Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIES, tarkista aina millainen äiti tyttöystävälläsi on

Vierailija
08.03.2014 |

Hesarin jutusta tuli mieleen, että kannattaa aina tarkistaa tyttöystävän äiti, sillä tytär muuttuu hänen kuvakseen viimeistään 40 vuotiaana ja monelle se tulee järkytyksenä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis 6 vuotta aikaa lihoa lähes satakiloiseksi.

Vierailija
2/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa - onneksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan äiti on ikäisekseen jumalattoman hyvännäköinen, ehkä tää vielä iloksi muuttuu!

Vierailija
4/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:07"]

[/quote]

Tutkimuksien mukaan vaan pitää. Aika järkky kohtalo monella.

Vierailija
5/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:07"]

[/quote]

[/quote]

Minulla on nelikymppinen vaimo ja sen tutkimuksen mukaan voin kertoa, että ei pidä paikkaansa.

Vierailija
6/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päinvastoin kannattaa tarkistaa tulevan miehen äiti sillä siinä on esimerkki mitä mies naiseltaan odottaa kun kaikki alkuhuuma ja perheenperustamiset on tehty.

Jos mies on saanut kaiken periksi lellitellen kun hiukan on kiukutellut niin takuulla luulee sen toimivan naisensakin kanssa myöhemmin. :(

Me naiset kun miehet kasvatamme niin älkää tehkö karhunpalvelusta pojallenne ja tuhoa hänen tulevaa perhettä lellimällä, antamalla periksi, olla vaatimatta osallistumista kotitöihin (sillä hyvähän miehen on pärjätä omillaankin ja vaimokkeen kanssa työt tehdään puoliksi eli osata pitää aina).

Kaikki mitä teemme ja pojillemme näytämme, ottavat he sen opiksi aivan kuten lapsi aina ottaa mallia aikuisten käyttäytymisestä .

Yhteenvetona voi sanoa siis, että vanhemmilla on aina erittäin suuri vaikutus puolesta tai vastaan mitä tulee lastensa omaan perhe-elämään ja käyttäytymismalleihin.

Eikä liika suojelu ole hyväksi.

Vierailija
7/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on erittäin nuorekas ja aktiivinen kuuskymppinen. En yhtään valittaisi, jos olisin 25 vuoden päästä samassa kuosissa. 

Vierailija
8/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää..

Ja näillä asioilla on sata kertaa enemmän merkitystä kun ulkoisilla seikoilla.

Vierailija
9/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:09"]

[/quote]

[/quote]

Kylläpäs kuulostaa aukottomalta teorialta. "Tutkimuksien mukaan" :D:D

Vierailija
10/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on upeennäköinen ja pirtsakka. Voisin mä häneltä näyttää parinkymmenen vuoden päästä :)

Vierailija
11/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen isompi kun äitini enkä ole alkoholisti mutta mies on alkanut muistuttaa isäänsä aina vaan enemmän ja enemmän. T: 45v

Vierailija
12/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini oli pöhöttänyt itsensä karmeaan kuntoon ryyppäämällä kokopäiväisesti, ja ketjupolttanut itsensä keltaharmaaksi jo ennen 40v päiviään, ja nelikymppisenä alkoi jo päästä vipata, terveys pettää ja elää aivan omassa todellisuudessa, mutta minä en käytä ollenkaan alkoholia, tupakoi ja elintapani ovat muutenkin aivan päinvastaiset kuin äidilläni oli, niin tapahtuuko silti joku mystinen muutos samanlaiseksi viimeistään nelikymppisenä? Tapahtuuko se pikkuhiljaa vai yhtäkkiä just sinä hetkenä kun täyttää 40, vai koteloidunko ensin ja ryömin sieltä sitten muuttuneena ulos, niinkuin perhoset?

Jos se nimittäin on väistämätöntä, että nelikymppisenä olen äitini kaltainen ja viisikymppisenä haudassa, niin alan huomenna järjestelemään lasten asioita niin että pärjäävät ilman minua. Ja kun ne on hoidossa, lopetan liikunnan ja jumitun sohvaan syömään suklaata ja vetämään tupakkaa, on meinaan jo pari vuotta riivannut mieletön tupakanhimo. Viinaa ei kiinnosta kiskoa, mutta ehkä se ei haittaa.

Vierailija
13/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini oli pöhöttänyt itsensä karmeaan kuntoon ryyppäämällä kokopäiväisesti, ja ketjupolttanut itsensä keltaharmaaksi jo ennen 40v päiviään, ja nelikymppisenä alkoi jo päästä vipata, terveys pettää ja elää aivan omassa todellisuudessa, mutta minä en käytä ollenkaan alkoholia, tupakoi ja elintapani ovat muutenkin aivan päinvastaiset kuin äidilläni oli, niin tapahtuuko silti joku mystinen muutos samanlaiseksi viimeistään nelikymppisenä? Tapahtuuko se pikkuhiljaa vai yhtäkkiä just sinä hetkenä kun täyttää 40, vai koteloidunko ensin ja ryömin sieltä sitten muuttuneena ulos, niinkuin perhoset?

Jos se nimittäin on väistämätöntä, että nelikymppisenä olen äitini kaltainen ja viisikymppisenä haudassa, niin alan huomenna järjestelemään lasten asioita niin että pärjäävät ilman minua. Ja kun ne on hoidossa, lopetan liikunnan ja jumitun sohvaan syömään suklaata ja vetämään tupakkaa, on meinaan jo pari vuotta riivannut mieletön tupakanhimo. Viinaa ei kiinnosta kiskoa, mutta ehkä se ei haittaa.

Vierailija
14/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis kymmenen vuotta vielä ennen ku kuolla kupsahdan. Miehelle ei siis hätää :P

Vierailija
15/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:09"]

[/quote]

[/quote]

mitä järkyttävää siinä on, että nelikymppinen on nelikymppinen? Kenet se oikeasti voi yllättää? Kaikki me vanhennutaan, miehet ja naiset. Ennen pitkää meistä tulee niitä kumarassa käveleviä kuivia oravia - jos terveys kestää.

onneksi omalla miehelni on sen verran älyä, että ei ole kuvitellut minun säilyvän 18-vuotiaana ikuisesti, eikä ole sellaista toivonutkaan.

Vierailija
16/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä nyrkkinääntö, mutta ei valitettavasti pidä paikkaansa.

Vierailija
17/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45, äiti 65, eikä meissä ole kyllä mitään yhteistä kun valokuvista katsoo äitiä mun ikäisenä. Luonteeltaankin ollaan kuin yö ja päivä.

Vierailija
18/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on henkisesti vahvin, empaattisin ja upein ihminen, jonka tiedän. Ulkonäöltäänkin kerää positiivisia katseita. En valittaisi ollenkaan, jos tämä tutkimus pitäisi paikkansa.

Vierailija
19/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:40"]

Äitini on henkisesti vahvin, empaattisin ja upein ihminen, jonka tiedän. Ulkonäöltäänkin kerää positiivisia katseita. En valittaisi ollenkaan, jos tämä tutkimus pitäisi paikkansa.

[/quote]

Äitisi eronnut pariin kertaan, joo joo :D

Vierailija
20/22 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pitää paikkaansa, koska minulla on aivan mahtava äiti!