Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesmaku

Vierailija
08.03.2014 |

Yritän ymmärtää miksi jotkin naiset pitävät ulkonäöstäni ja suurin osa ei. :D Olen ihan normaaliheppu, ihan urheilevan miehen näköinen mies, jolla on terveelliset elämän tavat.

Ihmettelen siis sitä, miksi jotkin naiset - osa heistä hyvinkin kauniita - pitävät mun ulkonäöstä kun taas suurin osa naisista eivät tunnu kiinnostuvan musta ollenkaan. Varmaankin ihan normaalia, mutta sitten kaveripiirissäni on yks tyyppi josta lähes kaikki naiset tuntuvat pitävän, eikä se ole hänen pituus, supliikki, eikä mielestäni poikkeava komeuskaan. Tyyppi kyllä osaa valita itselleen kauniita naisia. Ehkä siinä kaverin olemuksessa on sellaista tiettyä pehmeyttä mitä minussa ei ole.

En valita osaani, mutta ihmettelen naisten miesmakua. Näen paljon naisia, joiden ulkonäössä ei ole mielestäni mitään vikaa eikä naisen ulkomuoto ole minulle tutustumisen este, mutta silti näistä naisista vain pieni osa tykästyy minuun.

Tietty universaalilla ulkonäöllä saattaisi tulla valinnan vaikeutta kohdata se loppuelämän kumppani kun tarjontaa on niin paljon.

Osaako kukaan valaista miksi tietyt naiset tykästyvät muhun, kun taas minä voisin tykästyä hyvin moneen naiseen ulkonäön puolesta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:43"]

Mistä päättelet, että suurin osa naisista ei kiinnostu sinun ulkonäöstäsi? Entä jos se onkin joku muu asia, johon se kiinnostus tyssää?

[/quote]

Katse ja elekieli kertoo paljon vaikkeis ole sanottu toisille yhtään mitään. Siitä mä tulkitsen ettei toi nainen ole kiinnostunut, enkä mä rupea itseäni väkisin tarjoamaan kenellekään. Toki feromonien elämästä en tiedä juuri nimeksikään, joten asiassa voidaan epäillä vaikka mun ominaishajua. :D

[/quote]

Ei kannata luottaa siihen omaan tulkintaan. Naiset vaistoavat aika herkästi esimerkiksi epävarmuuden, epätoivoisuuden, itseriittoisuuden ym. juttuja, mitkä eivät liity ulkonäköön mitenkään. Tai sitten se on vain normaalia naisen käytöstä, eivät halua/uskalla tehdä aloitetta -> sinä tulkitset etteivät he ole kiinnostuneita -> et tee aloitetta.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Jos vaikka komea mies kävelee ohitseni yrmeä

ilme naamallaan, ei se oikein herätä minussa kiinnostusta - ehkä lähinnä

turvattomuuden tunnetta. Jos taas samainen

mies pyytää minua myöhemmin treffeille, ja pääsen tutustumaan paremmin häneen, ja näen hänen suhtautuvan minuun myönteisesti, näen hänen olevan

kiinnostunut minusta, näen hänen hymyilevän yms, minussa voi alkaa herätä

ihastumisen tunteita.

Vierailija
22/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla merkkaa sellainen rentous ja kyky jutella aika paljon, itse esim. ihastun ennen kaikkea siihen, jos joltakin mieheltä löytyy kiinnostusta samoihin asioihin kuin itsellä.

Tapasinkin nykyisen mieheni yhteisen harrastuksen parissa, ja meillä on aina paljon juteltavaa. Myös sellainen yleinen hyväsydämisyys on ainakin itselleni tosi tärkeää, jos vaistoan jonkun miehen olevan julma tms. ei tykkää eläimistä (eläinrakkaus merkkaa itselleni paljon), tai jotain sellaista, niin en ole yhtään kiinnostunut.

Itselleni olisi joku tosi kuuma ulkonäkö ihan sama, jos en pystyisi puhumaan kyseisen henkilön kanssa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa, että sellaiseen mieheen on helppo ihastua, joka on ystävällinen mulle ja josta huomaa, että mies arvostaa mua jollain tavalla. Lisäksi miehen ulkonäön oltava ok, ei tarvii olla komea ja missään nimessä ei saa olla ylipainoinen eikä kehonrakentaja. Kyllä sä ap löydät vielä jonkun, jonka kanssa kuulut yhteen, kärsivällisyyttä vaan!

Vierailija
24/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä on jo sanottukin, myös olemus merkkaa.

Joskus ihmettelin kovasti, kun kaikki kaverini hehkuttivat erästä tiettyä poikaa koulusta. Minua hän ei säväyttänyt ollenkaan, vaikka oli (jälkeenpäin ajateltuna) just melko klassisen komea. Myöhemmin sitten tutustuin tähän tyyppiin ja hän oli tosi rento ja hauska, jolloin aloin nähdä hänen komeutensakin.

