Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys wc:n pyyhkeistä

Vierailija
08.03.2014 |

Jos käytte kylässä wc:ssä, ja pyyhenaulakossa on kolme pyyhettä, joissa lukee kädet, kasvot ja vieraat. Mihin niistä kuivaatte kätenne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses, tietty siihen vieraspyyhkeeseen.

Vierailija
2/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole käsi enkä kasvo vaan vieras, niin tietenkin kuivaan pyyhkeeseen, missä lukee vieraat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pyyhkeet kuitenkin vaihdetaan vieraiden lähdettyä. Käsi tai vieras on valintai paitsi jos molemmat ovat liian märkiä.

Vierailija
4/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain syystä ollut sellaisessa typerässä luulossa, että käsipyyhkeeseen kuivataan aina kädet, kasvopyyhkeeseen asukkaan kasvot ja vieraspyyhkeeseen vieraan kasvot (useimmiten siis yövieraan). Kannatti siis kysyä. Tuli mieleeni toisesta ketjusta, jossa mainittiin epäselvien pyyhkeiden olevan ärsyttävintä kylässä. Meillä ei pyyhkeissä lue mitään, mutta niitä kyllä vaihdetaan usein ja etenkin vieraiden tullessa ovat aina puhtaita ja kuivia. Ap

Vierailija
5/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras-pyyhkeeseen tietysti!

Vierailija
6/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä en pyyhi mihinkään koska joskus se vieraspyyhe on niin likainen tai märkä että pyyhin vessapaperiin kädet. Jos olen yövieraana niin minulla on oma pyyhe mukana johon pyyhin kasvot ja kaiken muunkin.

Itse olen tarkkana jos meille tulee vieraita että vieraskäsipyyhkeet on puhtaita ja niitä on enemmän kuin se yksi jos on paljon vieraita samaan aikaan.

Vierailija
7/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:25"]

Olen jostain syystä ollut sellaisessa typerässä luulossa, että käsipyyhkeeseen kuivataan aina kädet, kasvopyyhkeeseen asukkaan kasvot ja vieraspyyhkeeseen vieraan kasvot (useimmiten siis yövieraan). Kannatti siis kysyä. Tuli mieleeni toisesta ketjusta, jossa mainittiin epäselvien pyyhkeiden olevan ärsyttävintä kylässä. Meillä ei pyyhkeissä lue mitään, mutta niitä kyllä vaihdetaan usein ja etenkin vieraiden tullessa ovat aina puhtaita ja kuivia. Ap

[/quote]

WTF? Nykyään on käteviä pieniä vieraspyykeitä.

Vierailija
8/8 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille tulee vieraita, niin vaihdan pyyhkeen. , jos tulee yövieraita, niin annan omat käsi- ja kylpypyyhkeet. Lisäksi vessassa hylly, jossa läjä puhtaita käsipyyhkeitä, ja sieltä voi ottaa pyyhkeen jos on epävarma. Samoin kylppärissä pyyhehylly.