Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+30v. miehet, oletteko tekin yh-magneetteja nettideiteissä?

Vierailija
12.11.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (368)

Vierailija
41/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siellä kukaan muu juuri ole kiinnostunut kuin yh tai ulkomaalaistaustainen. Itsellä ei kuulemma suurempia puutteita, minkä vuoksi joku ei voisi kiinnostua - pitkä, tumma, hyvännäköinen mies, koulutus, harrastukset, urheilullisuus ja profiilit, mut kun ei niin ei... Ihmettelen, mites ne vähemmän tasokkaat miehet, mitä heille jää jäljelle. Jos nyt jostain tasoista puhutaan, vaikken sinänsä tykkää kyseisestä tasoteoriasta. Samoista yh:ista ja puumista siellä taistellaan kuitenkin ;). Ja kohta joku nainen tulee selittämään, että no... se on se teidän taso.

Onko myös niin, että tupakoivat weeteet kiinnostuvat? Itselläni tuntuu olevan niin. 😬

M31

Se kertoo sun huonosta tasosta, jos vaan huonot ja epäsopivat kiinnostuvat.

Sieltähän se tuli. Näytä mulle mies, joka menestyy Tinderissä tms. yhtä hyvin tai huonosti kuin normielämässä, niin mä käyn hakemassa sulle takapihalta yksisarvisen. Noissa jokaisessa palvelussa miehiä on paljon enemmän kuin naisia, joka aiheuttaa kyseisen. Lisäksi osa naisista varattuja. Ja sitten on miehiä, jotka hyppivät epäkiinnostavien naisten sängyissä, kun eivät muutakaan löydä. No poikkeuksiakin on, mutta jos naisella on vähänkään järkevä profiili ja vielä ulkonäköä, voi järkätä vaikka joka päivälle treffit kolmen eri miehen kanssa. Että näin. Miehenä tuo ei "ihan" onnistu yhtä helposti. 

Vierailija
42/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äidit joilla on kaksi lasta tai enemmän saavat vaan sen panon ei sen enempää. Poikkeuksen muodostaa jos lapset ovat lähdössä kotoa.

"saavat"... Oliskohan lapset kuitenkin haluttuja ja enempää lapsia tai mieslapsia ei moni tahdo "saada". Ei, tietenkin yh etsii täsmälleen samaa mitä vielä lapseton nainen etsii. Paitsi että jos niin olisi, silloin olisi helpointa ottaa lapsen isä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen. Mutta yh-status on minulle yhdentekevää. En aio kenenkään isäksi koska heillä jo on isä. Ja jos on "seminoloogi-buugi-buugi", niin ei kelpaa minulle. Kyseessä on aina itsekäs ihminen, joka fantasioi jonkinlaisen bi-kulttuurin kanssa ja lisääntymisen ikävuodet alkaa tulla täyteen. Tätä jopa verorahoista tuetaan. En tuomitse vaan kannustan lisääntymiseen. Itselleni ei siis tälläinen sovi mutta toivottavasti mahdollisimman moni lisääntyy elämänsä aikana Suomessa.

Vierailija
44/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siellä kukaan muu juuri ole kiinnostunut kuin yh tai ulkomaalaistaustainen. Itsellä ei kuulemma suurempia puutteita, minkä vuoksi joku ei voisi kiinnostua - pitkä, tumma, hyvännäköinen mies, koulutus, harrastukset, urheilullisuus ja profiilit, mut kun ei niin ei... Ihmettelen, mites ne vähemmän tasokkaat miehet, mitä heille jää jäljelle. Jos nyt jostain tasoista puhutaan, vaikken sinänsä tykkää kyseisestä tasoteoriasta. Samoista yh:ista ja puumista siellä taistellaan kuitenkin ;). Ja kohta joku nainen tulee selittämään, että no... se on se teidän taso.

Onko myös niin, että tupakoivat weeteet kiinnostuvat? Itselläni tuntuu olevan niin. 😬

M31

Sieltähän se tuli. Näytä mulle mies, joka menestyy Tinderissä tms. yhtä hyvin tai huonosti kuin normielämässä, niin mä käyn hakemassa sulle takapihalta yksisarvisen. Noissa jokaisessa palvelussa miehiä on paljon enemmän kuin naisia, joka aiheuttaa kyseisen. Lisäksi osa naisista varattuja. Ja sitten on miehiä, jotka hyppivät epäkiinnostavien naisten sängyissä, kun eivät muutakaan löydä. No poikkeuksiakin on, mutta jos naisella on vähänkään järkevä profiili ja vielä ulkonäköä, voi järkätä vaikka joka päivälle treffit kolmen eri miehen kanssa. Että näin. Miehenä tuo ei "ihan" onnistu yhtä helposti. 

Tämä! En olisi itse osannut asiaa paremmin ilmaista.

M31

Vierailija
45/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pitäisi olla kohta mistä valitset näytä profiilit joilla ei lapsia 👍

Joilla lapsia niin pariutukoot keskenään.

Vierailija
46/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

Kiitos! Kiva, et onnistuin.

Vierailija
47/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

No niin, voitkin laittaa sun Tinder-profiiliin meriitiksesi, että olet onnistunut kirjoittamaan hyvän viestin Vauva-palstalle. Menestys on taattu.

Vierailija
48/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli yh ' naiset pariutuisivat keskenään. Yh- nainen tarkoittaa sitä että isä on lähtenyt kälpoimään ja jättänyt lapsensa ja vaimonsa pulaan

Minusta Tinderisdä pitäisi olla oma kategoria boille miehille- minä ja suurin osa naisista emme koske lapsensa ja vaimonsa hylönneisiin miehiin edes 5 metrin seipäällä

Vierailija
49/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan täällä avauduttiin, ettei tinderissä pääse mies valitsemaan edes sukupuolen perusteella. Sitä pannaan mitä on tarjolla. Nytkö sinne voitaisiin kuitenkin lisätä "ei-yh-nappi"? Kun muuten ei miehet osaa olla sekaantumatta yksinhuoltajiin. On kyllä isot ongelmat isoilla miehillä. Mielenkiinnosta, etsiikö miehet tinderistä naisia vain tositarkoituksella?

Vierailija
50/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tuollaista ongelma. En ole koskaan edes mätsännyt yhdenkään vanhemman kanssa.

Deittailen kyllä enimmäkseen parikymppisiä naisia. Se varmasti vaikuttaa.

Joka tapauksessa naiset ovat aika hyviä mainitsemaan lapsista biossa, ja sitten vain svaippaan vasemmalle ja siirryn eteenpäin. Kätevää.

Vierailija
51/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa palveluissa voi onneksi lisätä tietoja itsestään kirjoittamatta niitä esittelytekstiin, kuten sen, onko lapsia vai ei. Onneksi useimmat naiset täyttävät sen tiedon profiiliinsa.

M31

Vierailija
52/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyväksyn yyhoot. Ovat usein kiihkeästi seksin tarpeessa. Moni yh huomaa tarvi ansa paljon seksiä unohtaakseen rakkaansa. Itselle vaikea löytää kuitenkaan vakavasti otettava yh kun tindaan vaan alle kolmivitosia ja vakavammin käy vaan yyhoot joilla lapsi jo pitkällä Teini-iässä.

Minusta yyhoot saa seurustella mutta ei kannattaisi sotkea lapsia asiaan kun he ovat pieniä, varmasti tulee lapselle kiintymys- ja luottamus ongelmia kun isot vaihtuu ja äidin miehet.

M45 tinderissä enimmäkseen seksin vuoksi

Itse myös Tinderissä pääosin seksin vuoksi, mutta välttelen yh:tä. Eivät oikein ehdi treffailla ja lapset tulisi heti mukaan kuvioon. Seksisuhde onnistuu paremmin, jos naisella lapset 50/50. M43 (eronnut, lapsia on)

Vierailija
53/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yh ' naiset pariutuisivat keskenään. Yh- nainen tarkoittaa sitä että isä on lähtenyt kälpoimään ja jättänyt lapsensa ja vaimonsa pulaan

Minusta Tinderisdä pitäisi olla oma kategoria boille miehille- minä ja suurin osa naisista emme koske lapsensa ja vaimonsa hylönneisiin miehiin edes 5 metrin seipäällä

Yleistys. Yh ei aina tarkoita sitä. Varmaan usein kyllä, mutta on näitäkin jotka ovat yh naisia omaa syytään. Ja paljon niitä jotka ovat yh:ia parisuhteessa molempien tekemien virheiden vuoksi. Lisäksi vielä lesket.

