Työkaveri heittänyt roskiin minun henk koht tavaroita.
Minulla on iso kaappi töissä jossa työhön liittyviä kansioita ja "varaosia" puhelimeen, koneeseen jne. Siellä on myös joitakin minun omia henk koht tavaroita.
Työkaveri oli ruvennut siivoamaan kaappia kun olin lomalla ja hän oli heittänyt pois osan mun omia tavaroita. Valtasi sitten osan kaapista omilla henk koht tavaroilla mm haisevia vanhoja kenkiä jne.
Roskiin meni mm lapseni minulle tekemä klemmarikippo ja muutama muu lapsen tekemä juttu sekä mummoni vanha maljakko jossa aina pidän kukkia. Harmittaa ihan vietävästi. Muutin juuri paikkaa enkä ole vielä "sisustanut" uutta joten siksi osa henk koht tavaroista oli kaapissa.
Kommentit (31)
Joku näköjään osaa panna usemman peukun kerralla ;-)) Oot sä taitava, oot sä...
6
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:33"]
Kaappi oli vanhassa työpisteessä ja nyt siirretty uuteen mutta lman työpisteeni sermin ulkopuolelle. Laitoin kaiken irrallisen tavaran laatikosta (muuttolaatikoo) kaappiin ettei ne loju keskellä pöytää/lattiaa kun koneasentaja tulee. Työkaveri tiesi että se kaappi on mun. Hänellä vastaavanlainen sekä huoneessamme myös vaatekaapit.
Pomo ei ole käskenyt raivata tilaa kaappiin.
Sanoin kyllä asiasta työkaverille mutta rupes vaan narisemaan ettei hänellä ole riittävästi kaappitilaa.
Eihän niillä tavaroilla mitään rahallista arvoa ole, tunnearvoa kuitenkin. Ap
[/quote]
No sitten ihan sikamainen temppu. Sano esimiehelle, tuosta syntyy muuten oikea sota. Itse olisin jo likellä lätkäistä ne haisevat kenkärajat tyypin naamatauluun.
6
No minusta on kyllä todella törkeää heittää toisen omaisuutta roskiin ilman lupaa. Miten jotkut voi olla noin itsekkäitä? Mulle ei tulis mieleenkään.
Ehkä kirpparilta voisit löytää jotain vastaavanoloista kamaa hyllyn täytteeksi!
Sitten on justiinsa nämä tärkeät tunnearvoiset siellä pitkin työpöytiä,monetko lapsien tekemät kipot ja kupit minäkin olen siivotessani kaatanut tai tiputtanut vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:33"]
Kaappi oli vanhassa työpisteessä ja nyt siirretty uuteen mutta lman työpisteeni sermin ulkopuolelle. Laitoin kaiken irrallisen tavaran laatikosta (muuttolaatikoo) kaappiin ettei ne loju keskellä pöytää/lattiaa kun koneasentaja tulee. Työkaveri tiesi että se kaappi on mun. Hänellä vastaavanlainen sekä huoneessamme myös vaatekaapit.
Pomo ei ole käskenyt raivata tilaa kaappiin.
Sanoin kyllä asiasta työkaverille mutta rupes vaan narisemaan ettei hänellä ole riittävästi kaappitilaa.
Eihän niillä tavaroilla mitään rahallista arvoa ole, tunnearvoa kuitenkin. Ap
[/quote]
No sitten ihan sikamainen temppu. Sano esimiehelle, tuosta syntyy muuten oikea sota. Itse olisin jo likellä lätkäistä ne haisevat kenkärajat tyypin naamatauluun.
6
[/quote]
Jospa kuitenkin antaisi jo olla! Työkaveri on selkeästi omaa napaa pidemmälle ajattelematon mulkvisti, joten siitähän se sota vasta syttyykin, jos asian vie eteen päin. Ei niitä tavaroita kuitenkaan takaisin saa, vaikka kuinka pomolle itkisi.
Jos joku heittäis minun omia tavaroita roskiin ilmoittamatta lomieni aikana en kyllä tykkäis kovasti. Sais kyllä työkaveri kuulla mitä on tehny.
1, ilmoittaisin pomlle että joku on käyny minun työ kaapissa ja sieltä on hävinnyt pers omaisuutta ja ehkä sanoisin että arvokasta tavaraa. Ja sitten vielä että jonkun muun tavaraa on tilalla. Eli kenen luvalla omaisuutta on kadonnut ja muun henkilön tavarat siirsin pois sieltä.
2 sanoisin työkaverille että sun kamat on siiretty pois kaapista jonnekin roskiksen viereen ja jos omaan ei mahdu siivoa se ja järjestele paremmin, kertoisin että ei sulla ole lupa hävittää muitten omaisuutta ilman lupaa minnekään.
Mutta jos on tollo niin siirrät vaan muitten kamat muuale aja ehkä oppis jotain
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 19:47"]
Ehkä kirpparilta voisit löytää jotain vastaavanoloista kamaa hyllyn täytteeksi!
[/quote]
Ehkä säkin voisit löytää baarista jonkun panon itselles kun et elämäsi rakkautta löytänyt?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:36"]Minulla on iso kaappi töissä jossa työhön liittyviä kansioita ja "varaosia" puhelimeen, koneeseen jne. Siellä on myös joitakin minun omia henk koht tavaroita.
Työkaveri oli ruvennut siivoamaan kaappia kun olin lomalla ja hän oli heittänyt pois osan mun omia tavaroita. Valtasi sitten osan kaapista omilla henk koht tavaroilla mm haisevia vanhoja kenkiä jne.
Roskiin meni mm lapseni minulle tekemä klemmarikippo ja muutama muu lapsen tekemä juttu sekä mummoni vanha maljakko jossa aina pidän kukkia. Harmittaa ihan vietävästi. Muutin juuri paikkaa enkä ole vielä "sisustanut" uutta joten siksi osa henk koht tavaroista oli kaapissa.
[/quote]
Nyt teet niin että meet sen työpaikkan tai muuten rumimman ja haisevimman miehen luo niiden kenkien kanssa ja maksat pari euroa että se kikkelöi ne ja runkkaa niihin. Jos ei muuten suostu niin esität ihastunutta hetken. kosto se on suloisin.
No mitä tähän nyt sanoisi. Työkaveri ei voi heittää pois toisen omia tavaroita. Toisaalta ei ne tavarasi tainneet olla minkään arvoisia. Ehkä sun nyt pitä kostaa ja heittää pois työkaverin tavaroita.
Mitä rahalla saa, se ei ole kallista; noita sinun helmiäsihän ei taida saada hyvinvarustetustakaan ruokakaupasta, surku!