Sama juttu kävi yhden toisen tyypin kanssa: heti, kun tajusin välillämme olevan paljon yhtäläisyyksiä, samankaltaiset huumorintajut ja niin edespäin, huomasin hänen tosiaan olevan perinteisen komea.

Kolmas tapaus on sellainen, jota suunnilleen koko koulu piti hyvännäköisenä. Musta taas heppu on yhä tänä päivänäkin suorastaan ruma, koska asenne oli ylimielinen ja jotenkin rooli päällä koko ajan.

Pähkinänkuoressa: ainoastaan persoonallisen näköiset tyypit onnistuvat herättämään mun mielenkiinnon ennen minkäänlaista tutustumista.

Vierailija
25/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiinnostus lopahtaa jos huomaan että ulkonäkö merkkaa paljon. Olen vielä nuori ja simpsakka, muttei tätä auvoa ikuisesti kestä. Haluan parisuhteen joka perustuu johonkin lujempaan, jollei sellaista löydy aion olla itsekseni.

Kaikkia naisia ei siis kiinnosta lähteä kenen tahansa mukiinmenevän matkaan.

Vierailija
26/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että mun olemuksesta löytyy hieman samaa "rujoutta" tai myrtsikkyyttä kuin Vinnie Jonesista vaikken nyt samalta näytäkään. :D

http://www.qpicture.com/artist/vinnie-jones/image-vinnie-jones-165600

Naamani peruslukema ei siis ole sellainen pehmeä. Moni mun ikähaarukassa olevista naisista kävelee käsikynkkään just sellaisten metroseksuoloisten miesten kanssa, jossa on samaa lipevyyttä kuin Beckhamissa.

Oma pukeutumistyyli on ja olemus vastaa pikemminkin Vinnie Jonesia.

http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20131001010501/walkingdead/images/9/90/Vinnie-Jones-9.jpeg :D

Vierailija
27/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako analysoida omaa ulkonäköä ihan noin paljoa. Nämä on jotain tähtitiedejuttuja joita me ei ikinä tajuta. Itse olen aika tavallinen, tai oikeastaan en pidä itseäni mistään kohtaa kauniina mutta silti mun miehet on olleet aina sieltä komeammasta päästä, pitkiä, urheilullisia ja kasvot komeat, vientiä heillä on riittänyt. Olen tämän tajunnut ihan vasta hiljattain, että hei, nehän onkin olleet hyvännäköisiä. Niin vähän se ulkonäkö joihinkin naisiin vaikuttaa, että sitä ei edes välttämättä noteeraa, tosin voin puhua lähinnä omasta puolestani. Ehkä se on itsevarmuus, joka on sinänsä ulkomuotoon liittymätön, mutta hyvännäköisillä ihmisillä sitä ehkä esiintyy useammin. Ja ehkä myös toisinpäin, kun en enkeliltä näytä itsekään...

Vierailija
28/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole aika normaalia että ihmiset tykkäävät erilaisista kumppaneista. Ei ole ketään johon kaikki ihastuisivat.

Miehen käytös ja puheet ovat tärkeitä. 

Vierailija
29/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:35"]

Lisäksi suomesta puuttuu täysin deittailu kultuuri jolloin kuvaamasi pinta puoleinen hormonien johdattamassa ihastelu määrää pari markkinat. Kun voi deittailla niin silloin on vapaampaa tutustua niihinkin jotka ei heti säväytä ulkonäöllisesti. Täällä kun käyt yhillä treffeillä niin heti oletetaan että olet sitoutunut... Näin kärjistetysti.

[/quote]Eihän se nyt niin mene että tokalla kerralla ollaan jo vaakatasossa. Täytyy tutustua toiseen, oli ne sitten rehevit tai deittailua.

Vierailija
30/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:43"]

No eikö se ole aika normaalia että ihmiset tykkäävät erilaisista kumppaneista. Ei ole ketään johon kaikki ihastuisivat.

[/quote]myös taloudellinen tilanne että on balansissa, rahankäyttö ylipäätään, omistaako muuta muuta kun huulet ja halut

Vierailija
31/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]

Minulle kyllä riittää yksi hyvä nainen ja painotan naisessa kokonaisuutta. Naisella täytyy olla tietty luonne, ja tämä ei tule ilman tutustumista esille. Kyse on siitä, kuinka henkilön luonteeseen voi tutustua jos naiset ensisijaisesti valkkaa miehet ulkonäön perusteella? Eli kohdallani valinta tapahtuu niin, että joudun "odottamaan" että kohdalleni osuu nainen joka jostain mystisestä syystä pitää minua mukiin menevänä ja jolloin pääsen tutustumaan häneen jolloin selviää onko jutussa tulevaisuutta.

Olisi siis helppoa jos olisi olemassa jokin naisarkkityyppi minulle, joka pitää ulkonäöstäni jotta voisin keskittyä heihin kun ongelma on se että näen paljon naisia jotka ulkonäöllisesti kelpaisivat minulle. Säästyisi siis vaivaa, jos kykenisin pongaamaan nämä harvat naiset muiden naisten seasta.