Vierailija
54/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pitää olla ilman vakikumppania päälle kolmikymppisenä? 30+ mies on ihan yhtä vanha kuin 30+ nainen. Tokihan silloin omasta ikäluokasta suurin osa on varattuja ja ne vapautuvatkin ovat monesti erovanhempia. Harva on niin vetävä, että nuoremmat huolii. Huonosti suunniteltu elämä vai miten se nyt menikään.

Vierailija
55/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pitää olla ilman vakikumppania päälle kolmikymppisenä? 30+ mies on ihan yhtä vanha kuin 30+ nainen. Tokihan silloin omasta ikäluokasta suurin osa on varattuja ja ne vapautuvatkin ovat monesti erovanhempia. Harva on niin vetävä, että nuoremmat huolii. Huonosti suunniteltu elämä vai miten se nyt menikään.

Tässä on totuutta. Kyllä se parasta ennen päivä on mennyt jo kolmikymppisenä ja parhaat puolisot menneet. Ihmetyttää, kun moni 38-42-vuotias nainen etsii Tinderissä suhdetta, jossa saada lapsia. 10-15 vuotta myöhässä herätty asiaan. Ja miehet samoin, vaikka kello käy vähän hitaammin.

Vierailija
56/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tuollaista ongelma. En ole koskaan edes mätsännyt yhdenkään vanhemman kanssa.

Deittailen kyllä enimmäkseen parikymppisiä naisia. Se varmasti vaikuttaa.

Joka tapauksessa naiset ovat aika hyviä mainitsemaan lapsista biossa, ja sitten vain svaippaan vasemmalle ja siirryn eteenpäin. Kätevää.

Mikä on salaisuutesi? Ulkonäkö, raha vai status?

M31

Vierailija
57/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

M31

No niin, voitkin laittaa sun Tinder-profiiliin meriitiksesi, että olet onnistunut kirjoittamaan hyvän viestin Vauva-palstalle. Menestys on taattu.

Tuolloin menestys varmasti taattu, mutta sitä odotellessa käyn ekana ruokkimassa tuon takapihalla asustelevan yksisarvisen ;)

Vierailija
58/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-magneettina oleminen olisi merkittävä edistysaskel nykyiseen tilanteeseen nähden.

Mieluummin neitsyt kuin aisankannattaja.

Vierailija
59/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen yh-magneetti sekä avioisämagneetti. Olen jopa 47, mutta se ei näytä haittaavan heitä. Miten niistä pääsee eroon?

Noidu ne.

Vierailija
60/368 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on totuutta. Kyllä se parasta ennen päivä on mennyt jo kolmikymppisenä ja parhaat puolisot menneet. Ihmetyttää, kun moni 38-42-vuotias nainen etsii Tinderissä suhdetta, jossa saada lapsia. 10-15 vuotta myöhässä herätty asiaan. Ja miehet samoin, vaikka kello käy vähän hitaammin.

No onhan se näinkin, mutta hyvä ilmoittaa, jos nainen haluaa lapsia vielä. Toivottavasti heitä onnistaa vielä. Ovat varmasti heränneet jo aikaisemmin, mutta vikat vuodet käsillä. Ei se niin helppoa ole löytää sopivaa miestä ja vielä hyvää isää lapsille. Eräällä ystävällä kävi näin. Vajaa 40 vuotiaana yritti löytää jonkun tai sopivan, mutta ei vaan. Toki jo aikaisemminkin seurusteli, mutta etenkin 35+ ikävuoden jälkeen. Ei löytynyt ei, vaikka seurusteli ja yritti muutaman miehen kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta.