Kuka helvetin Jared Leto??
Joka paikassa hehkutetaan Jared sitä Jared tätä... mut mikäs mies tämä oikein on?
ehkä olen kivikaudella mutta mulle ei sano mitään...
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:14"]
Joooh, My so called life -tv-sarja oli mun lemppari!!! Oliko se suomeksi Niin sanottu elämäni tai jotain? Siinä Jared esitti Jordan Catalanoa ja ai että, piku-meikä oli ihan myyty :D Se oli muutenkin tosi hyvä sarja.
On Jared ihan hyvä laulajakin. Bändissä 30 seconds to Mars.
[/quote]
Joo, niin sanottu elämäni. Tosi harmi, että sarjaa ei tehty yhtä kautta enempää.
Oletko lukenut sen kirjan, "My so called life goes on"? Se on jatkoa sille mihin tv-sarja loppui. (Ja täytyy sanoa, että aika paska kyllä oli, että ehkä ihan hyvä vaan ettei sarja jatkunutkaan).
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:17"]
Mitä vikaa googlessa on, ap? Onko se rikki?
[/quote]
Ei ap:n googlella pääse kuin av:lle.
[/quote]
Ei mitään vikaa, google kertoo kyllä mitä ko heppu on tehnyt mutta siitä ei äkkisiltään käy ilmi että miten hän on menestynyt.
Toki sivuosa Oscar kertoo jotain , mutta mistä johtuu tämä hypetys Suomessa jos jannu on näytellyt ajat sitten jossain sarjassa....
Nämäkin tiedot varmaan löytyisi jos jaksaisi asiaan enemmälti paneutua.
Mutta nyt tiedän hieman enemmän.. Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:27"]
Toki sivuosa Oscar kertoo jotain , mutta mistä johtuu tämä hypetys Suomessa jos jannu on näytellyt ajat sitten jossain sarjassa....
[/quote]
- TV- ja elokuvarooleista
- bändistä
[/quote]
Ei mitään vikaa, google kertoo kyllä mitä ko heppu on tehnyt mutta siitä ei äkkisiltään käy ilmi että miten hän on menestynyt.
[/quote]
Kyllä käy ilmi esim. Wikipediasta (yksi ensimmäisistä hakutuloksista) jos osaa lukea.
No hypetys suomessa tällä hetkellä johtuu varmaan siitä, että se voitti oscarin, vilahti emma-gaalassa ja esiintyy tänään bändissä kanssa helsingissä. On taas maailmanmeno jollain ihmisillä ihan hukassa, tästä keikastakin on mediassa kyllä puhuttu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:14"]
Joooh, My so called life -tv-sarja oli mun lemppari!!! Oliko se suomeksi Niin sanottu elämäni tai jotain? Siinä Jared esitti Jordan Catalanoa ja ai että, piku-meikä oli ihan myyty :D Se oli muutenkin tosi hyvä sarja.
On Jared ihan hyvä laulajakin. Bändissä 30 seconds to Mars.
[/quote]
Joo, niin sanottu elämäni. Tosi harmi, että sarjaa ei tehty yhtä kautta enempää.
Oletko lukenut sen kirjan, "My so called life goes on"? Se on jatkoa sille mihin tv-sarja loppui. (Ja täytyy sanoa, että aika paska kyllä oli, että ehkä ihan hyvä vaan ettei sarja jatkunutkaan).
[/quote]
En ees tienny, että siitä on joku jatkokirja :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:30"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä käy ilmi esim. Wikipediasta (yksi ensimmäisistä hakutuloksista) jos osaa lukea.
[/quote]
Joo kyllä wikipedia kertoo, mutta se ei kerro juurikaan muutakuin missä ko heppu on esiintynyt. Ei nää leffat ja sarjat nyt mitään kassamagneetteja ole olleet.
Ja levy myyntikin aika vaatimatonta.
