Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppia ei kiinnosta - ei pätkääkään

Vierailija
12.11.2020 |

Ollaan oltu puoli vuotta yhdessä uuden miesystävän kanssa. Hänellä on läheinen perhe ja äitinsä käy usein mieheni luona kahvilla jne. Tuo samalla kukkia, leivoksia.

Se mikä minua satuttaa on hänen täydellinen välinpitämättömyys minua, uutta miniää kohtaan. Hän ei kysele yhtään! Istuu ja kertoo itsestään/lapsenlapsistaan, mutta ohittaa minut ihan kuin en olisi mtn. Se on joka kerta hämmentävää ja loukkaavaa. Nyt olen vältellyt kokonaan näkemästä häntä.

Onko teillä ollut samoja kokemuksia? Tämä vaikuttaa suhteeseemme sillä puran tuota pettymystä ja loukkausta mieheen kun hän tapaa äitiään aika usein.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu.. Ilmeisesti pitää kysellä (vielä lisää) itse, mutta olen kyllä luovuttanut jo. Siinä ihmettelee sitten kun ei opi tuntemaan minua yhtään!

Mietin jo, että taidan jättää sinne menemättä joulunakaan ettei tarvitse taas loukkaantua, kun olen ihan nobody hänelle. Miehelleni on ihmetellyt minun käytöstä kun en enää käy, mutta katsoisi peiliin!

Kyllä tuo vaikuttaa parisuhteeseen halusi sitä tai ei. Ja mies on pettynyt etten ole osa heidän perhettä.

Ap

Kirjoitustensa perusteella sinussa ei kyllä ole yhtään mitään mihin kannattasi tai viitsisi tutustua. Jää jouluksi kotiin, mies menee minne menee, jos haluaa mennä äitinsä luo niin menee, mukavampia siellä on kuin kaltaisesi äm män kanssa.

Jos peili kestäisi sinunkin olisi sinne hyvä katsoa, mutta tuommoista rumilusta ei peilit kestä.

Nalli voi poistua suoli24 sinkkupalstalle itkemään.

Vierailija
22/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.. Ilmeisesti pitää kysellä (vielä lisää) itse, mutta olen kyllä luovuttanut jo. Siinä ihmettelee sitten kun ei opi tuntemaan minua yhtään!

Mietin jo, että taidan jättää sinne menemättä joulunakaan ettei tarvitse taas loukkaantua, kun olen ihan nobody hänelle. Miehelleni on ihmetellyt minun käytöstä kun en enää käy, mutta katsoisi peiliin!

Kyllä tuo vaikuttaa parisuhteeseen halusi sitä tai ei. Ja mies on pettynyt etten ole osa heidän perhettä.

Ap

Et sinä ainakaan uhriutumalla tätä asiaa selvitä. Anna olla, äläkä ainakaan aseta miestäsi pelinappulaksi jos itsellä ei ole munaa selvittää välejä anopin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat arkoja tutustumaan. Ehkä anoppisi ehti kiintyä edellisen vaimokkeen kanssa. Ehkä hänelle jäi traumat ja hän piti edellisestä vaimosta. Anna aikaa ja näe vaivaa, että anoppisi uskaltaa tutustua sinuun. Hän on ehkä pettynyt ja arka aloittamaan heti tutustumaan uuteen vaimoon. Näe siis vaivaa, ole ystävällinen ja huomioi häntä. Luo luottamus, että sinä et ole lähdössä mihinkään, että pysyt siinä ja olet tutustumisen arvoinen. Avioero joskus vahingoittaa tuota vanhempaa sukupolvea ihan huolella, heille se ero on ehkä jopa itse avioeroparia suurempi juttu. Näe siis vaivaa. Kukkakimppu, lenkkeilyä, kahvilassa käyntiä jne.

Vierailija
24/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut, että anopin kanssa kannattaa olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Ei kannata haaveilla mistään lämpimästä suhteesta. Olisin vaan tyytyväinen kun ei utelisi mitään. En turhaan kävisi anoppilassa kahvilla.

Edellinen anoppisuhde meni vaikeaksi. Mieluummin pitää välit jo valmiiksi viileinä, niin ei tule mielipahaa.

Vierailija
25/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan anoppia ei kiinnosta pätkääkään vaikka meillä on lapsiakin. Ei pidä yhteyttä, ei käy, ei soittele, ei halua tavata lapsenlapsia, ei halua tavata poikaansa, ikinä ei ole sekuntiakaan viettänyt lastenlsten kanssa (on nähnyt ne ohimennen sukujuhlissa). Se on kaikessa EVVK.

Mutta sillä onkin tytär joka on jumalasta seuraava ylöspäin, antaa kaiken aikansa, rakkautensa, hoivansa ja välittämisensä vain tyttären perheelle. Normaalia. Reilua ei.

Vierailija
26/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat arkoja tutustumaan. Ehkä anoppisi ehti kiintyä edellisen vaimokkeen kanssa. Ehkä hänelle jäi traumat ja hän piti edellisestä vaimosta. Anna aikaa ja näe vaivaa, että anoppisi uskaltaa tutustua sinuun. Hän on ehkä pettynyt ja arka aloittamaan heti tutustumaan uuteen vaimoon. Näe siis vaivaa, ole ystävällinen ja huomioi häntä. Luo luottamus, että sinä et ole lähdössä mihinkään, että pysyt siinä ja olet tutustumisen arvoinen. Avioero joskus vahingoittaa tuota vanhempaa sukupolvea ihan huolella, heille se ero on ehkä jopa itse avioeroparia suurempi juttu. Näe siis vaivaa. Kukkakimppu, lenkkeilyä, kahvilassa käyntiä jne.