Kuvaa en viittis tänne laittaa. :p

[/quote]sulla ei selvästi oo naista siks ettet ymmärrä niistä mitään  :D sorry.. lähetään ihan alusta niin tajuat mistä tässä on kyse. 

1. Naisissa ei ole kategorioita. Ajatusleikkinä ihan kiva ajatella että voisi olla sinun tyyppisiäsi naisia mutta valitettavastiollaan kaikki yksilöitä.

2. Naisille sen oikean löytämisessä on kyse rakkaudesta. Eli et voi tehostaa prosessia tai yrittää sitä järjellisesti suorittaa, koska silloin menet pahasti metsään. 

3. Odottamalla et löydä mitään. Jos haluat löytää sinua miellyttävän naisen, ota kontaktia kaikkiin jotka sinua miellyttävät. Todennäköisesti saat osalta pakit mutta ajattele ennemmin niin että kunhan nyt yksi edes tärppäisi. 

4. Kun saat naisen, pidä siitä kiinni. Jos haahuilet vaan ympärilles ja kattelet vähän kaikkia, vaikuttaa että et ole kiinnostunut kenestäkään. Naisista on imartelevaa että näytät että olet aidosti kiinnostunut vain yhdestä ja tavoittelet tätä määrätietoisesti.

5. Tässä maailmassa se homma menee valitettavasti niin että ne jotka tietävät mitä haluavat, ottavat sen. Ja muille jää jämät. Normaaleilla ja etenkin kauniilla naisilla on paljon vientiä. Nainen saa baarissa joka kerta 5-50 lähestymisyritystä jos on kaunis ja hymyileväinen. Valitettavasti jos vaan ootat sivussa niin naisella ei ole mitään intressiä lähestyä sinua. 

6. Jos olet tavallinen suomalainen mies, olet todennäköisesti enemmän aviomies- kuin villi rakastaja -ainesta. Baarissa monet etsivät vain pillua. Se ei välttämättä ole paras ympäristö esitellä rauhallista puoltaan. 

Vierailija
32/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:43"]

[/quote]myös taloudellinen tilanne että on balansissa, rahankäyttö ylipäätään, omistaako muuta muuta kun huulet ja halut

[/quote]myös se että osaa käyttää alkoholia kohtuudella

Vierailija
33/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tuttavuus tuo Vinnie Jones. Mutta jotenkin pantavan näköinen eli kelpaisi myös minulle. Tutun näköinen kyllä, onko näyttelijä?

Vierailija
34/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies vaatii kyllä naiselta muutakin kun että on kaunis ja kaunis hymy.

Vierailija
35/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:05"]

Uusi tuttavuus tuo Vinnie Jones. Mutta jotenkin pantavan näköinen eli kelpaisi myös minulle. Tutun näköinen kyllä, onko näyttelijä?

[/quote]

Ja mä taas en tykännyt yhtään, liian köntti. Mutta voisin kiinnostua jos olisi hauska ja mielipiteet menisi yksiin. Kaikki naiset ei tosiaan syty samanlaisista miehistä, niin se vaan on...

Vierailija
36/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:37"]

Minäkään en pitänyt nuorena klassisen komeista, koska he olivat usein kaikista totisimpia ja persoonattomimpia, ulkonäkökeskeisiä tyyppejä, jotka halusivat kaltaisensa naisen.

[/quote]

Mutta nyt siis pidät?? Missä iässä tykästyit tollasiin miehiin?

Vierailija
37/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Jos kaikki naiset ovat sinulle vähän samaa massaa, sinäkin olet naisille vaan massaa.  

8. Rakkaus on rakastettavaa. Naiset saattavat pehmetä oudoillekin miehille vain siksi että mies on niin umpirakastunut. Se on imartelevaa. Tietää että ainakin joku rakastaa varmasti. Jos et siis ole itse rakastunut naiseen, on turha ihmetellä miksei nainen ole rakastunut sinuun. Näytä kiintymyksen ja rakkauden merkkejä niin saat niitä takaisin. 

9. Ole hauska, vilpitön ja kiltti. Naiset tykkäävät yleensä myös hellistä miehistä. 

Vierailija
38/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:09"]

Fiksu mies vaatii kyllä naiselta muutakin kun että on kaunis ja kaunis hymy.

[/quote]tottakai mutta ensi vaikutelmana se on hyvä alku

Vierailija
39/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toi Vinnie Jones on? Kunnon perus-pikey. :D

Vierailija
40/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä supliikkia, tehoaa paljon paremmin kuin vaikka salilla käynti. Naiset tykkää hauskoista miehistä, se on ainoa lähes yleispätevä neuvo. Älä siis yritä keinotekoisesti heittää koko ajan vitsejä vaan tuo omaa huumorintajuasi esille, oli se sitten sarkasmia, fingerpori-tyyppistä kielihuumoria, kuivaa brittihuumoria... Ole itsevarma. (Introverttikin voi olla hauska ja itsevarma!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi