Kuinka ottaa "yläluokkainen" selfie?
Sellainen hyvällä maulla otettu ja arvokkuutta huokuva kuva itsestä. Olen katsellut instagrammia, ja toiset onnistuvat lähes aina, mutta suurin osa ihmisistä lähes joka kuvassa wt.
Kommentit (26)
mee wessaan ja ota kuva, sit käytä jotain "pylly paksummax" suodatinta. kim kardashiankin harrastaa sitä, ja hänhän on tosi yläluokan naikkonen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:20"]
Tässä uusin mukava selfie-trendi jos haluat olla pioneeri ja esillä herättämässä huomiota:
[/quote]
Uskoni ihmiskuntaan meni tämän linkin myötä. Meillä on mobiililaitteillamme mahdollisuus saada ulottuvillemme kaikki maailman tieto, kaikki maailman kirjallisuus, musiikki, taideteokset. Kaikki se, mikä ihmisenä olemisessa on ylevää.
Ja mitä me näillä laitteilla teemme? Käytämme niitä levittääksemme maailmalle itsestämme kuvia, joissa käärimme kasvimme tuskallisesti teippiin. Silloin, kun emme lataa kännykkäämme sovellusta, joka aiheuttaa kännykkää heilutellessa pierua muistuttavia ääniä.
Olen sanaton. Olen pettynyt. Pakko mennä oksentamaan.
Valokuvaamoon make-overin kautta. Stadissa ainakin niitä tekee useampikin yritys.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:20"]
Tässä uusin mukava selfie-trendi jos haluat olla pioneeri ja esillä herättämässä huomiota:
[/quote]
Uskoni ihmiskuntaan meni tämän linkin myötä. Meillä on mobiililaitteillamme mahdollisuus saada ulottuvillemme kaikki maailman tieto, kaikki maailman kirjallisuus, musiikki, taideteokset. Kaikki se, mikä ihmisenä olemisessa on ylevää.
Ja mitä me näillä laitteilla teemme? Käytämme niitä levittääksemme maailmalle itsestämme kuvia, joissa käärimme kasvimme tuskallisesti teippiin. Silloin, kun emme lataa kännykkäämme sovellusta, joka aiheuttaa kännykkää heilutellessa pierua muistuttavia ääniä.
Olen sanaton. Olen pettynyt. Pakko mennä oksentamaan.
[/quote]
I don´t want to live on this planet anymore :D
Yläluokkainen ja selfie - eikö ne ole kaksi aika vahvasti keskenään ristiriidassa olevaa asiaa?
Miksi sulla on himo ottaa itsestäsi selfie? Ja miksi sen pitäisi näyttää yläluokkaiselta? Mikset vaan voi olla rehellisesti sitä, mitä olet?
Provohan tämä tietysti oli, eikö? :)