No mutta ehkä se Suomeen kelpaa kuin ei oikeita staroja saada
T: ap
Söpö kaveri, joka pokkasi oscarin. Jäänyt jotenkin tuntemattomaksi vaikka pitkään jo näytellyt.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo kyllä wikipedia kertoo, mutta se ei kerro juurikaan muutakuin missä ko heppu on esiintynyt. Ei nää leffat ja sarjat nyt mitään kassamagneetteja ole olleet.
[/quote]
Ihmiseksi, joka ei ole kiinnostunut näistä asioista, sulla on kuitenkin aika vahva näkemys siitä, millainen on oikea tähti.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:58"]Söpö kaveri, joka pokkasi oscarin. Jäänyt jotenkin tuntemattomaksi vaikka pitkään jo näytellyt.[/quote]
Juu, sopivan söpö poika sivurooleihein ja kiertelee pikku paikkojen pystien jakotilaisuuksissa
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ihanaa, että löytyy joku muukin, jolle ko. nimi ei sano mitään. Olen kyllä sen kuullut aiemminkin, mutta olin jotenkin ajatellut tyypin olevan joku Oprah Winfrey-tyylinen puheohjelman vetäjä... ;). Ei ole ollut sen vertaa ollut kiinnostusta, että olisin kuitenkaan selvittänyt asiaa. Eikä 30 sekkaa Marsiinkaan sano mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:49"]
No hypetys suomessa tällä hetkellä johtuu varmaan siitä, että se voitti oscarin, vilahti emma-gaalassa ja esiintyy tänään bändissä kanssa helsingissä. On taas maailmanmeno jollain ihmisillä ihan hukassa, tästä keikastakin on mediassa kyllä puhuttu.
[/quote]
Onko turhien julkkisten keikkojen yms seuraaminen sitä että maailmanmeno on hukassa??
Minua kiinnostaa ihan muut asiat kuin se että ketä nyhjää tyhjää julkkiksia täällä käy, ihmettelin vain kun joka lehden lööpeissä on ensin Jared Leto eikä nimi sanonut minulle yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 09:49"]
[/quote]
Onko turhien julkkisten keikkojen yms seuraaminen sitä että maailmanmeno on hukassa??
Minua kiinnostaa ihan muut asiat kuin se että ketä nyhjää tyhjää julkkiksia täällä käy, ihmettelin vain kun joka lehden lööpeissä on ensin Jared Leto eikä nimi sanonut minulle yhtään mitään.
[/quote]
Mutta eikö hienoa, että sä olet nyt AV-palstalla saamiesi tietojen perusteella päässyt luokittelemaan Leton b-luokan tähdeksi! Aika hyvin ihmiseltä, joka ei ole näistä asioista juuri kiinnostunut.
En sanoisi, että Leton leffoista suurin osa ois mitään pikkuleffoja. Mm. Vuosi Nuoruudestani ja Unelmien Sielunmessu on molemmat kyllä tunnettuja leffoja, joilla on kulttimaine ja joissa toisessa Leto oli sivuroolissa ja toisessa pääroolissa.
Wikipedia kertoo 30 Seconds To Marsin yhdestä albumista seuraavaa. "A Beautiful Lie was released on August 30, 2005 in the United States. It has since been certified platinum by the Recording Industry Association of America (RIAA), and has reached platinum and gold status in several countries, with a sales total of over four million."
En siis myöskään sanoisi ettei heppu ois myynyt paljoa musiikin saralla. Jared Leto on kyllä pitkäaikainen Hollywood-konkari, jonka varmasti kyllä tunnistaa ne jotka vähääkään seuraa sitä meininkiä. Ja varmasti myös moni muu joka ei välttämättä seuraa mut ei vaan asu pahvilaatikossa ja missaa leffoja, Oscareita, musavideoita, lehtijuttuja.......
En ymmärrä, mun mielestä on vaan jotenkin junttia kun yritetään hehkuttaa että "en katso leffoja enkä musakanavaa enkä kuuntele radiota tai lue lehtiä tai mitään muutakaan mediaa (paitsi av:ta) eli en näin ollen tunnista tunnettuja julkisuuden henkilöitä", ei se tee kenestäkään mitenkään parempaa tai viisaampaa tai salaperäisempää. Lähinnä kertoo että teidän kanssa ois tosi ikävystyttävää jutella small talkia, jos ette tiedä mistään mitään mediapimentonne vuoksi.
Niin ja 30 jatkaa, unohtui mainita - miten te oikein määrittelette turhan julkkiksen? Mä oon aina ajatellut, että turha julkkis on sellainen, jolla ei ole oikein mitään taitoja tai saavutuksia julkisuutensa taustalla. Eli on julkkis, koska oli BB:ssä tai Tähtityttönä tai pani julkkismiestä... Näyttelijät ja laulajat ei kyllä ole turhia julkkiksia, artistejahan ne on.
Seuraan hyvin vähän humbuukia ja asun pahvilaatikossa:)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:28"]
En sanoisi, että Leton leffoista suurin osa ois mitään pikkuleffoja. Mm. Vuosi Nuoruudestani ja Unelmien Sielunmessu on molemmat kyllä tunnettuja leffoja, joilla on kulttimaine ja joissa toisessa Leto oli sivuroolissa ja toisessa pääroolissa.
Wikipedia kertoo 30 Seconds To Marsin yhdestä albumista seuraavaa. "A Beautiful Lie was released on August 30, 2005 in the United States. It has since been certified platinum by the Recording Industry Association of America (RIAA), and has reached platinum and gold status in several countries, with a sales total of over four million."
En siis myöskään sanoisi ettei heppu ois myynyt paljoa musiikin saralla. Jared Leto on kyllä pitkäaikainen Hollywood-konkari, jonka varmasti kyllä tunnistaa ne jotka vähääkään seuraa sitä meininkiä. Ja varmasti myös moni muu joka ei välttämättä seuraa mut ei vaan asu pahvilaatikossa ja missaa leffoja, Oscareita, musavideoita, lehtijuttuja.......
En ymmärrä, mun mielestä on vaan jotenkin junttia kun yritetään hehkuttaa että "en katso leffoja enkä musakanavaa enkä kuuntele radiota tai lue lehtiä tai mitään muutakaan mediaa (paitsi av:ta) eli en näin ollen tunnista tunnettuja julkisuuden henkilöitä", ei se tee kenestäkään mitenkään parempaa tai viisaampaa tai salaperäisempää. Lähinnä kertoo että teidän kanssa ois tosi ikävystyttävää jutella small talkia, jos ette tiedä mistään mitään mediapimentonne vuoksi.
[/quote]
En ole mediapimennossa vaikka en Jared Letosta mitään tiedäkään. Seuraan kyllä mediaa mutta en Hollywood osastoa. Enemmän kiinnostaa Ukrainan tilanne, sote-uudistus, Euroopan tulevaisuus, asuntomarkkinat, pörssi, jne..
Näistä keskustelen mielelläni, en ole kiinnostunut keskustelemaan ihmisten kanssa jotka haluavat puhua elokuvien tapahtumista tai näyttelijöiden elämästä..
Ai että mitä mikä sädekehän kiillottaja, tuo ap, taitaa olla siivouspäivä, vimit ja taikasienet otettu kaapista esiin :D
Minusta sydämensivistykseen kuuluu perehtyminen monipuolisesti politiikkaan ja kulttuuriin ja yhteiskuntaan. Ap on tainnut perehtyä vain ensimmäiseen. Esim. leffoista, musiikista ja nykyisin jopa videopeleistä jotain tietäminen kuuluu minusta yleissivistykseen, vaikka niitä ei itse kovasti harrastaisikaan. Kummallinen tapa leimata Jared Leto turhaksi julkkikseksi vain siksi, että ap ei hänesä ole kuullut.