Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesmaku

Vierailija
08.03.2014 |

Yritän ymmärtää miksi jotkin naiset pitävät ulkonäöstäni ja suurin osa ei. :D Olen ihan normaaliheppu, ihan urheilevan miehen näköinen mies, jolla on terveelliset elämän tavat.

Ihmettelen siis sitä, miksi jotkin naiset - osa heistä hyvinkin kauniita - pitävät mun ulkonäöstä kun taas suurin osa naisista eivät tunnu kiinnostuvan musta ollenkaan. Varmaankin ihan normaalia, mutta sitten kaveripiirissäni on yks tyyppi josta lähes kaikki naiset tuntuvat pitävän, eikä se ole hänen pituus, supliikki, eikä mielestäni poikkeava komeuskaan. Tyyppi kyllä osaa valita itselleen kauniita naisia. Ehkä siinä kaverin olemuksessa on sellaista tiettyä pehmeyttä mitä minussa ei ole.

En valita osaani, mutta ihmettelen naisten miesmakua. Näen paljon naisia, joiden ulkonäössä ei ole mielestäni mitään vikaa eikä naisen ulkomuoto ole minulle tutustumisen este, mutta silti näistä naisista vain pieni osa tykästyy minuun.

Tietty universaalilla ulkonäöllä saattaisi tulla valinnan vaikeutta kohdata se loppuelämän kumppani kun tarjontaa on niin paljon.

Osaako kukaan valaista miksi tietyt naiset tykästyvät muhun, kun taas minä voisin tykästyä hyvin moneen naiseen ulkonäön puolesta?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ap:n linkitys kuvineen jotain osviittaa voi oikeasti antaa! Nimittäin juuri vastikään näin tutkimuksen jostain lehdestä, jossa oli testattu erilaisen testosteronitason piirteiden vaikutusta naisten mielipiteisiin miehestä. Oli käsitelty kuvia muokkaamalla miehen kasvojenpiirteitä niin kuin testosteronipitoisuudet niihin vaikuttavat, keskiverto ja siitä ylös- ja alaspäin. Selvisi esim. että epävakaiden olojen maissa korkean testosteronitason piirteet viehättivät naisia kun taas feminiinisemmät piirteet olivat suositumpia turvallisissa länsimaissa. 

Ap:n kuvat viittaavat siihen, että hän on ehkä sekä ulkonäöltään että tyyliltään enemmän äärimaskuliininen kuin pehmeän feminiininen. 

Eli tässä tapauksessa veikkaisin jopa jotain tällaista: kaveri on pehmeämmän näköinen ja ap vetoaa osaan naisia, osa taas ei ollenkaan kiinnostu.

Olen itse havainnut tuttavapiirissäni samantyyppistä, eli jopa miehet, joita itse pidän ihan liian söpöinä jopa naisellisuuteen asti, vetoavat kovasti joihinkin kavereihini. Minusta miehen pitää näyttää mieheltä, mutta ihan äärimmäisen maskuliiniset kasvonpiirteet saattavat tuottaa pelottaviakin mielikuvia, vrt. naisenhakkaaja-raiskaaja/ammattisotilas/elokuvan palkkamurhaaja.

Väitän kyllä, että ulkonäöllä on paljon merkitystä tässä asiassa, jos mietitään suuria linjoja kuka kerää millaisenkin faniklubin ympärilleen. Luonne vaikuttaa varmasti vain jos on erityisen negatiivinen tai erityisen mukava ja kova naistennaurattaja, ja siinä vaiheessa kun tunnetaan jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi