Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain isorintaista, nyt elämä on pilalla

Vierailija
08.03.2014 |

Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.

Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaskohan hypnoosi hoito?

Vierailija
2/63 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Tallinnassa laitattamassa sellaiset itsellesi niin voi leikkiä niillä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten suomi24:stä kopioida tänne?

Vierailija
4/63 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xDDDD

No, sun ei auta kuin ottaa isotissinen nainen ikuisiksi ajoiksi.

Tuo iso-homma pätee siinä, että kerran kun sain todella isoa (olen nainen) niin sen jälkeen en ole ollut hirveen tyytyväinen mieheni keskikokoiseen penikseen, eli ymmärrän sinua aloittaja.

Vierailija
5/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää  on väärin mutta niin totta.

Vierailija
6/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla on uskomattomat amberssonit johon on kiva laueta.

Vierailija
7/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.

t. 70DD

Vierailija
8/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinpäin. Mitä enemmän nään suuria, sitä paremmilta pienemmät näyttävät. Pidän muutenkin enemmän hoikista kuin paksuista.

Vierailija
9/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.

t. 70DD
[/quote]

Ei nuo ole edes isot :D

Vierailija
10/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, ei isorintainen ole synonyymi paksulle. Mulla luomu-D:t, BMI 19 ja rasvaprosentti 20.

Vierailija
11/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on iso. Vaik se ois muuten miten mulkku hyvänsä, niin ei voi jättää: seksi sen kaa on vaan niiin megahyvää vaik meil on monta lasta jo. Paranee vaan. Onneks ollaa kaikist vastoinkäymisistä selvitty, kun on se tosirakkaus siinä suolana.. ;) Ja tietysti vuosien myötä oppinu rakastamaan muutakin kuin sen isoa munaa. Alkuun koko parisuhde oli hyvän seksin varassa.

Vierailija
12/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.

t. 70DD
[/quote]

[/quote]

Riittävän isot. Ei liian. Kuitenkin olen koko ikäni kuullut kommentteja rintojeni koosta ja on vaikea löytää hyvin istuvia puseroita vaikka olen hoikka.

Vierailija
13/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:35"]

Nyt kun katsoo naisia kaupungilla tai jossain niin en vaan oikeen pysty kiihottumaan kenestäkään kovin voimakkaasti kun kaikkien rinnat näyttää niin pieniltä ja mielessä vaan pyörii miten intohimoista oli niiden megalollojen kanssa.

Onko kelle muulle käynyt niin että kun on kerran saanut tosi isoja niin takaisin ei näköjään ole menemistä? Ja kun sellaisia isoja ei ole melkein kellään niin mitäs tässä nyt sitten pitäisi tehdä?

[/quote]

Pokaa se isorintainen, keltä sait seksiä.

Vierailija
14/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:25"]

8, ei isorintainen ole synonyymi paksulle. Mulla luomu-D:t, BMI 19 ja rasvaprosentti 20.

[/quote]

Aloittaja puhui isoista. Sulla on ihan tavikset, pussit joissa on vähän läskiä. Oikeasti isoja ei hoikka pystyisi kantamaan, menisi ryhti ja selkä.

Vierailija
15/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti ihmisellä ei ole muita vaatimuksia kumppanin suhteen kuin isot tissit, elämäsi on todella yksinkertaista! Isot tissit näkyy kauas ja ei muuta kuin pokaamaan!

Itse olen pienirintainen nainen, jolla on aika kovat vaatimukset miehen suhteen. Ja koska ne ovat henkisiä ominaisuuksia, mitenkään ei voi edes lyhyen tuttavuuden perusteella arvioida täyttääkö mies odotukset. Tasan ei käy nallekarkit.

Vierailija
16/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa miehet vaikuttamaan umpiääliöiltä. Hyvin tehty! Ikäänkuin tässä olisi muuta uskaltanut toivoakaan...

P.S. Katselin muuten eilen uimahallissa taas napaan asti roikkuvia tissejä, jotka varmaan joskus ovat olleet aika herkut. Maan vetovoima on armoton.

Vierailija
17/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen mielipiteeni miehenä on se, että kokonaisuus ratkasee, eikä tissien koolla oo väliä jos on muuten hyvä paketti. Mutta mun salainen mielipide on just tämä että kyllä ne oikeesti isot rinnat on ihan älyttömän hypnoottiset ja herkullisen lollot. En tietenkään ääneen tätä sano mut tilanne on varmaan sama naisen kanssa joka on saanut isoa miestä.

Vierailija
18/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan alan liikkeissä sellaisia ilmalla täytettäviä, luonnollista kokoa olevia ihmisfiguureja, joilla olisi ap:n ikävöimät avut? Ehkä siellä on ihan semmoisia irtolollopareja myös, jotain kuumavesipulloperiaatteella toimivia. Eikö olisi mukava kylmänä talvi-iltana viettää laatuaikaa poikamiesboksissa jonkin semmoisen kanssa temmeltäen, ap.

Vierailija
19/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:20"]Mun mies sanoo ihan samaa. Onneksi sai minut.

t. 70DD
[/quote]

[/quote]

Mauttoman isot ne on joka tapauksessa. En voi ymmärtää miten joku voi pitää ämpäreitä seksikkäinä.

Vierailija
20/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on iso... eikö se iso ole lukema mittarissa... jos on yksi isoa niin yleensä toinenkin asia on isoa ja näin kaikki on isoa ja siten siis tasapaksua. Mun ihanteeni on sopusointuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi