pidätkö itseäsi seksikkäänä?
Kommentit (15)
En. Roikkuvat tissit ja kasa läskiä.
En. Olen enemmän nätti tai sievä, olen lyhyemmänpuoleinen ja aika siro. En voisi sanoa pieniä rintojani seksikkäiksi, enemmänkin näteiksi.
En, mutta se ei olekaan ollut minulle koskaan mikään tärkeä juttu. Sama mies on kuitenkin ollut elämässäni jo lähes 20 vuotta ja hyvin menee.
En. Olen liian vanha, naamasta valahtanut ja lihava. Lyhyet jalatkin, kävelen rumasti.
Mies jostakin syystä tykkää yhä, mutta minä en pidä itsestäni ollenkaan.
+40v
Kotona olen seksikäs koska olen vapautuneempi. Tukka on auki ja yleensä joku toppi päällä ja jotkut verkkarit( ei virttyneet ). Töissä on vähän sellainen tantta olo Koska pitää pukeutua asiallisesti. en oikein ole oma itseni töissä. Koen että luonteenikin muuttuu kun astun työpaikan ovesta sisään. Onko kellään muulla samaa? Musta tulee kuivakka ja jäykkä.
Vapaalla tai viihteellä olen ihan eri ihminen vaikken olisi juonut alkoholiakaan. Baarissa saan miehiltä Aina huomiota ( vaikken haluisikaan koska saan sitä mieheltäni ihan riittävästi).
En, olen varmasti seksikkään vastakohta.
Minua on kutsuttu usein (asun ulkomailla) kauniiksi tai hurmaavaksi...
Pidän. Olen kiva, nätti, haluttu ja halukas. N 42
En tällä hetkellä. Itsetuntokysymys.
En todellakaan osaa yhdistää itseeni sanaa seksikkyys, kun katson peiliin. Tai kaunis, nätti, söpö, sievä tai muutakaan positiivista ulkonäköön viittaavaa termiä. Minussa on paljon positiivista, mutta ulkonäössä niitä ei ole. Minulla on kolme lasta, ja kroppa on pelkästään sen takia, jos ei nyt ruma, niin ei kauniskaan. Sain ilmeisen herkästi raskausarpia, ja niitä on kaikkialla, rinnoissa, vatsalla, reisissä, takapuolessa, eikä ne ole pari viivaa siellä täällä, vaan näyttää siltä kuin tiikeri olisi raadellut ko. paikat ihan huolella. Imetysten jäljiltä rinnat on tyhjät, roikkuvat pussit, sentään pienet. Kasvot on muutenkin mulla epänaiselliset, ja valvomiset on jättänyt pysyvät silmäpussit, vaikken enää joudukaan valvomaan kuin satunnaisesti. Olen saanut ryppyjä ja vanhentunut paljon lasten saannin myötä, en näytä ikäiseltäni vaan paljon vanhemmalta. Joskus se riipii, minä kun satun olemaan vielä alle kolmekymppinen, mutta toisaalta, tätä kai se on loppuelämä. En tajua, miten muut tuntemani äidit ovat pysyneet niin nuorekkaina, osa paljon ikäistään nuoremmankin näköisinä...
Ei varmaan ole vaikea arvata, että mies sanoo seksikkääksi vain kun haluaa seksiä, ja jos kysyn vaikkapa juhliin lähtiessäni, miltä näytän, vastaus on "ihan hyvältä".
En oikeastaan mutta miehet pitää:) Siippa (nuorempi) jaksaa aina ihailla ja kehua, haluaa mua usein, arvostaa sitä että pidän itsestäni huolta, olen naisellisen näköinen ja pukeudun aina hyvin. Muiltakin miehiltä tulee helposti positiivista palautetta.
Sille päälle sattuessani kyllä. Arkiminä on laiskanpulskea a-seksuaali, androgyyninen olento, joka vaan raahautuu eteenpäin loskan keskellä. Jotain riepua kropan peittona, ettei palele. Kauppaan mennessä saatan vähän vilkaista peiliin, etten pelota kanssaihmisiä.
Sitten sille päälle sattuessa. Oi kyllä. Se hetki kun saan pilkkeen silmäkulmaan ja herään eloon. En ole missikisojen tasoa, mutta minustakin kuoriutuu söpöliini. Ja kun siihen heitetään kuoren alla sykkivä intohimoinen ja hauska personani, on minun kanssani mukaansatempaavaa.
Pidän. Mieheni himoitsee minua ja sanoo seksikkääksi, joten itsekin olen alkanut uskoa niin.