Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miesmaku

Vierailija
08.03.2014 |

Yritän ymmärtää miksi jotkin naiset pitävät ulkonäöstäni ja suurin osa ei. :D Olen ihan normaaliheppu, ihan urheilevan miehen näköinen mies, jolla on terveelliset elämän tavat.

Ihmettelen siis sitä, miksi jotkin naiset - osa heistä hyvinkin kauniita - pitävät mun ulkonäöstä kun taas suurin osa naisista eivät tunnu kiinnostuvan musta ollenkaan. Varmaankin ihan normaalia, mutta sitten kaveripiirissäni on yks tyyppi josta lähes kaikki naiset tuntuvat pitävän, eikä se ole hänen pituus, supliikki, eikä mielestäni poikkeava komeuskaan. Tyyppi kyllä osaa valita itselleen kauniita naisia. Ehkä siinä kaverin olemuksessa on sellaista tiettyä pehmeyttä mitä minussa ei ole.

En valita osaani, mutta ihmettelen naisten miesmakua. Näen paljon naisia, joiden ulkonäössä ei ole mielestäni mitään vikaa eikä naisen ulkomuoto ole minulle tutustumisen este, mutta silti näistä naisista vain pieni osa tykästyy minuun.

Tietty universaalilla ulkonäöllä saattaisi tulla valinnan vaikeutta kohdata se loppuelämän kumppani kun tarjontaa on niin paljon.

Osaako kukaan valaista miksi tietyt naiset tykästyvät muhun, kun taas minä voisin tykästyä hyvin moneen naiseen ulkonäön puolesta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjauduin tänä päivänä erääseen maailmanlaajuiseen chattipalveluun parin kuvan kera, niin thaimaalaiset naiset fanittaa mua, ja vieläpä yksi meksikolainen ja yksi kaunis ranskalainen nainen. Mielenkiintoista, että naiset ottavat kontaktia. Ois kyllä kiva käydä tekemässä rundia maailmalla. Mä en ole selkeesti kuumaa valuttaa tämän kylän noitien silmissä. Olen syntynyt väärään maahan. :D

Vierailija
2/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ap tarkoita, että olet syntynyt väärään maahan, jos kaikki suomalaiset naiset ei perusta suntyyppisestä ulkonäöstä. Juttusi perusteella löytyy kelpuuttajia täältäkin, mutta jos edustat ulkoisesti sellaista karumpaa miestyyppiä, sinun pitäisi ehkä osoittaa tuttavuutta tehdessäsi lempeämpää käytöstä ettet pelota suomalaisia naisia tiehensä. 

Mikäs sen parempaa (esim. minusta) kuin miehekkään näköinen mies, joka olisi kuitenkin lempeä, kiltti ja uskollinen - vai oletko?

40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikee sanoo, pitäis nähdä kuva tai saada ees paljon tarkemmat kuvailut..:) mut ehkä asetat itselles riman turhan korkeelle? Tai siis että tykkäät ulkonäöltään tosi korkeatasoisista naisista (jos näin voi sanoa), mutta oletkin itse vain keskiverto? Ja nää keskiverto naiset taas lämpenis sulle yleisesti ottaen paremmin. Tai sitten naisilla vaan on turhan korkeet vaatimukset.. Vaikea tosiaan sanoa kun ei tiedä miltä näytät.

Vierailija
4/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen ei tartte olla mikään kiiltokuvapoju, mutta kyllä sen omaa silmää pitää miellyttää! En osaa sanoa tiettyjä piirteitä, kokonaisuus on tärkein. Ja ulkonäköön ja siitä syntyvään vaikutelmaan vaikuttaa kans ihmisen asenne, ryhti, eleet yns.

Eli en oikeastaan kiinnostu miehistä, joiden ulkonäkö ei säväytä mua ollenkaan. Se ei missään nimessä tarkota, että mies ois ruma, vaan että ei vaan iske silmään :D

Vierailija
5/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin raastavan rehellinen av-raati kertoo totuuden. Muuten tää on ihan typerää arvailuleikkiä.

Vierailija
6/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavaa aloituksessa on myös se, että aloittaja ei toivo, että ne hänelle sopivat naiset sekä ulkonäöltään ja luonteeltaan - tykästyisivät häneen vaan hän toivoo ainoastaan että hänellä olisi jono oven takana. Ei siis laatu vaan määrä.

Vierailija
7/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä riittää yksi hyvä nainen ja painotan naisessa kokonaisuutta. Naisella täytyy olla tietty luonne, ja tämä ei tule ilman tutustumista esille. Kyse on siitä, kuinka henkilön luonteeseen voi tutustua jos naiset ensisijaisesti valkkaa miehet ulkonäön perusteella? Eli kohdallani valinta tapahtuu niin, että joudun "odottamaan" että kohdalleni osuu nainen joka jostain mystisestä syystä pitää minua mukiin menevänä ja jolloin pääsen tutustumaan häneen jolloin selviää onko jutussa tulevaisuutta.

