Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoruuden rakkaus mielessä

Vierailija
12.11.2020 |

Mistä johtuu että nuoruuden ihastus pyörii mielessä monia kertoja kuukaudessa, jopa viikoissa? en seurustellut hänen kanssaan, mutta olin ihastunut. hän oli minuun todella ihastunut, odotti monta vuotta että olisin hänen ollut, mutta löysin sitten toisen miehen johon rakastuin.

Nytkin minä seurustelen neljättä vuotta (olen 28) ja tämä nuoruuden ihastus oli ikävuosina 14-20. koko sen ajan hän tykkäsi minusta ja minäkin kyllä hänestä mutta en vaan jostain syystä lämmennyt sen enempää.

Tätä kaipausta on kestänyt nyt siitä lähtien kun lähdin opiskelemaan, eli kun olin 21. hän ei seurustellut silloin mutta minä seurustelin, silti olen aina kaivannut häntä ja miettinyt todella todella paljon.

Alan jopa itkemään kun kuulen katri ylanderin biisin "välitunnilla" koska se koskettaa tätä minun tunnetta häntä kohtaan.

Miksi suren näin kovasti? miksi kaipaan jotain miestä mistä ei edes tullut mitään, vaikka seurustelen? seurustelukumppanista se ei voi olla kiinni, sillä suhteeni on vaihtuneet mutta kaipaukseni häntä kohtaan ei.

Mistä tämä tällainen suru ja kaipaus voi johtua. en vaan tajua. tapasin muitakin ja seurustelin vuosia mutten kaipaa heitä tippaakaan. enkä muitakaan ihastuksia jotka matkalla oli, ja niitä oli kyllä tarpeeksi.

Tämä yksi on vain vuosia vuosia mielessä. luulin aiemmin että tämä tunne menee ohi kun tulee välimatkaa, mutta mietin YHÄ!! enkä ole enää mikään idiootti pentu edes.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat nuoruuttasi, et miestä.

Vierailija
2/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet puutteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ǰännätyttö kaipaa kilttipoikaa.

Vierailija
4/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kympin kriisi. Menee ohi ajan saatossa.

Vierailija
5/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, ǰännätyttö kaipaa kilttipoikaa.

Kilttipojat noita kirjoittelee- he ovat limaisia reptiilejä.

Vierailija
6/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
7/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin syyhän siihen on, että ap kaipaa juuri sitä kyseistä miestä eikä jotain toista henkilöä.

Vierailija
8/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin syyhän siihen on, että ap kaipaa juuri sitä kyseistä miestä eikä jotain toista henkilöä.

P.S. Ilmaisin asian epäselvästi. Tarkoitin, että siihen on syynsä miksi hän ei kaipaa jotain toista nuorena tuntemaansa henkilöä.

Vierailija
9/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 kympin kriisi. Menee ohi ajan saatossa.

Mutta jos on ikävöinyt 21 vuotiaasta asti?

Vierailija
10/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ohi ennenkuin tulet takaisin maanpinnalle n. 53 vuotiaana. Silloin minulle kolahti vahvasti koska tajusin totuuden ko. henkilöstä ja ymmärsin mistä olin säästynyt ja se meni nopeasti silloin ohi....31 v kaipauksen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene ohi ennenkuin tulet takaisin maanpinnalle n. 53 vuotiaana. Silloin minulle kolahti vahvasti koska tajusin totuuden ko. henkilöstä ja ymmärsin mistä olin säästynyt ja se meni nopeasti silloin ohi....31 v kaipauksen jälkeen.

Hyvä että tajusit lopulta.

Vierailija
12/12 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän