Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bloggaajista valittavat

Vierailija
08.03.2014 |

mua niin kiukuttaa ja surettaakin noiden bloggaajien puolesta jotka joutuvat tuollaisia valittajia kuuntelemaan. bloggaajat eivät saisi millään tavoin sanoa kärkkäästi takaisin kun joku valittaa. valittajahan menee heti av:lle valittamaan miten ilkeä bloggaaja oli ollut. jättäen kertomatta olleensa itse syyllinen tähän. oletteko yhtään tietoisia että bloggaajillakin on tunteet? eikä voi sanoa että itsepähän julkista blogia kirjoittaa. ihan kuin se oikeuttaisi kauheaan mollaamiseen ja valittamiseen.

mä luen blogeja ja vaikka jokin asia ärsyttääkin noissa blogeissa niin en anna sen hallita elämääni. enkä taatusti tule valittamaan siitä av:lle.

olenkin miettinyt että miksi jotkut ovat ottaneet valittamisen oikein ammatikseen. etsimällä oikein etsitään bloggaajista ja näiden teksteistä virheitä että saadaan tulla av:lle niistä valittamaan. kateuskaan ei ole se syy ainakin mitä olen lukenut. eihän bloggaajille voi olla kateellinen. olisikin kiintoisaa tietää miksi sitten jotkut menevät sinne blogiin joka niin kauheasti ärsyttää ja inhottaa. miksi lyödä omaa päätä seinään? miksi hakea omalle ärsytykselleen lisää ärsytyksen aihetta? itse olen tullut siihen tulokseen että nämä valittajat vain etsivät elämäänsä jotain kipinää. mikäs siis sen parempi kun päivän kauhea haloo. sitä sitten kuola valuen ja silmät kiiluen näpytellään kommentteja ja saadaan jonkinlainen tyydytys. kannattaisi vain jättää huomiotta kaikki blogeihin liittyvät avaukset.

jotkut valittavat että miksei blogeista saisi keskustella jos asiallisesti keskustelisivat. tähän on hyvin simppeli vastaus NOKUN EI YKSIKÄÄN KESKUSTELU OLE PYSYNYT ASIALLISENA.

boikotoikaa valittajia, älkää blogeja. valitkaa mieluisia blogeja. älkää niitä mitkä ärsyttää. amen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä tuossa että hittoakos niitä blogeja sitten lukee jos niin ärsyttävät.

Vierailija
2/2 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosiolla asettua näiden blogeista valittavien yläpuolelle.Säälittävää touhuahan se on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi