Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laitetaan nyt vielä tännekkin:

Haluaisin tietää teiltä muilta, millaisia kokemuksia teillä on Lappeenrannassa toimivasta koirakoulu NUUSKUSTA?

Meillä Hieman paha maku suussa kyseisestä firmasta, joten olisi kiva tietää olemmeko ainoita huonoa palvelua saaneita asiakkaita?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (8)

Minulla on TODELLA hyviä kokemuksia kyseisestä koirakoulusta. Olen käynyt useilla eri kursseilla siellä ja saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Vetäjältä olen saanut paljon vinkkejä jotka ovat auttaneet huomattavasti. Toivon että ymmärrät sen että kyseinen vetäjä käy päivisin töissä ja vetää iltaisin kursseja, joten aika rankkaa... 

Täällä kans huonoa palvelua saanut asiakas. Joten ette ole ainoat kellä jäänyt huno maku kyseisestä firmasta. Kursseista maksetaan, eikä silloin ole asiakkaan tehtävä ymmärtää vetäjää. Ohjaajan pitää itse tietää omat voimavarat, jotta voi järjestää laadukkasta opetusta, jos siviili ammatti haittaa tai aiheuttaa väsymystä niin jostain on sitten karsittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Millainen teidän huonompi kokemus oli? Meillä kouluttaja piti yksityistunteja. Emme saaneet mitään sovittuja papereita koulutuksesta, vaikka niitä moneen kertaan pyysimme eikä myöskään kouluttaja antanut kuitteja palveluksistaan. Kouluttaja ei juuri kuunnellut omistajaa. mm. syötti kasapäin koiralle nappuloita vaikka omistaja kertoi niiden saavan koiran mahan täysin sekaisin. Tässä siis vasta muutama esimerkki.

Minulla ei ole kuin hyviä kokemuksia Koirakoulu Nuuskusta. Asiantuntevaa koirankoulutusta ja asiat ajatellaan koiran kannalta, eikä niin kuin omistajasta olisi kiva. Suosittelen siis lämpimästi kaikille koiranomistajille.

Kuulemani mukaan surkea paikka, pari työkaveriani on käynyt siellä ja mitään ohjeita ei ole annettu, käynnin jälkeen ei edes vastailla yhteydenottopyyntöihin.

Vierailija

Vanha aloitus, mutta kirjoittelen kokemuksia silti. Osallistuimme koirani kanssa eräälle kurssille (ei yksityisopetusta kuten muilla) ja mielestäni kurssi oli ihan OK, opimme uutta ja koiran tilanne parantui. 

Lyhyesti:

+ sisätila huonoa säätä varten

++ kouluttajien "ajatusmaailma" eli tämä moderni tapa eikä entisaikojen alistus- yms jutut

+ hintataso, ei ainakaan ollut niin törkykallis kurssi kuin jossain kaupungeissa

+ kurssin ohjaaja ystävällinen ja iloinen nuori nainen, sopii varmasti hyvin koirille, joiden ongelma esim. vieraiden pelko

- kurssilla ei huomioitu yhtään koirien luonnetta ja ehdotettu osallistujille harjoitusten pientä viilausta sitä silmällä pitäen (ryhmässä oli siis yliaktiivisia mutta myös arkoja koiria)

- kurssin ohjaaja teki karhunpalveluksen eräälle kokemattomalle omistajalle, kun ei yhtään puuttunut hänen käytökseensä (kyseessä ns. helppo, palveluhalukas, rotu, mutta innokas koira ja omistaja  hissukka lapanen, joten lopputulos oli sinkoileva koira, joka ei kuunnellut yhtään ja voivotteleva ja piipittävä omistaja -edes esim. Fennelin kirjavinkillä olisi koirakolle saatu paljon parempaa yhteistyötä). en usko heidän saaneen kurssista irti oikein mitään, ehkä nuori kurssin ohjaaja ei uskaltanut puuttua?

Vierailija

Vanha aloitus, mutta nostellaanpa. Onko porukalla millasia kokemuksia? Olen nyt miettimässä ilmoitanko koiran kurssille vai en, ja nimenomaan haluan kouluttaa koiralla positiivisesti vahvistamalla. Täällä suunnalla ei oikein muita koirakouluja ole, jotka nimenomaan tälläisiä kursseja vetävät.

Vierailija

Vähän myöhässä ehkä vastaus, mutta vastataan silti. Oltiin viime talven ja kevään aikana nuoren koiran kanssa useammilla kursseilla, joissa oli eri vetäjät. Meille ainakin jäi positiivinen kuva kaikista, kursseille oli kiva mennä, koira tykkäsi ja oppi. Onneksi luin tätä keskustelua vasta nyt, sillä yllä olevien "arvostelujen" perusteella olisi ehkä jäänyt menemättä.. meillä on nyt tarkoituksena katsoa myös syksylle joku kiva kurssi nuuskulta :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat