Mua harmittaa, kun en saanut tyttöä
Minulla on yksi poika ja olen siitä todella kiitollinen, mutta aika usein kalvaa se, että olisin halunnut toisen lapsen ja sen tytön tyllerön. Tänä vuonna täytän 40 joten kyllä tämä lapsi jää minun ainokaiseksi.
Raskaus oli viimeksi hankala ja annettiin ymmärtää, että olisi hankalaa tulla raskaaksi uudestaan. 4 vuotta olemme yrittäneet joten olen melko varma, että meillä on jatkossakin vaan yksi lapsi. Kiitollinen olen, että hän on terve poika.
Kommentit (5)
Minulla on kaksi poikaa ja niin nörttejä, etten taida miniääkään saada. Mutta - meidän (lue=miehen, minun sisaruksillani ei ole lapsia) suvussa tytöt ovat olleet paljon hankalampia kuin pojat, mm. alkosekoilua yms. enemmän tytöillä. Pojat, joita vähän, ovat olleet opiskeluorientoituneita ja kilttejä kaikki. Ei enää ole tytöttömyys harmittanut kun noita suvun tyttöjä seuraa. En kumpaakaan poikaa vaihtaisi tyttöön, vaan tuntuu että olisiko pitänyt yrittää vielä yhtä, jos tytön olisi saanut. Nyt tuntuu, että jos olisi yrittänyt, niin poika olisi ollut parempi.
Samaa mieltä kuin kakkonen, ehkä sinusta jonakin päivänä tulee pienen tyttösen isoäiti tai saat ihanasta miniästä kuin oman tyttären. Ja hienoa että osaat olla kiitollinen pojastasi. Minulla on kaksi tytärtä ja yksi poika ja kaikki ovat yhtä tärkeitä ja rakkaita mutta juuri pojan kanssa olemme eniten samalla aaltopituudella ja jaamme samanlaisen huumorintajun.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:16"]
Minulla on kaksi poikaa ja niin nörttejä, etten taida miniääkään saada. Mutta - meidän (lue=miehen, minun sisaruksillani ei ole lapsia) suvussa tytöt ovat olleet paljon hankalampia kuin pojat, mm. alkosekoilua yms. enemmän tytöillä. Pojat, joita vähän, ovat olleet opiskeluorientoituneita ja kilttejä kaikki. Ei enää ole tytöttömyys harmittanut kun noita suvun tyttöjä seuraa. En kumpaakaan poikaa vaihtaisi tyttöön, vaan tuntuu että olisiko pitänyt yrittää vielä yhtä, jos tytön olisi saanut. Nyt tuntuu, että jos olisi yrittänyt, niin poika olisi ollut parempi.
[/quote]
Kuules ei sitä tiedä, itsekin tällasen "nörtin" nappasin ja nyt hän on komia lääkäri! :-) Tylleröiset tulee sitten ehkä niille pojille? Ymmärrän kyllä sen kaipuu tunteen, että olisi mukava saada juuri tiettyä sukupuolta oleva lapsi, mutta näihin ei oikeen voi vaikuttaa. terv. 2
Mun äiti harmitteli aikoinaan vähän samaa, kun sai kolme tyttöä, vaikka olisi halunnut myös pojan. No hän sai nyt kaikilta meiltä kolmelta tyttäreltään lapsenlapseksi ihan meidän näköiset pojat :)
No sitten kun poika aikuistuu, niin ehkä saat mummon tytöntylleröisen :) Tai ehkä miniästä tulee vähän kuin "tytär, jota et koskaan saanut" Ikinä ei elämästä tiedä mitä tuo tulleessa. Hyvä että osaat arvotaa kuitenkin sitä mitä sinulla nyt on!. Kaikkea hyvää! :)