Voiko 54kg/165cm olla lihava?
Ennen 47 kiloinen ja nyt 54 kiloa, tunnen itseni lihavaksi. Syy painon nousuun on terveellisempi ateriarytmi ja suuremmat annoskoot. Ennen omena ja leipä päivässä > nykyisin aamupala, lounas, välipala ja iltapala järkevin annoskoin ja järkevin ajoin. Henkisesti ja fyysisesti jaksan paljon paremmin, ei väsytä kokoajan. Silti tunnen itseni lihavaksi ja tästä syystä kaipaan vanhaa ruokavaliotani.... Miten parantaa suhtautumista uuteen vartalooni?
Kommentit (46)
Minulta löytyy myös syömishäiriötaustaa viiden vuoden takaa, pelottaa että tilanne palaa pakonomaiseen liikuntaan ja kalorien laskemiseen :(
Ap
Mihin kannattaa mieluiten hakeutua juttelemaan asioista? Ap
Ei hoikka vaan normaali ! Alipainonen olit 47 kilosena
165/55, lihaksia jonkin verran ja vaatekoko xs. Yritän syödä vähän enemmän kuin tarvis jotta saisin itseäni vähemmän luisevaksi
ite painan tismallleen saman verran ja saman pitunenkin. oon 14v tyttö ja parannun atm anoreksiasta jonka takia olin vuosi sitten osastolla kuukausia. Nyt painan tuon verran vaikka silloin olin alipainonen. Aika moni sanoo mulle tästä painossa nykyään että mulla on heidän unelmakeho lol. En tiiä onko totta mutta syömishäiriö poliklinikalla jossa käyn nii ne sanonu lääkäri ja hoitaja siis että oon normipainon alarajoilla atm
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:58"]Mitä yrität kertoa, ap?
[/quote] En yritä kertoa oikeastaan mitään, toivon vain vertaistukea ja neuvoja miten hyväksyä itseni. Ap