MASKU - millainen paikka asua?
Olemme muuttamassa Turun seudulle. Katselin, että Maskussa on vielä suhteellisen kohtuulliset hinnat taloissa. Ainakin esim. Naantaliin ja Kaarinaan verrattuna, Turusta puhumattakaan... Millainen paikka Masku on asua? Millaiset koulut? Ovatko kyläkoulumaisia vai onko vastaavia ongelmia kuin isommissa kaupungeissa?
Kommentit (53)
Jouduin asumaan sielä pari vuotta. Sairastuin pahaan masennukseen ja ahdistukseen. Sielä ei ollut mitään. Ihan kamala paikka asua. Älkää muutatko sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mä muuttaisin mieluummin Mynämäkeen tai Ruskolle. Ruskossa on muuten tutkimuksen mukaan onnellisimmat suomalaiset.
Ääni Ruskolle! On sielläkin varmaan taloja myynnissä. Pieni maaseutumainen kunta lähellä Turkua, myös kauppakeskus Mylly, Ikeat ym. lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muuttaisin mieluummin Mynämäkeen tai Ruskolle. Ruskossa on muuten tutkimuksen mukaan onnellisimmat suomalaiset.
Ääni Ruskolle! On sielläkin varmaan taloja myynnissä. Pieni maaseutumainen kunta lähellä Turkua, myös kauppakeskus Mylly, Ikeat ym. lähellä.
Ruskolla ei ole m.i.t.ä.ä.n.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin asumaan sielä pari vuotta. Sairastuin pahaan masennukseen ja ahdistukseen. Sielä ei ollut mitään. Ihan kamala paikka asua. Älkää muutatko sinne.
Ihme trolleja!
Vierailija kirjoitti:
Täyttä perähikiää. Tulkaa mielummin Littoisiin, reilu 10 km Turusta ja hyvät yhteydet kaikkiin suuntiin.
Littoinen on hieno ja viihtyisä paikka asua, tosin taitaa olla myös aika kallis.
Asuin Maskussa 7 vuotta, tykättiin kyllä kovasti. Kesällä tosi kiva uimaranta, käytiin usein lenkillä ja lapset oli uimassa. Myös frisbeegolf oli suosittu teinien keskuudessa, minä ja mies käytiin sitten golffaamassa.
Uusi koulu tosiaan valmistui juuri kun muutimme pois.
Ihanan rauhallinen, lapsiperheelle sopiva asuinpaikka, työmatka Turkuun 20min.
Voin suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole oikein mitään muuta kuin huonekalumyymälöitä ja uimaranta.
Kurjenrahka. Kankaisten kartano.
Askaisten kartano.
Mikä??
Oletko kuullut Mannerheimista? Hauskaa kun kuvitellaan että Masku on yhtä kuin sen pieni keskusta.
Olen todellakin kuullut niin Mannerheimista, Louhisaaren linnasta Askaisissa kuin Kankaisten kartanosta.
Askaisten kartanokin toki voi olla olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askaisten kartano.
Mikä??
Oletko kuullut Mannerheimista? Hauskaa kun kuvitellaan että Masku on yhtä kuin sen pieni keskusta.
Olen todellakin kuullut niin Mannerheimista, Louhisaaren linnasta Askaisissa kuin Kankaisten kartanosta.
On, olimme evakossa kartanon mailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askaisten kartano.
Mikä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä perähikiää. Tulkaa mielummin Littoisiin, reilu 10 km Turusta ja hyvät yhteydet kaikkiin suuntiin.
Littoinen on hieno ja viihtyisä paikka asua, tosin taitaa olla myös aika kallis.
Kallis, asuntoja vähän kaupan. Suurin osa asunnoista siirtyy suvussa tai muuten tiskin alta. Rikkaitten kakarat häiriköivät. Kaunis paikka kyllä on, tosin järven ympäristön ovat löytäneet muutkin. Nuorisoa tulee varissuon rikkaudesta ja hiekkarnanalla on kebab disko ja leirit koko kesän.
T. 37