Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppia ei kiinnosta - ei pätkääkään

Vierailija
12.11.2020 |

Ollaan oltu puoli vuotta yhdessä uuden miesystävän kanssa. Hänellä on läheinen perhe ja äitinsä käy usein mieheni luona kahvilla jne. Tuo samalla kukkia, leivoksia.

Se mikä minua satuttaa on hänen täydellinen välinpitämättömyys minua, uutta miniää kohtaan. Hän ei kysele yhtään! Istuu ja kertoo itsestään/lapsenlapsistaan, mutta ohittaa minut ihan kuin en olisi mtn. Se on joka kerta hämmentävää ja loukkaavaa. Nyt olen vältellyt kokonaan näkemästä häntä.

Onko teillä ollut samoja kokemuksia? Tämä vaikuttaa suhteeseemme sillä puran tuota pettymystä ja loukkausta mieheen kun hän tapaa äitiään aika usein.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä poika.

Vierailija
2/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa, että sä vastavuoroisesti kerrot itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mihin voit vaikuttaa, on oma suhtautumisesi. Ota vastuu tunteistasi, vaikka maailma murjoo. Älä nyt ainakaan sille miehelle kiukuttele. Tsemppiä. 

Vierailija
4/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kyselet itse? Osoitat kiinnostusta häneen ja kerrot saamalla itsestäsi itse

Vierailija
5/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon: sekä miehentekele että a noppi!

Vierailija
6/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etkö sä voi ottaa itse kontaktia? Ehkei hän halua olla tunkeileva, vaan odottaa, että sä avaudut itse jos niin haluat tehdä.

Nykyään kun miniät haukkuvat anopit joka tapauksessa täällä, täytyy olla varovainen. 

En mä ainakaan alkaisi miniäkokelasta kovasti tenttaamaan. Kertokoon itse oma-aloitteisesti mitä haluaa.

Vierailija
7/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiinnostunut sinusta, joten sinun ei tarvitse olla kiinnostunut hänestä. Teet ihan oikein, kun välttelet hänen tapaamistaan. Elä niin kuin häntä ei olisikaan, paitsi että poistu paikalta, kun miehesi äiti on tulossa miestäsi tapaamaan.

Vierailija
8/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää mies on tehnyt? Ei ole äitiään valinnut eikä aloituksessakaan anneta mitään syytä. Ainoa peruste  erolle on, että ap vaikuttaa olevan niin mustasukkainen miehestään että äitinsäkin tuomat kukat ja leivokset herättävät hirviön luolastaan. 

Vierailija
9/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk on lyhyt aika. Ehkä miehen äiti on jo kyllästynyt jatkuvasti vaihtuviin naisiin.

Vierailija
10/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein puolen vuoden jälkeen olet jo miniä? Huutista 

Vierailija
11/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. Ilmeisesti pitää kysellä (vielä lisää) itse, mutta olen kyllä luovuttanut jo. Siinä ihmettelee sitten kun ei opi tuntemaan minua yhtään!

Mietin jo, että taidan jättää sinne menemättä joulunakaan ettei tarvitse taas loukkaantua, kun olen ihan nobody hänelle. Miehelleni on ihmetellyt minun käytöstä kun en enää käy, mutta katsoisi peiliin!

Kyllä tuo vaikuttaa parisuhteeseen halusi sitä tai ei. Ja mies on pettynyt etten ole osa heidän perhettä.

Ap

Vierailija
12/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoruleista viitti välittää, sitten kun poika löytää oikean naisen, sitten vasta. T. Anoppisi

Vierailija
13/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa. Jossain vaiheessa herää ja ymmärtää sen miten on sinua kohdellut.

Olisipa oma anoppi tuollainen...

Vierailija
14/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äidillesi jouluksi.

Vierailija
15/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä oikeasti miniä, vai pelkkä vakipano, joka asuu mammanpojan kanssa saman katon alla?

Vierailija
16/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu.. Ilmeisesti pitää kysellä (vielä lisää) itse, mutta olen kyllä luovuttanut jo. Siinä ihmettelee sitten kun ei opi tuntemaan minua yhtään!

Mietin jo, että taidan jättää sinne menemättä joulunakaan ettei tarvitse taas loukkaantua, kun olen ihan nobody hänelle. Miehelleni on ihmetellyt minun käytöstä kun en enää käy, mutta katsoisi peiliin!

Kyllä tuo vaikuttaa parisuhteeseen halusi sitä tai ei. Ja mies on pettynyt etten ole osa heidän perhettä.

Ap

Kirjoitustensa perusteella sinussa ei kyllä ole yhtään mitään mihin kannattasi tai viitsisi tutustua. Jää jouluksi kotiin, mies menee minne menee, jos haluaa mennä äitinsä luo niin menee, mukavampia siellä on kuin kaltaisesi äm män kanssa.

Jos peili kestäisi sinunkin olisi sinne hyvä katsoa, mutta tuommoista rumilusta ei peilit kestä.

Vierailija
17/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoruleista viitti välittää, sitten kun poika löytää oikean naisen, sitten vasta. T. Anoppisi

Juuri näin.

Vierailija
18/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää mies on tehnyt? Ei ole äitiään valinnut eikä aloituksessakaan anneta mitään syytä. Ainoa peruste  erolle on, että ap vaikuttaa olevan niin mustasukkainen miehestään että äitinsäkin tuomat kukat ja leivokset herättävät hirviön luolastaan. 

Mammanpoika siellä heräsi. Ap ei moittinut anoppiaan missään kohdassa. Hän puhui omista tunteistaan; siitä miten häntä satutti tämän ihmisen käytös. Missähän kohdassa leivokset ja kukat tekivät Ap.stä hirviön. Kyllähän osaavat ihmiset eri tavalla saman tekstin sisäistää...

Vierailija
19/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:tä täysin, enkä usko kyse olevan mustasukkaisuudesta. Aikoinaan minun mennessäni ensimmäistä kertaa anoppilaan näytille anoppini puolisoineen suhtautui minuun hyvin välinpitämättömästi, ikään kuin olisin ollut jo 308. näytille tuotu tyttö, vaikka silloisen poikakaverini (nyt olemme olleet naimisissa 25 vuotta) mukaan olin ensimmäinen. Omat vanhempani sen sijaan olivat aina olleet positiivisen kiinnostuneita niistä pojista, joita sisareni ja minä toimme kotiin. Koin tilanteen hyvin loukkaavana.

Vierailija
20/42 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhu sinulle mitään? Mistään? Ei vaikka sinä aloittaisit keskustelun säästä tms yleisestä? Vai eikö vaan kysele sinun asioistasi?

Jos eka, niin epäkohteliasta ja syystäkin pahoitat mielesi.

Jos toka, eli juttelee yleisesti sinullekin ystävällisesti, mutta ei kysele/ole kiinnostunut sun kuulumisistasi, niin sitten älä välitä. Aika moni on tuollainen ja jos on vasta vähän aikaa tuntenut, ei koe sopivaksi tentata/osaa valita sua kiinnostavia aiheita. Silloin suuttumalla tuosta, turhaan hankaloitat omaa elämää ja välejäsi mieheesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi