Nainen, onko yhdyntä sinulle kuinka tärkeä osa seksiä?
Onko yhdyntä sinulle merkittävä osa hyvää seksielämää?
Kommentit (57)
Haluan yhdynnän kestävän yli 30min.
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnästä, enkä todennäköisesti tule saamaankaan. Tykkään kyllä naimisesta, sanoisin kiihottavaksi kyllä. Ihan yhdelläkin sormella g-pisteen hieronta tuntuu enemmän, kuin penis sisälläni. Penis ei vaan osu kovin hyvin herkkiin kohtiin.
Toinen juttu on se, ettå minun pitäisi olla tosi kiihottunut ja turvoksissa, että tuntuisi enemmän. Harvoin sellaista yhdyntää on meillä. Ei se silloinkaan orgastista ole. Kun sanotaan, että yhdynnässä orgasmin saavat naiset saavat kiihotusta klitoriksen sisäisiin osiin, niin olen 100% varma, että niihin ei mulla osu penis ainakaan. Ei ole anatomiani sellainen, että olisi mahdollista.
Kyllä klitta vaan tuntuu pienestäkin hipaisusta niin niin ihanalle. Klitasta saan orkuk nopeasti. Ei osu myöskään miehen häpyluu nussiessa klitorikseen, ei voi grindatakaan yhdynnässä, siis ei ole siitä hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnästä, enkä todennäköisesti tule saamaankaan. Tykkään kyllä naimisesta, sanoisin kiihottavaksi kyllä. Ihan yhdelläkin sormella g-pisteen hieronta tuntuu enemmän, kuin penis sisälläni. Penis ei vaan osu kovin hyvin herkkiin kohtiin.
Toinen juttu on se, ettå minun pitäisi olla tosi kiihottunut ja turvoksissa, että tuntuisi enemmän. Harvoin sellaista yhdyntää on meillä. Ei se silloinkaan orgastista ole. Kun sanotaan, että yhdynnässä orgasmin saavat naiset saavat kiihotusta klitoriksen sisäisiin osiin, niin olen 100% varma, että niihin ei mulla osu penis ainakaan. Ei ole anatomiani sellainen, että olisi mahdollista.
Kyllä klitta vaan tuntuu pienestäkin hipaisusta niin niin ihanalle. Klitasta saan orkuk nopeasti. Ei osu myöskään miehen häpyluu nussiessa klitorikseen, ei voi grindatakaan yhdynnässä, siis ei ole siitä hyötyä.
Samaa mieltä. En usko mihinkään klitoriksen sisäosiin. Jo mummo sanoi, ettei penis tunnu miltään pimpsassa. Vai oliko tämäkin taas poistamisen arvoinen juttu sanoa. n. 20- 25 % saa vain pelkällä yhdyntä liikkeillä. Sääli sinänsä,mutta totta.
Käyttäjä36479 kirjoitti:
T. mies
Vastasin 5 min, 5-10min on hyvä meillä ainakin. Siinä yleensä vaihdetaan asentoa välissä joko kokonaan tai vähän. Yli 10 min yhdyntää ei oikein paikat kestä, alkaa "kolottaa" :DD heeheheehohhoh... Pitää kyllä päästä tunnelmaan ennen yhdyntää, jotta nautin siitä, harvoin siis pikaisesti tai silloin en ainakaan saa yhdynnässä. Yleensä saan kun osan ajasta sormilla stimuloi myös klittaa. Ei aina sitäkään. Ja joskus mennään ihan ilmankin, jos miehestä tulisi vaikka impo niin selvittäisiin mutta leluja pitäisi voida käyttää ja minua ohjeistaa hyvin.
Käyttäjä36479 kirjoitti:
haluan yhtyä sinuun nainrn jos olet...meillä vain pikapanoja prkl 15v oltu yhdes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En usko mihinkään klitoriksen sisäosiin. Jo mummo sanoi, ettei penis tunnu miltään pimpsassa. Vai oliko tämäkin taas poistamisen arvoinen juttu sanoa. n. 20- 25 % saa vain pelkällä yhdyntä liikkeillä. Sääli sinänsä,mutta totta.
10..15% lue oikeampi lukema siis joka kerta saa
Vastasin 5 min. Nautin etenkin siitä odotuksesta kun mies ennen sisään työntymistään ensin valmistelee minut valuvaksi ja vastaan ottavaiseksi hyväilen ja hieroen. Sen jälkeen itse aktiin riittää mainiosti tuo 5 min. sillä olen jo siinä vaiheessa niin valmis, että jos nainti jatkuu pidempään niin aivan kuin tuolla aiemmin jo eräällä toisellakin naisella paikani eivät vaan kestäisi.
Ei niinkään pitkä jyystäminen, kuin ne miehen antamat hyväilyt, sekä se hänen sisään tunkeutumisen odotus jolloin esileikin aikana oma valtava kiihko koko ajan kasvaa saada mieheni työntämään ihana kalunsa sisään takaavat parhaan nautinnon ainakin minulle.
Jos ei sitä tee, niin väistämättä tuntuu että jotain on jäänyt välistä.
Tarvin kovaa isoa munaa ja saan orgasmeja kun mieheni nai minua. Ei tarvi tytöt enää räpeltää klittaa kun on riittävän kookas ja hyvä rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Tarvin kovaa isoa munaa ja saan orgasmeja kun mieheni nai minua. Ei tarvi tytöt enää räpeltää klittaa kun on riittävän kookas ja hyvä rakastaja.
No nyt oli huono vitsi tai turhake provoyritys. Hölmö mies, kuka nainen omasta klitastaan noin epäkunnioittavasti sanoisi. Etkö ymmärrä. Klitta on se sama anatominen elin kuin penis. Vaikka ois penetraatiokeskeinen nainen, niin klitta on silti mielettömän nautinnon lähde. Sehän se on sen g-pistenautinnonkin takana ja vaikuttaa kaikkeen nautintoon. Sitä vartenhan se on! Se klittahan on ihan samalla paikallakin, kuin penis. Sanoisitko miehelle, et mitäs räpellät kulliasi. Eikö parempaa nautintoa saa... no keksi itse loppu tuohon lauseeseen. Absurdi lause.
Juu palstalla muutoinkin kokoajan puhuttu juuri tuohon tyyliin, ´"Klitoriksen hinkkaamista tai just räpeltämistä" MIksi? Eihän miehen elimestäkään noin vähättelevästi puhuta.
Eikö nyt jo voida uskoa, että se on naisen nautinnon lähde!
Huonoja uutisia minulle ja minuuttimunalleni :( eikös joku strap onilla paneminen olisi sama asia kuin yhdyntä? Miksi se ei kelpaa naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli sinänsä jos uskot noin. Että vain joka neljäs tai viides nainen saisi ikinä orgasmin pelkällä naimisella ? Bullsshhiiiiit mutta hei, otan osaa !!
HEI, en usko hetkeäkään, että mies saa kyrvänpäällään tai edes varellaan mitään nautinoa. Täyttä tuubaa...
nimimerkki, naisella paljon enemmän tuntoresoeita klitoriksella kuin miehellä, joten laskekaas idiootit siitä
Kyllä mä tykkään saada munaa sisääni. Parasta juurikin muu lämmittely ja sitten se hetki, kun melkeen anelee munaa sisäänsä märkään pimppiin. Alkopa tehdä mieli.. Harmi, kun mies on reissussa.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli sinänsä jos uskot noin. Että vain joka neljäs tai viides nainen saisi ikinä orgasmin pelkällä naimisella ? Bullsshhiiiiit mutta hei, otan osaa !!
Voi miesparkaa! Tuohon sun täysin typerään lausuntoosi sisältyy sanoma, että miesten tapa saada orgasmi on se ainoa aoikea, ja kaikkea muuta pitää surkutella! Voi herranjestas miten väärä luulo. Meidän naisten pitää ottaa miesten tapaan osaa, sillä todellakin naisen klitoriksessa on hermopäätteitä reilusti enemmän kuin miehen elimessä, lisäksi meidän orgasmit kestävät pidempään, ja voimme saada moniakin peräkkäin ilma sen suurempia lepotaukoja.
Ilmankos niin monet naiset ovat tyytymättömiä seksielämäänsä, kun miehet "pitävät selviönä että pelkkä hydrauliikka riittää..." Miehinen ylpeys on harhakuvitelmaa.
seksuaaliterveys.fi:
Orgasmin saaminen naisilla
Naisista vain pieni osa (20–25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä.
Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
Siinä suurisuulle faktaa..
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miesparkaa! Tuohon sun täysin typerään lausuntoosi sisältyy sanoma, että miesten tapa saada orgasmi on se ainoa aoikea, ja kaikkea muuta pitää surkutella! Voi herranjestas miten väärä luulo. Meidän naisten pitää ottaa miesten tapaan osaa, sillä todellakin naisen klitoriksessa on hermopäätteitä reilusti enemmän kuin miehen elimessä, lisäksi meidän orgasmit kestävät pidempään, ja voimme saada moniakin peräkkäin ilma sen suurempia lepotaukoja.
Ilmankos niin monet naiset ovat tyytymättömiä seksielämäänsä, kun miehet "pitävät selviönä että pelkkä hydrauliikka riittää..." Miehinen ylpeys on harhakuvitelmaa.
seksuaaliterveys.fi:
Orgasmin saaminen naisilla
Naisista vain pieni osa (20–25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä.
Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
Siinä suurisuulle faktaa..
Mitä ihmeen akrobatiaa tämä on? Yhdynnän aikana myös suuseksiä?
Luulen ettäpä jossainvaiheessa seksiä ensin tai välillä. Juu ei se oikein onnistu muuten. Mutta kivaa se on! Suuseksin saaminen siis.
Riippuu aina fiiliksestä, miehestä ja oikeastaan kaikesta. Tosta vois valita parikin juttua. Mutta selvä on, ettei ole oman nautinnon kannalta se merkitsevin, ei ainakaan PELKKÄ yhdyntä siis.