Ärsyttävimmät mainokset pinoon!
Laitetaan listaa mainoksista, jotka saa teidn verenne kiehahtamaan... Pino!
Kommentit (39)
Kaikki ne Bang- puhdistusaineiden mainokset, joissa suun liikkeet eivät koskaan täsmää sanohin....
Uusin Subwayn mainos, missä se parrakas ja pitkähiuksinen mies pyörittää suuta ärsyttävästi syödessään :D
Se vitun hammasharja/tahna mainos missä on se maailman vammasin isä. KUKAAN ei oo niin vammanen. Ja se poikaki on jälkeenjäänyt, joku about 8vee pentu ei käyttäydy noin.
Zalando on niin ärsyttävä, että ne on varmasti ihan tahalleen tehty huonoiksi, että saavat keskustelua ja kiinnostusta.
Niin ärsyttäviä, että en pysty sieltä mitään tilaamaan.
Se ummetuslääke mainos missä se superlaiha nainen pyörii sen kellon ympärillä. Jotenkin tosi hämmentävää
Se maitomainos missä kaikki juo maitoa eri tavoin tms. ja yksi pikulapsi sotkee itsensä jugurtilla :S
Kinder bueno. Sen naisen ääni...raise the bar with bueno RAAAAHHHH!!
Se Trivagon lässymainos. Joka ei onneksi tule enää telkkarista.
Onko toi nyt VR:n mainos kun siinä se konduktööri kyselee, että "onko Helsingistä tulleita?" ja sit ne vaan jäätyy ja jää mittaileen toisiaan katseillaan varmaan minuutiks. En tiedä onko sillä matkustajalla joku idioottiviive vai miks siinä tulee sellanen kiusallinen hiljaisuus.
Ja sit se pesuainemainos missä se joku lentokapteeni kertoo kuinka hän pesee vaatteensa tällä aineella ja se artikulaatio, huoh. Plus siinä jää se lausekkin kesken mikä hämmentää mua ihan hirveesti.
Trivagon lässytys ehdottomasti. En ikinä, vahingossakaan käytä kys. palvelua.
Ja sitten on joku vanukasmainos, Dr. Oetker mahdollisesti, missä näytetään eri ihmisiä syömässä sitä vanukasta. Sitten sellainen ruma kakara katsoo kieroon ja oikein sikailee sitä vanukasta.
Niin, ja vielä nämä Kotipizzan suomijunteille kohdennetut "ei nää meidän pitsat oo nyt Italiaa varten, vaan Suomea. Että sori pizzan alkukoti, kun et saa meidän ylihinnoiteltuja roiskeläppiä." t. 20
Mieti mun päivääni berocca, voi että kuinka käykin sääli sitä ihmeviiksistä "miestä"
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:39"]
Kaikki ne Bang- puhdistusaineiden mainokset, joissa suun liikkeet eivät koskaan täsmää sanohin....
[/quote]
Mä oon aina miettiny, et miks hemmettissä noi ulkomaiset mainokset pitää dubata suomeksi.. Näyttää todella tyhmälle.. Käsittääkseni suomalaiset on yksi niistä harvoista maista, missä kaikki aikuiset osaa lukea.. Myös niitä tekstejä.. :D
Tästä tuli mieleen ne Vitaproo mainokset vai mitä onkaan.. Kaikki muut mainokset on ulkomaisia ja dubattuja, paitsi se Nikke Lingelin (vai kuka olikaan) tekemä mainos.. Ja sekin liian teennäisen ylipirteä..
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:45"]
Kinder bueno. Sen naisen ääni...raise the bar with bueno RAAAAHHHH!!
[/quote]
Just hauska, se ääni! :DD
Hiivasienitulehduslääkkeen mainos!! "Kutiseeko"
Ei oo oikeastaan mainos, mutta sen Sara leipoo tms. pätkä kun se nuolee koko ajan sormiaan :(
Tuo jo aiemmin mainittu Bepanthen-mainos ärsyttää myös itseäni tuon lässyttämisen takia.
Sitten tulee mieleen Bafusin -mainos, jossa nainen soittaa pianoa ja laulaa.