Tyhmät Sohvatiikerit
Oon 11 vuotta ja ajattelin vähän purkaa tunteitani tänne. Siis kyllähän mä tykkään lastenohjelmista, MUTTEN TODELLAKAAN PIKKU KAKKOSEN. Inhokkeja löytyy paljon, Kaapo, Taavi Tiikeri...>_< Mut nyt kerron niistä kauheista Sohvatiikereistä. Siis ihan hirvee, pikkulapset riehuu jossain sohvalla ja lattialla, ahdistavien valojen tuodess muka"tunnelmaa". Ja ne temput ei ees oo hienoja, jotain typeriä pomppuja ja kuperkeikkoja... Ja siinä se. Lisäksi ne VALEHTELEE ÄIDILLE. Että ne ei muka olis tehny mitään. Että tällästä. Kerrohan oma mielipiteesi...
Kommentit (37)
En kestä sitä ohjelmaaaaaaaaaaaaa🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻☠️☠️☠️😇
Ei se ohjelma opeta lapsille mitään
Se on tarkoitettu n. 3-vuotiaille...
Hirveää, lapset oikeita kauhukakaroita
Saunan taakse koko porukka. Oppivat olemaan.
Kyseinen ohjelma on leikattu uudelleen niin, ettei ne lapset enää valehtele äidille. Se osuus on siis leikattu pois.
Oikeesti, tarkasta vaikka Areenasta!
Vierailija kirjoitti:
Se on tarkoitettu n. 3-vuotiaille...
No, mä oon nähny pienenä tv:ssä, harvemmin sitä 11-vuotiaana tulee sitä katseltuu... joskus katoin iha vaan ärsyttääkseni itteeni... oon aina inhonnu sitä
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen ohjelma on leikattu uudelleen niin, ettei ne lapset enää valehtele äidille. Se osuus on siis leikattu pois.
hyvä jos on... taidan tarkistaa
Inhottaa myös ne ruudulla näkyvät VAAAAUUUU!!!!tekstit..
Ohjelma on musta tylsä, ei niinkään opettavainen🤔💩
Kyl on ap nyt tuskastunut ihan kivasta ohjelmasta...
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, mut ei se poista kaikkea kauheutta
Voi, miks se on viel nähtävissä, luulin päässeeni siitä eroon
Halpistuotantoo koko ohjelma. Kyllä Yle nyt olisi voinu paljon paremman tehdä
Mä katoin yhen jakson ja melkein oksensin😰
Niin, ihan kauheita. Kaikki varmaan nyt oletetusti osaa kuperkeikkoja ja varsinkin hyppiä.