Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siisti koti on neurootikon koti!

Vierailija
07.03.2014 |

Luova kaaos kunniaan!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörönlörön!

Vierailija
2/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina inhonnut naisia juuri siksi että heillä on usein pakonomainen tarve paitsi pitää yllä "järjestystä" myös tarve kytätä että toisetkin pitävät. Sitten helvetti menin ottamaan miehen joka on samanlainen akka. Ero kyllä häämöttää kohta edessä!

- Suurpiirteinen tosinainen (millainen toistenkin pitäisi olla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siistiä ehkä kerran 2 kuukaudessa, ei ihan tervettä tämäkään

Vierailija
4/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:00"]

meillä on siistiä ehkä kerran 2 kuukaudessa, ei ihan tervettä tämäkään

[/quote]

Ai miksen muka olisi?

Vierailija
5/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en astu sellaisiin likaisiin kämppiin, itse siivoan usein , asunto on täydellisen puhdas, ei ihme et porukka viihtyy meillä , eikä meinaa lähteä kotiin

Vierailija
6/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:03"]

Mä en astu sellaisiin likaisiin kämppiin, itse siivoan usein , asunto on täydellisen puhdas, ei ihme et porukka viihtyy meillä , eikä meinaa lähteä kotiin

[/quote]

NO en kyllä haluaiskaan sua meille arvostelemaan! Sitä paitsi meillä on siistiä kun tuo natsi ukko siivoaa. Mutta minä taas en viihdy tällaisessa talossa. Aina kun se on poissa, levitän kaikki tavarat pitkin lattioita :D

Vierailija
7/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steriilillä ja siistillä on vissi ero. Kumpaa tarkoitat?

Vierailija
8/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:06"]

Steriilillä ja siistillä on vissi ero. Kumpaa tarkoitat?

[/quote]

Kunpaakin. No ok jos lattiaan tarttuu sukat niin se on aika inhaa, mutta pöpökammo on pelottavaa, mutta niin on liika siisteyskin. Aina pitää olla vähän lojuvaa tavaraa, että olisi kodikasta.

Vierailija
9/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:03"]

[/quote]

NO en kyllä haluaiskaan sua meille arvostelemaan! Sitä paitsi meillä on siistiä kun tuo natsi ukko siivoaa. Mutta minä taas en viihdy tällaisessa talossa. Aina kun se on poissa, levitän kaikki tavarat pitkin lattioita :D

[/quote]no mä en haluaisi kyl sua meille!

Vierailija
10/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein aina siistiä, mutta sotkua eli epäjärjestystä riittää.

Siisteys liittyy mielestäni puhtauteen...

Vierailija
11/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.

T. Idiootti

Vierailija
12/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks kaveri pyysi niille värjää hänen tukkaansa , mentiin kylppäriin niin lattia oli täynnä karvoja mitä ne oli kymmatki poikaystävänsä kanssa sheivannut varmaan 5 vuotta , eikä kertaakaan siivonut jälkeensä, sukat jäi siihen heti kiinni( hajukin oli senmukainen ) oksennus ei ollut kaukana , heitin sukat heti roskikseen , en kyl olis koskaan hänestä uskonut . Et mielummin olen neurootikko kuin menen enään toista kertaa sinne.

Vierailija
13/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti 12, you made my day

Vierailija
14/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotoisassa kodissa on aina vähän nurkat hyrskyn myrskyn ja ehkä vähän villakoiriakin lemmikkinä. Ne on niitä elämän jälkiä. Huonekalunäyttelyt kuuluvat kauppaa.

Vierailija
15/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit esiin, tulee viihdyttävä iltakeskustelu! ;) ULIULIULIIIIIIIIIII ULINAA KOT KOT KOT KOT KOT KOT KUKKOKIEKUUUUUUUU

Vierailija
16/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään ongelmaa laittaa käyttämääni tavaraa takaisin paikoilleen, kuin että etsisin sille vähiltä pöydiltä paikan, jossa se ei olisi esim ruuanlaiton, maalaamisen, piirtämisen, askartelun tai muun vastaavan randomtoiminnan tiellä. Pieni kämppä ja vain tarpeelliset tavarat.

Anna rahaa niin ostan roinaa ja ripottelen, niin voit tulla sitten kylään :D

Vierailija
17/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina siistiä, varmasti olen myös monessa asiassa neuroottinen. Minua inhottaa katsella pölyjä nurkissa ja romuja pitkin poikin, tulee ahdistava olo. Järkkyä huomata miten likaista ja sotkuista on monella ihmisellä vaikka menee sinne ihan kutsuttuna käymään eikä edes yllättäen. Örks. Mikään tiukkapipo en silti miellä olevani, lapset saavat touhuta ihan vapaasti ja niillä on kunnon liuta eläimiäkin..ei haittaa minua, saan kyllä pidettyä paikat kunnossa.

Vierailija
18/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siistiä aina kun se vain on mahdollista, eli aina kun vain ehdin siivota, vaikka pieniä lapsia ja pitkäkarvaisia koiria. Vihaan likaista ja epäsiistiä kotia. Muiden siisteys ei kylläkään kiinnosta tippaakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme