kuppi ja ei ihan mahdu kämmeneen, ei nämä kovin isot ole.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:54"]G-kuppi ja ei ihan mahdu kämmeneen, ei nämä kovin isot ole.
[/quote]Niinpä, miten jollain dd kupilla muka isot?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:23"]Mulla toisinpäin. Mitä enemmän nään suuria, sitä paremmilta pienemmät näyttävät. Pidän muutenkin enemmän hoikista kuin paksuista.
[/quote]
mites ihmeessä ne olisi toistensa sulkevia asioita - hoikalla voi olla isot rinnat.
Terveisin xs- vaatteisiin mahtuva mutta rinnat haraa vastaan (luomu ja kiinteä G60)
Sivistyneet miehet pitävät pienistä rinnoista, joten...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.
t. 70DD
[/quote]
[/quote]
En ole tämän kirjoittaja, mutta mulla 70DD...tai no 75DD, ja oli kyllä ihan jäätävät lollot tähän kroppaan. Olen lyhyt ja pieni. 70 meinaa pientä ympärystä. 70DD on sama kun 70F ja 70G taitaa olla isoin koko minkä näin pienellä ympäryksellä voi saada. Voi olla että se DD on suurin ja siksi myös minä jouduin sen 75 ottamaan. 70G rinnoilla kun maito oli pahimmillaan, en kehdannut edes kauppaan. Rintani olivat valtavat. Puolet ylävartalosta ja painoi hemmetisti.
Jollekin läskille, pitkälle tai isoluiselle ei varmaan olekaan suuri koko.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:25"]8, ei isorintainen ole synonyymi paksulle. Mulla luomu-D:t, BMI 19 ja rasvaprosentti 20.
[/quote]
Joo, mulla myös luomu D- kuppi BMI 17,5 ja rasva% 17 mutta olen 65D joka ei todellakaan ole mikään iso koko.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.
t. 70DD
[/quote]
[/quote]
En ole tämän kirjoittaja, mutta mulla 70DD...tai no 75DD, ja oli kyllä ihan jäätävät lollot tähän kroppaan. Olen lyhyt ja pieni. 70 meinaa pientä ympärystä. 70DD on sama kun 70F ja 70G taitaa olla isoin koko minkä näin pienellä ympäryksellä voi saada. Voi olla että se DD on suurin ja siksi myös minä jouduin sen 75 ottamaan. 70G rinnoilla kun maito oli pahimmillaan, en kehdannut edes kauppaan. Rintani olivat valtavat. Puolet ylävartalosta ja painoi hemmetisti.
Jollekin läskille, pitkälle tai isoluiselle ei varmaan olekaan suuri koko.
[/quote]
Siis tavallisesta kaupasta ei saa suurempaa. Ja muistakaa, että erikoisliikkeet huijaa koissa. Kaikilla on siellä suuremmat jos kokolappua katsoo.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:45"]
Yleinen mielipiteeni miehenä on se, että kokonaisuus ratkasee, eikä tissien koolla oo väliä jos on muuten hyvä paketti. Mutta mun salainen mielipide on just tämä että kyllä ne oikeesti isot rinnat on ihan älyttömän hypnoottiset ja herkullisen lollot. En tietenkään ääneen tätä sano mut tilanne on varmaan sama naisen kanssa joka on saanut isoa miestä.
[/quote]
Ei ole sama tilanne. Iso mies sattui eikä mitenkään päin ollut kivaa.