Olisi siis helppoa jos olisi olemassa jokin naisarkkityyppi minulle, joka pitää ulkonäöstäni jotta voisin keskittyä heihin kun ongelma on se että näen paljon naisia jotka ulkonäöllisesti kelpaisivat minulle. Säästyisi siis vaivaa, jos kykenisin pongaamaan nämä harvat naiset muiden naisten seasta.

Kuvaa en viittis tänne laittaa. :p

Vierailija
8/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että suurin osa naisista ei kiinnostu sinun ulkonäöstäsi? Entä jos se onkin joku muu asia, johon se kiinnostus tyssää?

Vierailija
9/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on vain siitä että miehet ovat ihastumisiensa suhteen paljon suvaitsevaisempia.

Jos naisella on iso pyllly tai isot tissit, niin aika moni mies pitää jompaa kumpaa näistä aika viehättävänä piirteenä naiessa. Kunka moni nainen hakee isopyllyistä tai isorintaista miestä viehättävänä? Naisilla kiinnostukesenkohteet ovat suppeampia kuin miehillä.

Vierailija
10/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai naiset ensisijaisesti valkkaa miehet ulkonäön perusteella. Siis oletuksella, että ei tunneta entuudestaan, esimerkiksi baarissa. Koska jostain sen kiinnostuksen on lähdettävä, ja sitä luonnetta ei tosiaan päälle päin nää. Toki luonne sitten loppupeleissä merkkaa eniten, ainakin suurimmalle osalle. Mutta jos et kerta itse valitse naisia ensisijaisesti ulkonäön perusteella, niin sitten kuule vain nainen naiselta jututtamaan jokaista vastaantulijaa, eiköhän joku sunkin ulkonäöstäs kiinnostu.

Vierailija
11/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:51"]

Kysehän on vain siitä että miehet ovat ihastumisiensa suhteen paljon suvaitsevaisempia.

Jos naisella on iso pyllly tai isot tissit, niin aika moni mies pitää jompaa kumpaa näistä aika viehättävänä piirteenä naiessa. Kunka moni nainen hakee isopyllyistä tai isorintaista miestä viehättävänä? Naisilla kiinnostukesenkohteet ovat suppeampia kuin miehillä.

[/quote]

Pitäisköhän sun mennä nukkumaan? :D Mun verkkokalvoille syöpyi kuva isorintaisesta ja -pyllyisestä miehestä...

Vierailija
12/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:43"]

Mistä päättelet, että suurin osa naisista ei kiinnostu sinun ulkonäöstäsi? Entä jos se onkin joku muu asia, johon se kiinnostus tyssää?

[/quote]

Katse ja elekieli kertoo paljon vaikkeis ole sanottu toisille yhtään mitään. Siitä mä tulkitsen ettei toi nainen ole kiinnostunut, enkä mä rupea itseäni väkisin tarjoamaan kenellekään. Toki feromonien elämästä en tiedä juuri nimeksikään, joten asiassa voidaan epäillä vaikka mun ominaishajua. :D

Vierailija
13/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on silleen aika mutkikkaita juttuja. Jos mietitään esimerkiksi Jone Nikulaa, niin kuinka monen naisen unelma se on ulkonäöllisesti? Joidenkin mielestä se voi olla komea, monien mielestä ehkä ei. Rockhenkisiin naisiin varmasti kyllä iskee. Mutta jos Jone joitain naisia hurmaa, niin varmasti eniten sillä röyhkeällä itsevarmuudellaan, ja sillä että on kuuluisa yms..

Vierailija
14/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:43"]

[/quote]

Katse ja elekieli kertoo paljon vaikkeis ole sanottu toisille yhtään mitään. Siitä mä tulkitsen ettei toi nainen ole kiinnostunut, enkä mä rupea itseäni väkisin tarjoamaan kenellekään. Toki feromonien elämästä en tiedä juuri nimeksikään, joten asiassa voidaan epäillä vaikka mun ominaishajua. :D

[/quote]

Ei kannata luottaa siihen omaan tulkintaan. Naiset vaistoavat aika herkästi esimerkiksi epävarmuuden, epätoivoisuuden, itseriittoisuuden ym. juttuja, mitkä eivät liity ulkonäköön mitenkään. Tai sitten se on vain normaalia naisen käytöstä, eivät halua/uskalla tehdä aloitetta -> sinä tulkitset etteivät he ole kiinnostuneita -> et tee aloitetta.

Vierailija
15/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]Minulle kyllä riittää yksi hyvä nainen ja painotan naisessa kokonaisuutta. Naisella täytyy olla tietty luonne, ja tämä ei tule ilman tutustumista esille. Kyse on siitä, kuinka henkilön luonteeseen voi tutustua jos naiset ensisijaisesti valkkaa miehet ulkonäön perusteella? Eli kohdallani valinta tapahtuu niin, että joudun "odottamaan" että kohdalleni osuu nainen joka jostain mystisestä syystä pitää minua mukiin menevänä ja jolloin pääsen tutustumaan häneen jolloin selviää onko jutussa tulevaisuutta.

Olisi siis helppoa jos olisi olemassa jokin naisarkkityyppi minulle, joka pitää ulkonäöstäni jotta voisin keskittyä heihin kun ongelma on se että näen paljon naisia jotka ulkonäöllisesti kelpaisivat minulle. Säästyisi siis vaivaa, jos kykenisin pongaamaan nämä harvat naiset muiden naisten seasta.

[/quote]

No voi voi tervetuloa naisten maailmaan miehet teette samaa naisille ja vielä brutaalimmalla tavalla. BUhuu ja nyyh ja vitun kyynel.

Vierailija
16/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ei ole tarkoitus yleistää, mutta kerron nyt syyn miks itse jättäisin todennäköisesti huomioimatta ap:n: ehkä näytät liian tavallisen komealta? Itse huomasin sinkkuna aina katselevani niitä vähän persoonallisemman näköisiä miehiä. Vaikka vierekkäin olisi ollut ns. komea mies ja sitten joku mies jolla olisi joku hauska kasvonpiirre, niin tämä jälkimmäinen olisi mielestäni kiinnostavampi, jos arvioidaan pelkän ulkonäön perusteella. Enkä ole kuitenkaan mikään ruma nainen, jonka pitäisi valita rumempia miehiä, vaan sama pätee myös julkkismiehiin, joita mun ei tarvitse omalla tasollani tavoitella (:D)

En ole koskaan pitänyt esim Ryan Goslingista, Matthew McConaugheysta tai Orlando Bloomista. He ovat toki komeita, mutta eivät kauhean persoonallisen näköisiä. Sen sijaan esimerkiksi teräväpiirteinen ja jopa luihun näköinen Vincent Cassel (15 vuotta nuorempana tosin kuin nykyään) olisi saanut sukat pyörimään jaloissa: http://img.spokeo.com/public/900-600/vincent_cassel_2000_05_13.jpg

Ja tottakai olemus vaikuttaa tosi paljon, sehän paljastaa ulkonäön lisäksi ehkä myös jotain luonteesta. Kiinnitin huomiota tiettyyn rentouteen. En käynyt koskaan puhumassa vakavamielisten oloisille tai liian asiallisille tyypeille. Enkä kyllä myöskään kellekään, joka selkeästi veti roolia. Nykyinen mies, jonka suhteen minä tein aloitteen, oli sivusta seurattuna oli hauskan oloinen, muttei tehnyt itsestään numeroa vaan käyttäytyi luontevasti. Ja on persoonallisen komea :)

Vierailija
17/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 01:32"]Minulle kyllä riittää yksi hyvä nainen ja painotan naisessa kokonaisuutta. Naisella täytyy olla tietty luonne, ja tämä ei tule ilman tutustumista esille. Kyse on siitä, kuinka henkilön luonteeseen voi tutustua jos naiset ensisijaisesti valkkaa miehet ulkonäön perusteella? Eli kohdallani valinta tapahtuu niin, että joudun "odottamaan" että kohdalleni osuu nainen joka jostain mystisestä syystä pitää minua mukiin menevänä ja jolloin pääsen tutustumaan häneen jolloin selviää onko jutussa tulevaisuutta.

[/quote]

No voi voi tervetuloa naisten maailmaan miehet teette samaa naisille ja vielä brutaalimmalla tavalla. BUhuu ja nyyh ja vitun kyynel.

[/quote]

Pitäisiköhän sinun käsitellä tuota katkeruuttasi esimerkiksi psykologin vastaanotolla? Kuulostaa huolestuttavalta.

Vierailija
18/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suomesta puuttuu täysin deittailu kultuuri jolloin kuvaamasi pinta puoleinen hormonien johdattamassa ihastelu määrää pari markkinat. Kun voi deittailla niin silloin on vapaampaa tutustua niihinkin jotka ei heti säväytä ulkonäöllisesti. Täällä kun käyt yhillä treffeillä niin heti oletetaan että olet sitoutunut... Näin kärjistetysti.

Vierailija
19/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pitänyt nuorena klassisen komeista, koska he olivat usein kaikista totisimpia ja persoonattomimpia, ulkonäkökeskeisiä tyyppejä, jotka halusivat kaltaisensa naisen.

Vierailija
20/41 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:30"]

[/quote]

[/quote]

Pitäisiköhän sinun käsitellä tuota katkeruuttasi esimerkiksi psykologin vastaanotolla? Kuulostaa huolestuttavalta.

[/quote]

Pitäisiköhän sun löysätä pipoa? Teet aika hätäisiä diagnooseja parin lauseen perusteella. Haloo, tämä on pelkkä vapaamuotoinen keskustelupalsta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi