Aion tänään tehdä raskaustestin mutta
tuntuu tosi epätodennäköiseltä että olisin raskaana. Miehelleni on tehty vasektomia jo 10 vuotta sitten. Pakko varalta kuitenkin testata, kun kp 38/28 on menossa.. mitä mieltä olette, miksi mun menkat ei tule? kerron sitten testin tuloksen.
Kommentit (18)
Reilut 2000 vuotta sitten taivaalle syttyi tähti.
Oikeasti ihmeitä voi sattua. Alustavat onnittelut!
Ette olisi ainot joille silti vauva syntyy.. Oli kumman piuhat vaan katkaistu joskus..
Naapuria en ole käynyt nusasemassa enkä ketään muutakaan kuin omaa miestäni. En tiedä tapahtuuko ihmeitä, mutta jännittää testata ihan pirusti, vaikka järki sanoo ettei se oikeasti pitäisi olla mahdollista. :O
Uskallanko mennä jo testaamaan? Tosin olen käynyt vessassa pari tuntia sitten, pitäiskö vielä odottaa? Siitä on niin tosi kauan kun olen ollut raskaana/ tehnyt raskaustestiä etten oikein osaa.. :)
Testissä ei sanota muuta kuin että voi tehdä milloin vain mutta aamuvirtsa on varmin. Voi olla vaihdevuodetkin mutta olen 37 v, eli raskauskin täytynee poissulkea.
no tee jo se testi..
Jos ihan ekoina päivinä kun menkat on myöhässä testaa, silloin varmin aamulla tehdä.
Nyt sulla on jo kuitenkin sen verran myöhässä että hormonia olisi jo sen verran että sama koska teet.
No niin, tein sen testin pari tuntia sitten ja nyt näyttää siltä ettei vaihdevuosista ole tietoakaan... pää on sekaisin nyt.
Ooooo! Saako onnitella? Onnea! <3
hei onnea!!! Miltäs tulevista vanhemmista tuntuu?:)
Kiitos, en tiedä.. lapset on jo isoja ja ollaan asennoiduttu viettämään erilaista, kahdenkeskistä aikaa.. mutta nytpä näyttää siltä että aloitetaankin vauva-arki alusta. :O Sekavat tunteet, paljon totuttelua mutta eiköhän se ala kohta hienolta tuntumaan.. näin tän nyt vaan kuuluu sitten mennä. :)
Täällä toinen joka teki positiivisen raskaustestin tänään! :) Onnea ap!!
Onnea! Uskomaton juttu mutta hieno, kertakaikkiaan!
oliko pakko käydä nusasemassa naapurin Jannea?