Kuule, olen 20 vuotta nähnyt vaivaa ja edelleen anoppia ei kiinnosta. Turhaan olen ostanut lahjoja, neulonut sukkia, löhetellyt kuvia lapsista... ei kiinnosta edelleenkään. Huono neuvo.

Vierailija
27/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Vaihtoon sekä mies että anoppi.

Poika on kuitenkin pohjimmiltaan anoppinsa tekele.

Vierailija
28/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on äitinsä tossun alla niin harva sieltä koskaan osaa poistua. Varovaisuutta siis.

Vierailija
29/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät ei tule toimeen keskenään, ja tämäkin on miesten vikaa. 

Vierailija
30/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuo vasta sua loukkaakin kun teillä on lapsia ja ne lapsenlapset on anopille ilmaa. Meillä anoppi ei ole tullut edes ristiäisiin. Ei tapaa lainkaan lapsiamme eikö edes tekstarilla laita synttärionnitteluja.

Mulla toki ”helpompi” ymmärtää kun anoppi on välinpitämätön poikaansakin kohtaan. Aplla kuitenkin anoppi taisi välittää pojastaan.

Vierailija
31/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon: sekä miehentekele että a noppi!

Mitä väärää mies on tehnyt? Ei ole äitiään valinnut eikä aloituksessakaan anneta mitään syytä. Ainoa peruste  erolle on, että ap vaikuttaa olevan niin mustasukkainen miehestään että äitinsäkin tuomat kukat ja leivokset herättävät hirviön luolastaan. 

Ymmärrän ap:tä täysin, enkä usko kyse olevan mustasukkaisuudesta. Aikoinaan minun mennessäni ensimmäistä kertaa anoppilaan näytille anoppini puolisoineen suhtautui minuun hyvin välinpitämättömästi, ikään kuin olisin ollut jo 308. näytille tuotu tyttö, vaikka silloisen poikakaverini (nyt olemme olleet naimisissa 25 vuotta) mukaan olin ensimmäinen. Omat vanhempani sen sijaan olivat aina olleet positiivisen kiinnostuneita niistä pojista, joita sisareni ja minä toimme kotiin. Koin tilanteen hyvin loukkaavana.

Just näin. Oikeastaan mikään ei ole loukkaavampaa kun se pettymys, että et taaskaan merkinnyt mitään - ei osoita mitään mielenkiintoa minua ja meidän parisuhdetta kohtaan.

Mielummin sitten vaikka tenttailisikin tai hössöttäisi, mutta tuo kylmyys ja ohittaminen on hyvin loukkaavaa. Olet kuin ilmaa toiselle!

Ap

Vierailija
32/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuo vasta sua loukkaakin kun teillä on lapsia ja ne lapsenlapset on anopille ilmaa. Meillä anoppi ei ole tullut edes ristiäisiin. Ei tapaa lainkaan lapsiamme eikö edes tekstarilla laita synttärionnitteluja.

Mulla toki ”helpompi” ymmärtää kun anoppi on välinpitämätön poikaansakin kohtaan. Aplla kuitenkin anoppi taisi välittää pojastaan.

Mikä on tuohon syynä? Miten voi toimia noin?

Anoppini on kyllä lämmin mummo lapsenlapsilleen ja hyvä äiti lapsilleen, mutta tämä käytös minua kohtaan on ollut iso kysymysmerkki..

Ap

Vierailija
33/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoruleista viitti välittää, sitten kun poika löytää oikean naisen, sitten vasta. T. Anoppisi

Pimeä kommentti. Samanlainenhan se poikaskin on.

Vierailija
34/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos hän ei puhuisi mitään mistään. Istuisi vain tuppisuuna. Mitä sitten sanoisit? Vai kelpaisiko se?

Vierailija
35/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuohon syynä? Miten voi toimia noin?

Anoppini on kyllä lämmin mummo lapsenlapsilleen ja hyvä äiti lapsilleen, mutta tämä käytös minua kohtaan on ollut iso kysymysmerkki..

Ap

No suuret ikäluokat on outoja käytökseltään. Anoppi on sanonut päin naamaa pojalleen että hänen tyttärensä tuntuu paljon rakkaammalta ja että ne tyttären lapset on oikeita lapsenlapsia. Siksi hän haluaa olla mummo vain tyttären lapsille.

Tämä kuvio oli siis jo olemassa lapsuudessa ja ennen minun tuloani kuvioon. Varmaan joku mennyt vinkuraan anopin äitiydessä aikanaan.

Vierailija
36/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt netissä appiukkovihaketjua miehen kirjoittamana. Mitä tämä palstan anoppiviha kertoo teistä naisista? 

Vierailija
37/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pirullinen miniä. Toivoin, että voisimme olla ystäviä, höpöttää ja nauraa yhdessä. Perheessämme on aina naurettu paljon ja vitsailtu. Tämän miniän läsnäollessa joudumme varomaan sanomisiamme. Poikamme vuoksi yritämme tulla toimeen hänen vaimonsa kanssa, ettei poika pahoita mieltään tässä tilanteessa.

Vierailija
38/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kiinnostunut anopistani.

Anoppini ei ole kiinnostunut minusta.

Kohteliaat, viileähköt välit.  

Olen tyytyväinen tähän.

Vierailija
39/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...mulle miniä tuotiin näytille vasta, kun olivat seurustelleet jo 2 vuotta ja menossa kihloihin. Jos oikein ymmärsin (anoppisi siis käy miehesi luona), ette edes asu vielä yhdessä. 

Vierailija
40/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko se 2 leivosta vai peräti 3?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän