Anoppia ei kiinnosta - ei pätkääkään
Ollaan oltu puoli vuotta yhdessä uuden miesystävän kanssa. Hänellä on läheinen perhe ja äitinsä käy usein mieheni luona kahvilla jne. Tuo samalla kukkia, leivoksia.
Se mikä minua satuttaa on hänen täydellinen välinpitämättömyys minua, uutta miniää kohtaan. Hän ei kysele yhtään! Istuu ja kertoo itsestään/lapsenlapsistaan, mutta ohittaa minut ihan kuin en olisi mtn. Se on joka kerta hämmentävää ja loukkaavaa. Nyt olen vältellyt kokonaan näkemästä häntä.
Onko teillä ollut samoja kokemuksia? Tämä vaikuttaa suhteeseemme sillä puran tuota pettymystä ja loukkausta mieheen kun hän tapaa äitiään aika usein.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuo vasta sua loukkaakin kun teillä on lapsia ja ne lapsenlapset on anopille ilmaa. Meillä anoppi ei ole tullut edes ristiäisiin. Ei tapaa lainkaan lapsiamme eikö edes tekstarilla laita synttärionnitteluja.
Mulla toki ”helpompi” ymmärtää kun anoppi on välinpitämätön poikaansakin kohtaan. Aplla kuitenkin anoppi taisi välittää pojastaan.Mikä on tuohon syynä? Miten voi toimia noin?
Anoppini on kyllä lämmin mummo lapsenlapsilleen ja hyvä äiti lapsilleen, mutta tämä käytös minua kohtaan on ollut iso kysymysmerkki..Ap
No suuret ikäluokat on outoja käytökseltään. Anoppi on sanonut päin naamaa pojalleen että hänen tyttärensä tuntuu paljon rakkaammalta ja että ne tyttären lapset on oikeita lapsenlapsia. Siksi hän haluaa olla mummo vain tyttären lapsille.
Tämä kuvio oli siis jo olemassa lapsuudessa ja ennen minun tuloani kuvioon. Varmaan joku mennyt vinkuraan anopin äitiydessä aikanaan.
Onko snopit aina suurista ikäluokista vai mistä oletat että kyseinen anoppi edustaa sitä ikäluokkaa?😊 Minä olen anoppi ja syntynyt 70- luvulla. Ihan samat hankaluudet ne on kaikilla ikäpolvilla. Herkkä suhde tämä anoppi ja miniän välinen suhde.
Kasva aikuiseksi, kakara. Millainenkohan kauhuanoppi olet itse aikanasi. Luultavasti epäkypsä kammotus.